021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی جوانب تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

بررسی جوانب تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 871

آشنایی با جوانب تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

آشنایی با جوانب تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک، بر دارندگان لیفتراک، واجب است. لیفتراک جزو ماشین آلات صنعتی به حساب می آید که شرایط نگهداری آن با شرایط نگهداری ماشین های ساده متفاوت است. ماشین آلات صنعتی همانند لیفتراک، در محیط های شرکتی و کارخانه ای، در حال فعالیت هستند. لیفتراک مدام در حال جابه جایی و حمل بارهای سنگین وزن، می باشد. از این رو، این نوع ماشین آلات صنعتی زیر بار فشار هستند و در مدت کوتاهی دچار آسیب می شوند.

جلوگیری از آسیب دیدن لیفترا

برای جلوگیری از آسیب دیدن لیفتراک، توصیه می شوند هر چند وقت یک بار، آن را سرویس کنید. سرویس لیفتراک، جزو خدماتی است که توسط نمایندگی فروش لیفتراک، انجام می شود و با سرویس های به موقع، می توان جلوی خرابی و آسیب دیدن لیفتراک را گرفت.

به عبارتی می توان گفت که سرویس لیفتراک به منظور نگهداری از ماشین آلات صنعتی، می باشد که اگر در زمان درست و توسط فرد ماهر، صورت گیرد، جلوی هزینه های اضافی را می گیرد.

سرویس لیفتراک شامل:

تمیز کردن و غبارزدایی قطعات و فیلترهای ماشین، گریس کاری زنجیرها و دکل ها، بررسی ترمزها، بررسی تعادل دستگاه به خصوص تعادل شاخک ها و بررسی وضعیت ساییدگی، می شود. تعمیرات مشمول حال قطعات معیوب و خراب می شود، اگر قطعه معیوب قابل تعمیر باشد، توسط مهندس و یا مکانیک، قطعه تعمیر می شود. ولی خب، گاها قطعه معیوب قابل تعمیر نیست، از این رو، قطعه اورجینال و جدید، جایگزین قطعه معیوب می شود.

بهترین کیفیت در تعمیرات و تعویض قطعات معیوب

بهترین کیفیت در تعمیرات و تعویض قطعات معیوب را می توانید از نمایندگی های فروش لیفتراک، توقع داشته باشید. فروش لیفتراک، تحت نظر نمایندگی های هر برند، انجام می شود و بهتر است جهت خرید به نمایندگی ها مراجعه کنید تا از اصالت لیفتراک، مطمئن شوید و گارانتی آن را دریافت کنید. دریافت گارانتی، به منظور بهره مندی از خدمات پس از فروش نمایندگی، می باشد و خریدار می تواند از سرویس های دوره ای رایگان نمایندگی لیفتراک، بهره مند گردد.

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

خرید تجهیزات انبارداری

پیش تر اشاره کردیم که لیفتراک جزو ماشین آلات صنعتی است ولی به منظور انبارداری و جابه جایی و حمل بارها، از آن استفاده می شود. از این جهت، می توان از لیفتراک به عنوان تجهیزات انبارداری، یاد کرد.

لیفتراک انواع و اقسام مختلفی دارد و شامل لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک برقی و لیفتراک سنگین وزن، می شود. هر کدام از این لیفتراک ها، مدل ها و سری های مختلفی دارند که هر کدام قابلیت های مختص به خود را دارند. گنجایش و ظرفیت هر ماشین صنعتی، مختص به خودش است و گاها قدرت لیفتراک چندین تن، است.

جهت خرید، می بایست راجب برند سازنده، خدمات پس از فروش برند، گارانتی محصول، کارایی و قدرت آن، تحقیق کنید و بهترین لیفتراک را متناسب با کار خود، انتخاب کنید. تجهیزات انبارداری اگر به موقع سرویس بشوند، اگر برای تعمیرات به نمایندگی ها مراجعه شوند، اگر مکانیک و مهندس مجرب آن را تعمیر کند و اگر از قطعات اصل و اورجینال استفاده گردد، قطعا عمر مفید طولانی تری خواهند داشت. عمر مفید طولانی یعنی کارایی و کیفیت بیشتری توسط لیفتراک ارائه می شود و هیچ گاه، کیفیت آن، افت نخواهد کرد. تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک از هر برندی که باشد، اهمیت دارد و می بایست توسط نمایندگی ها، صورت گیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا