021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک tcm

آشنایی با نمایندگی لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2461

در این مقاله به شرح نمایندگی لیفتراک tcm خواهیم پرداخت. کمپانی tcm اولین لیفتراک خود را در کشور ژاپن و در سال ۱۹۴۹ تولید کرد. در واقع اصطلاح tcm مخفف نامی انگلیسی می ‌باشد که در واقع معنی آن دستگاه های حمل کننده تویو است. کمپانی حمل و نقل دریایی شهر کوب ۴ مدل اول لیفتراک این کمپانی را دریافت نمود، این لیفتراک ها تمامی ویژگی های لیفتراک های امروزی را در خود داشتند و در واقع ویژگی هایی مانند:

- مجهز بودن به سیستم هیدرولیک فرمان لیفتراک

- دارا بودن سیستم فرمان عقب و همچنین اهرم مدیریت ارتفاع

- دارا بودن چنگال‌های بالابر و غیره در این لیفتراک ها لحاظ شده بود.

این شرکت به سرعت توانست در کشور های مختلف و بازار های جهانی نام خود را به نامی پُر آوازه و پُر افتخار مبدل نماید.

امروزه کمپانی tcm توانسته است با ساخت و تولید لیفتراک های بالابر برقی، لیفتراک های دیزلی، جک پالت و استاکر افتخارات خود را دو چندان کند و در صنعت حمل و نقل جهانی تبدیل به یک نام تجاری شناخته شده شود.

نمایندگی لیفتراک tcm

معرفی نمایندگی لیفتراک tcm

در نظر داشته باشید که لیفتراک ها دستگاه های صنعتی هستند که عملیات حمل و نقل کالا ها و محصولات گوناگون را در صنایع مختلف انجام می دهند. به طور قطع کارخانه ها و مراکز تولیدی بدون داشتن لیفتراک ها نمی توانند به حیات خود ادامه دهند، بنابراین اختلال در کارکرد دستگاه لیفتراک باعث از کار افتادن خط تولید و خدمات خواهد شد. به همین جهت کمپانی tcm با احداث نمایندگی لیفتراک tcm در صدد رفع تمامی مشکلات لیفتراک های خود در سراسر جهان برآمده است. امروزه تعداد نمایندگی های لیفتراک tcm بسیار زیاد می باشد و تقریباً در تمامی دنیا این کمپانی دارای یک نمایندگی است.

مثلا در آسیا، آفریقا، خاورمیانه، اروپا، آمریکا، اقیانوسیه و غیره این کمپانی دارای نمایندگی لیفتراک tcm می باشد. در نظر داشته باشید که کیفیت قطعات یدکی لیفتراک ها یک عنصر حیاتی برای تامین کارکرد و بازدهی مطلوب لیفتراک های tcm می باشد. نمایندگی لیفتراک tcm تمامی قطعات یدکی خود را از کمپانی tcm با برچسب های "قطعات اصلی" به جهت حفظ کیفیت لیفتراک ها تهیه و عرضه می کند. در نظر داشته باشید که نمایندگی لیفتراک tcm تمامی پرسنل و مهندسان خود را از بین افراد باتجربه و با رزومه کاری طولانی انتخاب کرده است، این موضوع مطمئناً در خدمات بعد از فروش و تعمیرات لیفتراک های tcm تاثیر بسزایی خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد در واقع قلب تپنده دستگاه های لیفتراک قطعات یدکی باکیفیت و اورجینال می باشد و حتما در هنگام تعمیرات باید از قطعات اورجینال استفاده شود. همانطور که مستحضر هستید یک دستگاه هر چقدر با کیفیت باشد بازهم در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل و خرابی خواهد شد، بنابراین قطعات یدکی با کیفیت جزو کلیدی ترین عناصر در امنیت لیفتراک های tcm به حساب می‌ آیند. قطعاً عملکرد بالا، طول عمر بسیار زیاد و بازدهی مناسب جزو فاکتور هایی می باشند که با قطعات اورجینال و اصلی ارتباط مستقیم دارند. توصیه می کنیم حتماً برای تعمیرات و تعویض های احتمالی قطعات لیفتراک tcm به مراکز مجاز این کمپانی مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر آنها استفاده نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا