021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی مرکز نمایندگی لیفتراک هایستر

معرفی مرکز نمایندگی لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2858

کمپانی هایستر به ساخت قدرتمندترین لیفتراک ها در جهان مشهور است. شرکت هایستر این جمله را شعار خود قرار داده و توانسته بخش عظیمی از بازار جهانی را در دست خود بگیرد. نمایندگی لیفتراک هایستر نیز در ایران با ارائه ی لیفتراک های این کمپانی آمریکایی، انواع خدمات مورد نیاز در رفع مشکلات این لیفتراک را ارائه می دهد.

معرفی کمپانی هایستر

بررسی پیشینه ی این کمپانی آمریکایی نشان می دهد که چندان با شعاری که برای محصولات خود اعلام کرده بیگانه نیست. همانگونه که بیان کردیم هایستر به عنوان یک کمپانی مشغول به ساخت انواع ماشین آلات با قدرت فوق العاده است. این کمپانی با سابقه ی بیش از 80 سال فعالیت در آمریکا مشغول به طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی است. وجود نمایندگی در 130 کشور از جهان نشان از عملکرد فوق العاده ی محصولات این کمپانی دارد.

هایستر محصولات خود را در هند، آفریقا، کانادا، آمریکا، شرق میانه، چین و برزیل تولید و توزیع می کند. نام هایستر هم برگرفته از داستانی جالب است. گفته می شود نام این کمپانی از فریاد سر کارگران در شمال غرب اقیانوس آرام بر سر کارگران خود می زدند گرفته شده است. آن ها با فریاد hoist er به معنی بلند کنید بر سر کارگران خود فریاد می کشیدند. لیفتراک نیز به واسطه ی بلند کردن اجسام تقریبا چنین کاری را انجام می دهد.

لیفتراک هایستر

انواع لیفتراک هایستر

هایستر با ساخت قدرتمندترین لیفتراک ها در انواع مختلف به رقابت با سایر کمپانی های این عرصه می پردازد.

لیفتراک دیزلی هایستر: قدرتمندترین لیفتراک موجود در بازار جهانی توسط این کمپانی عرضه می شود. لیفتراک دیزلی هایستر با قابلیت حمل 20 تن بار به اندازه ی یک کامیون توانایی حمل و جا به جایی کالاها را دارد. این نوع لیفتراک برای کار در انبارها و اسکله ها جهت حمل بسته های سنگین گزینه ای عالی است.

لیفتراک برقی هایستر: این دسته از لیفتراک های هایستر نیز به نسبت سایر کمپانی ها دارای قدرت بالاتر، موتور با ضریب اطمینان بالا و همچنین کارکردی بدون ایجاد آلایندگی است. استفاده از این لیفتراک در انبارهایی که نباید آلودگی ایجاد شود بهترین گزینه است.

لیفتراک دوگانه سوز هایستر: هایستر لیفتراک های دوگانه سوز و گاز سوز خود را نیز با قدرت بالا برای کار در تمام مکان ها ارائه می دهد. این لیفتراک ها نسبت به لیفتراک های برقی قدرت بالاتری را دارا هستند. هر چند نسبت به لیفتراک های دیزلی دارای قدرت کمتری هستند اما هیچگونه آلایندگی را تولید نمی کنند.

مرکز نمایندگی لیفتراک هایستر در ایران تمام لیفتراک های این کمپانی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به آلفا ماشین از خدمات این مجموعه دیدن کنید.

خدمات مرکز نمایندگی لیفتراک هایستر

آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک هایستر تمام نیازهای شما را هنگام خرید و پس از خرید لیفتراک هایستر برطرف می کند. ما در این مرکز با فروش لیفتراک نو، فروش لیفتراک کارکرده، تعمیر انواع لیفتراک های هایستر، تعویض قطعات لیفتراک های هایستر و دادن مشاوره به شما عزیزان شما را در خرید و نگهداری این لیفتراک به خوبی یاری می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا