021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک هیوندای

نمایندگی لیفتراک هیوندای
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4837

نمایندگی لیفتراک هیوندای به عنوان بخشی از فعالیت های اصلی شرکت هیوندای کره، ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش انواع لیفتراک های هیوندای و تأمین کننده قطعات یدکی این دستگاه ها در سراسر دنیا می باشد. اگر قصد خرید یکی از مدل های لیفتراک هیوندای را دارید به شما تبریک می گوئیم؛ خدمات گسترده و محصولات باکیفیت این شرکت در تمام جهان شهرت پیدا کرده اند و بی شک با خرید یک لیفتراک هیوندای، سرعت و دقت را به کسب و کار خود هدیه می دهید.
با استفاده از لیفتراک های هیوندای می توان از 1 تا 25 تن بار را جابه جا کرد. صنایع دریایی، بنادر، گمرک، تولید مواد شیمیایی، صنایع بسته بندی کالا، صنایع غذایی، تولید مواد دارویی و بسیاری از کارخانه ها، مشتریان اصلی لیفتراک های هیوندای هستند. 

نمایندگی لیفتراک هیوندای چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

شرکت هیوندای، انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز را با کیفیت بالا و مطابق با اصول مهندسی، طراحی و به بازار عرضه کرده است. تمام مدل های لیفتراک های هیوندای با محیط زیست سازگار هستند و نیازهای مشتریان را در صنایع مختلف برآورده می سازند. بارگیری و کنترل لیفتراک های هیوندای با سهولت و ایمنی بالا انجام می گیرد. 
خدماتی که در مراکز نمایندگی لیفتراک هیوندای به مشتریان ارائه می شوند شامل خدمات مشاوره خرید لیفتراک، تعیین قیمت لیفتراک ها، ارائه کاتالوگ انواع لیفتراک هیوندای به مشتریان، تأمین قطعات یدکی لیفتراک، خدمات گارانتی و تعویض لیفتراک می باشد. این خدمات با کیفیت بالا و به طور کامل به مشتریان ارائه می شوند.
 یکی از خدمات مهمی که در نمایندگی های معتبر لیفتراک هیوندای به مشتریان ارائه می شود، خدمات آموزش و تربیت نیروهای متخصص در زمینه لیفتراک ها است. آموزش تخصصی افراد، روش عیب یابی لیفتراک هیوندای، تعمیرات و تعویض قطعات، مهم ترین برنامه های اجرایی در دپارتمان نمایندگی لیفتراک هیوندای هستند. با خرید یکی از مدل های لیفتراک هیوندای، به راحتی می توانید به این خدمات دسترسی پیدا کنید.

امکانات، قابلیت ها و قیمت لیفتراک های هیوندای

موتور قدرتمند، اهرم ها و ترمزهای قوی، قابلیت تحرک و توقف بر روی سطوح شیب دار، اتاقک راننده مجهز، طراحی ارگونومیک، سازگاری با محیط زیست، کسب استاندارد صنعت، ایمنی، سرعت و دقت در بارگیری، سیستم های هشداردهنده، سیستم های روشنایی قوی، لاستیک ها مرغوب، دکل و شاخک های قوی، دسترسی آسان به قطعات داخلی موتور برای تعمیر و تعویض قطعات و ...، مهم ترین امکانات و قابلیت های انواع مدل های لیفتراک هیوندای هستند.
لیفتراک های هیوندای در مقایسه با برخی از برندهای تولید کننده لیفتراک، قیمت بالاتری دارند. قیمت نهایی یک لیفتراک هیوندای در یک کشور خاص به قوانین گمرکی و هزینه های حمل و نقل و مالیاتی آن کشور بستگی دارد. اگر قیمت این لیفتراک ها نسبتاً بالا است، در عوض خدمات پشتیبانی و گارانتی منحصر به فردی برای مشتریان هیوندای ارائه می شوند که کیفیت لیفتراک را تضمین می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا