021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک تویوتا ، بهترین انتخاب برای کسب و کار شما

لیفتراک تویوتا ، بهترین انتخاب برای کسب و کار شما
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4803

لیفتراک تویوتا یکی از انواع برندهای معروف در بازار تجهیزات انبارداری است که به واسطه تولید دستگاه های باکیفیت و خدمات پشتیبانی گسترده توانسته است رتبه عالی را در جهان کسب کند.

لیفتراک تویوتا در میان بیش از 20 برند در بازار جهانی به موفقیت دست یافته است و محصولات این شرکت از محبوب ترین لیفتراک ها به شمار می روند.

برای تولید انواع لیفتراک تویوتا از فناوری های روز دنیا و متخصصان حرفه ای استفاده می شود.

مشتری مداری برند لیفتراک تویوتا ، راز موفقیت آن است. تولیدکنندگان زیادی در این بازار فعالیت دارند و محصولات هر یک دارای ویژگی ها و امکانات بخصوصی است.

بدیهی است تصمیم گیری در این بازار متنوع برای افرادی که قصد دارند برای اولین بار برای خرید لیفتراک اقدام کنند، کاری دشوار باشد.

با آگاهی از کیفیت لیفتراک تویوتا ، برخی از مشتریان نیز وجود دارند که علاقه مند هستند از سایر لیفتراک ها نیز اطلاعاتی به دست آورند. این کار مستلزم تحقیقات در بازار این مدل دستگاه ها می باشد.

آیا شما هم تصمیم دارید یک لیفتراک مناسب برای کسب و کار خود خریداری کنید؟

اگر چنین است، مطالعه این مطلب می تواند راهنمای مناسبی برای شما در انتخاب یک لیفتراک عالی باشد.

با یک تصمیم گیری آگاهانه، ارتباط نزدیکی میان انتخاب لیفتراک و خرید لیفتراک تویوتا وجود خواهد داشت. لطفا با ما همراه باشید.

 

 

لیفتراک تویوتا با موتور احتراق داخلی و لیفتراک های برقی تویوتا

بسیاری از مشتریان این سوال را مطرح می کنند که موتور انواع لیفتراک از چه نوع سوختی به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند؟!

بسیاری از آن ها تردید دارند که از لیفتراک تویوتا برقی باید استفاده کنند و یا لیفتراک احتراق داخلی را خریداری کنند!

بسیاری از این افراد در نهایت میان انبوهی از سوالات سردرگم می شوند و دست خالی از بازار باز می گردند.

 

در مورد لیفتراک برقی تویوتا بیشتر بدانیم!

به طور کلی، لیفتراک تویوتا برقی در مقایسه با سایر لیفتراک های تویوتا ارزش و قیمت بیشتری دارند؛

مهم ترین مزیت استفاده از لیفتراک های برقی تویوتا، پایین تر بودن هزینه تعمیرات و نگهداری آن ها در مقایسه با سایر لیفتراک ها می باشد.

این لیفتراک ها معمولاً طول عمر بیشتری دارند و از محبوب ترین دستگاه ها در صنایع به شمار می روند. لیفتراک تویوتا برقی، بهترین انتخاب برای کاربردهای داخل ساختمان و فضاهای بسته است.

زمان بارگیری، عامل مهم دیگری است که در مورد انتخاب یک لیفتراک اهمیت دارد. به دلیل اینکه لیفتراک تویوتا برقی با استفاده از نیروی باتری کار می کند، شارژ باتری و کارکرد آن در حدود 16 ساعت، نیاز به توقف دستگاه و شارژ مجدد را رفع می نماید؛

بنابراین به راحتی می توان عملیات بارگیری را بدون وقفه با استفاده از لیفتراک تویوتا برقی انجام داد. بهره وری بالای اپراتور لیفتراک تویوتا و عمر باتری دستگاه از مزیت های این لیفتراک ها محسوب می شوند.

مروری بر لیفتراک تویوتا با موتور احتراق داخلی
 

لیفتراک تویوتا با موتور احتراق داخلی یا در اصطلاح، "IC Forklift"؛ "Internal Combusion Forklift"، دستگاه های ایده آل برای کاربردهای خارج از ساختمان یا فضاهای آزاد هستند.

این لیفتراک ها معمولاً وزن سنگین ترین نسبت به لیفتراک تویوتا برقی دارند و از 5 تا 40 تن بار را جا به جا می کنند. لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز تویوتا نمونه هایی از انواع لیفتراک با موتور احتراق داخلی هستند.

لیفتراک تویوتا 3 چرخ در مقابل لیفتراک های 4 چرخ!

بسیاری از مدل های انواع لیفتراک بر اساس تعداد چرخ های دستگاه طبقه بندی می شوند. لیفتراک تویوتا نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتخاب هر یک از لیفتراک های 3 یا 4 چرخ با توجه به نیاز مشتریان انجام می شود.

لیفتراک تویوتا 3 چرخ :

لیفتراک های 3 چرخ، لیفتراک هایی هستند که شعاع چرخش آن ها بسیار محدود است. این دستگاه برای کاربرد در فضاهای کم وسعت مناسب هستند. لیفتراک های 3 چرخ می توانند وزن های بالا را حمل کنند و در طول بارگیری، تعادل آن ها حفظ می شود. از این دستگاه در فضاهای سربسته استفاده می شود.

لیفتراک تویوتا 4 چرخ :

در مقایسه لیفتراک تویوتا 4 چرخ با لیفتراک های 3 چرخ، لیفتراک های 4 چرخ، قابلیت و رتبه بالاتری در حرکت و توقف بر روی سطوح شیب دار را دارند.

این دستگاه برای حمل بار در تناز بالا طراحی شده اند. حرکت لیفتراک های 4 چرخ بر روی سطوح ناهموار به راحتی صورت می گیرد.

لیفتراک تویوتا 4 چرخ، دستگاهی ایده آل برای کاربرد در فضاهای آزاد است.

لیفتراک تویوتا یا پالت تراک؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟

پالت تراک، نوعی دستگاه حمل و نقل بار است که از نظر کاربری به لیفتراک تویوتا شباهت دارند اما قابلیت های آن بسیار کمتر و محدودتر از لیفتراک ها می باشد.

پالت تراک ها ظرفیت بارگیری کمتر دارند و به صورت دستی یا برقی هدایت می شوند.

استفاده از انواع پالت تراک در فضاهای داخلی صنایع و انبارهای کم وسعت پیشنهاد می شود.

نقطه مقابل پالت تراک، لیفتراک تویوتا قرار دارد. با لیفتراک های تویوتا، طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی را تحت پوشش قرار می دهد.

ابعاد لیفتراک ها بزرگ تر از پالت تراک است. البته لیفتراک ها اهمیت بیشتری در حمل تناژ سنگین انواع کالا دارند.

نکات کاربردی در خرید لیفتراک تویوتا
 

استفاده از خدمات مشاوره خرید لیفتراک، همواره بهترین روش برای انتخاب یک دستگاه مناسب است.

نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک تویوتا در جهان، مراکز ارائه دهنده خدمات مشاوره و پشتیبانی به مشتریان هستند.

بنابراین با مراجعه به این نمایندگی ها می توانید در خرید دستگاه، بهتر تصمیم گیری نمایید.

پیشنهاد می کنیم انواع لیفتراک تویوتا را از نظر قیمت و کاربری به دقت ارزیابی کنید. نوعی از لیفتراک که قصد دارید آن را خریداری کنید باید حتماً با کسب و کار شما متناسب باشد.

در خرید لیفتراک هرگز عجله نکنید. هزینه و بودجه مالی خود را هدر ندهید. اگر از راهنمایی کارشناسان و افراد باتجربه استفاده کنید بی شک، یک دستگاه مناسب را خریداری خواهید کرد.

پس از خرید لیفتراک تویوتا، قطعات جانبی، گارانتی، آموزش های فنی و آموزش اپراتور، بازرسی و روش های تعمیرات و نگهداری را از سوی نمایندگی ها دریافت خواهید کرد.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا