021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM

مرکز خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2296

آلفا ماشین به عنوان مرکز خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM تمام نیازهای شما را در خصوص مشکلات محصولات TCM برطرف خواهد کرد. آلفا ماشین تمام خدمات مورد نیاز نظیر خدمات فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر انواع لیفتراک های TCM و تعویض قطعات لیفتراک های TCM را برای شما عزیزان ارائه خواهد داد. آلفا ماشین با سابقه ی چند سال فعالیت در عرصه ی فروش و تعمیر انواع لیفتراک و به پشتوانه ی حضور متخصصین و مهندسین این حوزه، تمام نیازهای شما را در خصوص تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM پاسخگو خواهد بود.

معرفی انواع لیفتراک های TCM

با رقابتی شدن بازار، TCM نیز پا به پای دیگر رقبا مشغول به ساخت و عرضه ی انواع لیفتراک ها می باشد. TCM نیز با عرضه ی لیفتراک های گازسوز – دوگانه سوز، برقی و دیزلی، خود را هم رده با سایر شرکت های بزرگ در بازار جهانی نگه داشته است. لیفتراک های گازسوز که دارای مزایایی چون ایجاد آلودگی کمتر و همچنین قابلیت کار در مکان های بسته را دارند، به لحاظ قدرت از لیفتراک های دیزلی دارای قدرت کمتری هستند.

لیفتراک های برقی نیز به لحاظ تولید آلایندگی بسیار عالی عمل می کنند و موتور آن ها دارای ضریب اطمینان بالایی است، هنگام کار لرزش بسیار ناچیزی را ایجاد می کنند.

لیفتراک دیزلی نیز با وجود ایجاد آلایندگی بیشتر اما برای کارهای سنگین، کار در انبارهای کالا، کار در صنایع و کار کردن در صنعت ساختمان سازی گزینه ی مناسب تری هستند.

آلفا ماشین به عنوان مرکز خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM تمام محصولات بالا و همچنین خدمات پس از فروش آن ها را برای عرضه به شما فعالان این صنعت در اختیار دارد.

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM   

فعالیت هایی که در مجموعه ی آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM انجام می پذیرد به گونه ای خواهد بود که تمام نیازهای شما برای خرید لیفتراک، تعمیر لیفتراک و تعویض قطعات لیفتراک های این برند را برطرف خواهد کرد. از جمله فعالیت های این مرکز می توان به فروش انواع لیفتراک های برقی، گازسوز – دوگانه سوز و دیزلی TCM ، فروش با شرایط ویژه و اقساطی، تعمیر و تعویض قطعات لیفتراک های TCM اشاره کرد. اما در دسته ی تعمیرات به طور کلی تعمیرات در قطعات زیر برای شما انجام می پذیرد.

- تعمیر قطعات برقی انواع لیفتراک ها

- تعمیر گیربکس انواع لیفتراک ها

- تعمیر اکسل لیفتراک های مختلف

- تعمیر بالابر انواع لیفتراک ها

- تعمیر هیدرولیک انواع لیفتراک ها

- تعمیر وسایل LPG در لیفتراک های گازسوز

- تعمیر باتری و شارژر در لیفتراک های برقی

همچنین تعویض قطعاتی مانند لاستیک لیفتراک، تعویض باتری، تعویض و تعمیر صندلی و تعویض روغن موتور و فیلتر در این مرکز انجام می گیرد.
ضمنا تمام آموزش های مورد نیاز برای استفاده از لیفتراک های این شرکت، در آلفا ماشین به شما ارائه خواهد شد

دکل لیفتراک

سخن پایانی

هنگامی که در کار با لیفتراک های TCM دچار مشکل شدید، می توانید با مراجعه به شرکت آلفا ماشین به عنوان مرکز خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک TCM از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا