021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با ویژگی های انواع لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ آشنا شویم

با ویژگی های انواع لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ آشنا شویم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5877

انواع لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ یکی از لیفتراک هایی هستند که در بازار به منظور حمل و نقل بار با تناژ بالا استفاده می شوند.

این دستگاه ها محصول شرکت دوسان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این سری از لیفتراک ها دارای ویژگی های کاربردی بسیار عالی برای استفاده در کارخانه ها و صنایع هستند. لیفتراک های دوو سری ۵ که توسط این شرکت تولید شده‌اند دارای لاستیک های معمولی بوده و ظرفیت بارگیری توسط آنها از سه تا پنج تن متغیر است.

لیفتراک سری ۵ دوو - دوسان در مدل های مختلف تولید می شود. تمام این محصولات از کیفیت بالا، استحکام و دوام عالی برخوردار هستند.

خرید لیفتراک دوو - دوسان برای مدیرانی که قصد دارند عملیات بارگیری در کارخانه را با سرعت بالاتری انجام دهند  بهترین انتخاب است. آنچه موجب می شود مشتریان برای خرید لیفتراک دوسان اقدام کنند در حقیقت، امکانات و مزایایی است که این لیفتراک ها برای آنها فراهم می کنند.

ویژگی ها و امکاناتی که در این مطلب برای لیفتراک دوو - دوسان سری 5 بیان می کنیم در مورد تمام مدل های فرعی این محصولات نیز صادق هستند.

انواع مدل های لیفتراک دوو - دوسان سری ۵

انواع لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ را که در این شرکت تولید می شوند می توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:
GC15S / GC18S-5
 GC20SC-5 GC20E / GC25E / GC30E / GC33E-5
 GC20P / GC25P / GC30P / GC33P-5


ویژگی های انواع لیفتراک دوو - دوسان سری ۵
 


1-سهولت کار با لیفتراک

یکی از مهمترین ویژگی ها و امتیازاتی که مدل های مختلف لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ برای کاربران فراهم می کنند، سهولت کار با دستگاه است. لیفتراک های دوسان به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر بهره وری را برای شرکت ها و کارخانه ها فراهم آورد. اپراتور لیفتراک می تواند از طریق امکاناتی که در اتاقک راننده برای او فراهم شده است لیفتراک را کنترل کند. فرآیند بارگیری و حمل کالا توسط لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ به راحتی امکان پذیر می باشد. کنترل دستگاه از طریق اهرم های قوی و همچنین دکل قدرتمند آن به سادگی امکان پذیر بوده و حداکثر ایمنی را برای صاحبان صنایع در محیط کار فراهم می کنند.

 

2-سیستم های هشدار دهنده قوی

تمام مدل های لیفتراک دوو - دوسان سری ۵، مجهز به سیستم های هشدار دهنده قوی می باشند. یکی از این سیستم های هشدار دهنده، سیستم حسگر اپراتور در کابین راننده نام دارد. با استفاده از سیستم حسگر اپراتور، چنانچه به هر دلیلی اپراتور از داخل کابین خارج گردد یا کنترل لیفتراک از اختیار او خارج شود، سیستم حسگر، فعال شده و به طور خودکار موجب خاموش شدن لیفتراک می گردد.
 یکی دیگر از سیستم های هشدار دهنده که در لیفتراک دوسان سری ۵ طراحی شده است، سیستم هشدار پارک دستگاه می باشد. این سیستم می تواند از برخورد لیفتراک با موانع هنگام پارک کردن آن در محل مخصوص جلوگیری کند.
 سیستم هشدار دهنده کمربند ایمنی یکی دیگر از سیستم هایی است که برای افزایش ایمنی راننده اپراتور لیفتراک در اتاقک دستگاه طراحی شده است. چنانچه اپراتور لیفتراک، کمربند ایمنی خود را محکم نکند، سیستم هشدار دهنده پس از ۱۰ ثانیه به صدا در خواهد آمد.

 

3- موتور قدرتمند و سهولت بازرسی قطعات داخلی

 ویژگی بعدی که برای لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ می‌توان بیان کرد، طراحی موتورهای بسیار قدرتمند برای این دستگاه است. موتور لیفتراک دوسان با بالاترین ظرفیت عملکردی خود کار می کند و به همین دلیل مصرف سوخت را تا حد زیادی کاهش می دهد. موتور این دستگاه ها معمولاً با سوخت گاز کار می کنند و هیچ گونه آلودگی صوتی برای اینکه ایجاد نمی کنند. تمام موادی که داخل موتور استفاده شده است از جمله روغن موتور، از قطعات داخلی آن در برابر خوردگی و یا فرسایش محافظت می کند. قطعات داخلی موتور و همچنین سایر قسمت های لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ به گونه ای طراحی شده که امکان بازرسی و یا تعویض قطعات به سادگی از طریق یک دریچه امکان پذیر خواهد بود.

آنچه مشتریان و مدیران صنایع را به خرید لیفتراک دوو - دوسان سری ۵ ترغیب می‌کند، مجهز بودن تمام قسمت های این دستگاه ها به فناوری های نوین روز می باشد. تمام قطعات داخلی دستگاه و تمام اجزای خارجی از بهترین مواد ساخته شده اند و بسیار بادوام و کارآمد هستند. خرید لیفتراک دوسان سری ۵ را به صنایعی که قصد دارند سرعت بارگیری، بهره وری و کارایی خود را افزایش دهند پیشنهاد می کنیم.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا