021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مهمترین دلیل برای خرید لیفتراک هایستر ؟

مهمترین دلیل  برای خرید لیفتراک هایستر ؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2104

دلیل خرید لیفتراک هایستر چیست؟

خرید لیفتراک هایستر گزینه خوبی برای شرکت های بزرگ و کوچک و انبارهای صنعتی است. این برند را می توان در دسته برندهای مطرح و معروف جهانی قرار داد که با آخرین فناوری های جدید طراحی و تولید شده است. مزیت های فوق العاده خوب و نیز عکس العمل سریع این نوع لیفتراک باعث شده تا مصرف کنندگان بسیاری به این برند علاقه مند شوند.

مجموعه بزرگ هایستر خط کاملی از لیفتراک ها را با بیش از ۱۳۰ مدل مختلف طراحی و تولید می کند، از مدل های بنزینی گرفته تا ، LPG ، دیزل یا برقی که هر کدام از آنها از ویژگی های مخصوصی بهره می برند. هر کدام از لیفتراک های تولیدی این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که نیازهای مشتری را با کمترین میزان هزینه  و نیز در سریع ترین زمان ممکن حل کنند. با خرید لیفتراک هایستر به طور خاص،  می توانید انواع بارهای پالتی یا غیر پالتی  را به راحتی و با اطمینان بیشتر جابجا کنید.

لیفتراک هایستر از نظر قدرت و دوام در سخت ترین شرایط محیطی و تحت فشار زیاد، بسیار خوب عمل می کند، به همین دلیل دارای شهرت جهانی هستند. لیفتراک هایستر در طیف گسترده ای و برای انواع مختلف محیط ها طراحی شده اند. این که آیا شما در یک انبار صنعتی شلوغ کار می کنید یا یک محیط روباز، زیاد مهم نیست چونکه لیفتراک هایستر با طراحی فنی و اصولی می توانند به راحتی در چنین محیط هایی خدمات رسانی کنند. فقط کافیست مدل متناسب با شرایط کاری خود را انتخاب کنید. انتخاب صحیح و خرید لیفتراک هایستر می تواند بهره وری کار شما را چندین برابر افزایش دهد.

لیفتراک هایستر

 

مهمترین مزایای لیفتراک هایستر کدام است؟

مجموعه بزرگ هیستر نزدیک به یک قرن است که در طراحی و تولید، سخت ترین تجهیزات انتقال مواد فعالیت می کند. از ساخت تجهیزات ورود به محیط های ناهموار اقیانوس آرام در دهه ۱۹۲۰ گرفته تا ساخت خودروهای بسیار کاربردی برای نیروهای متفقین در جنگ جهانی دوم، این مجموعه با ایجاد لیفتراک های قابل اعتماد و بادوام که در شدیدترین محیط ها کار می کنند، توانست خود را به عنوان رهبر جهانی در ساخت تجهیزات صنعتی معرفی کند. خرید لیفتراک هایستر بعد از جنگ جهانی دوم به شدت افزایش یافت، دلیل آن طراحی زیبا و نیز عملکرد و کارایی خوب آنها بوده است.

از مهمترین مزیت های مهم لیفتراک هایستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی شده برای طیف گسترده ای از کاربری ها
  • تنوع زیاد در شکل، رنگ، عملکرد و ظرفیت
  • قابلیت جابجایی مواد تا ارتفاع ۳ متر
  • تولید شده مدل های بنزینی، LPG ، دیزل و برقی 
  • طول عمر زیاد و کیفیت فوق العاده خوب
  • ایجاد سرو صدای کم هنگام کار در محیط های بسته
  • طراحی و ساخت مطابق با آیین نامه های محیط زیست
  • قیمت خرید لیفتراک هایستر، ارزان و مقرون به صرفه
  • و ... .

قیمت لیفتراک هایستر

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیفتراک هایستر؟

قیمت خرید لیفتراک هایستر به عوامل متعددی بستگی دارد، از مهمترین آن می توان به کیفیت، نوع سوخت موتور، قدرت و شتاب لیفتراک، ظرفیت جابجایی مواد و مصالح و ... اشاره کرد که تاثیر زیادی بر قیمت آنها دارد. برای اطلاع از قیمت لیفتراک هایستر می توانید به نمایندگی آن مراجعه کنید.

 

https://www.mhequipment.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا