021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی انواع لیفتراک دوو

بررسی انواع لیفتراک دوو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3524

 معرفی لیفتراک دوو

لیفتراک دوو محصول تولیدی شرکت دوو یا دوسان است. این شرکت از سال 1963 فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع مدل های لیفتراک آغاز کرده است. محصولات تولیدی این شرکت به دلیل داشتن کیفیت عالی، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند. در ادامه در نظر داریم به طور کلی به انواع لیفتراک دوو و نحوه ی خرید این محصول بپردازیم. با ما همراه باشید.

همه ی مدل های لیفتراک تولید شرکت دوو دارای گواهینامه ی استاندارد جهانی است و در همه ی آنها از امکانات ویژه ای به منظور ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر استفاده شده است. گفتنی است که بیش از 100 مدل از لیفتراک دوو در کشور انگلستان به فروش می رسد. با افزایش محبوبیت محصولات تولیدی این شرکت به مراتب یزان صادرات محصولات تولیدی نیز افزایش یافت،

اینک بالغ بر 65 درصد از انواع لیفتراک های تولیدی به کشورهای خارجی صادر می شود. برای خرید لیفتراک دوو حتما فروشگاه های معتبر را هدف قرار دهید تا از کیفیت آن مطمئن باشید. لیفتراک های دوو در مدل های برقی ، گازی و دیزلی تولید و طراحی شده اند ، هر کدام از این مدل ها آن با توجه به توان بارگیری دارای انواع مختلفی هستند.

وجود تنوع وسیع در این محصولات ممکن است باعث سردرگمی خریدار شود به همین دلیل پیشنهاد می شود که ابتدا نیازهای موجود را مشخص کنید تا بتوانید مناسب ترین آن را انتخاب کنید.

مشخصات فنی هر کدام از مدل های مختلف این دستگاه به طور کامل در صفحه ی فروش این محصولات درج شده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر تردید نکنید با ما در تماس باشید.

انوع لیفتراک دوو

لیفتراک دوو در انواع مختلف تولید شده است که در ادامه به همراه ظرفیت بارگیری ان ها را معرفی خواهیم کرد. هر کدام از انواع مدل های این لیفتراک داری مزیت و معایب خاص خود است به عنوان مثال نوع دیزلی آنها در فضاهای روباز قابل استفاده است و از نظر مسائل زیست محیطی مورد تایید نمیباشد به همین دلیل برای بسیاری از شرکت ها غیر قابل استفاده خواهد بود.

از سوی دیگر نوع برقی این محصول دارای نگرانی آلودگی طبیعت و محیط زیست نیست ولی استفاده از آن ها نیازمند مصرف جریان الکتریسیته ی بالایی است. در صورتی که از دستگاه به مدت طولانی استفاده شود ممکن است در بازه ی زمانی کم شاهد خرابی آن باشیم، ولی این محصولات وزن کنری داشته و به راحتی قابل جا به جایی هستند.

شرایط  موجود مشخص می کند که کدام یک از مدل های لیفتراک دوو می تواند محصول مناسب و ایده الی برای شما باشد.

خرید لیفتراک دوو

انواع لیفتراک های دوو – دوسان:

مدل لیفتراک

ظرفیت بارگیری

لیفتراک گازی

1/5 تا 7 تن

لیفتراک برقی  به صورت (3 چرخ – 4 چرخ)

1 تا 3/5 تن

لیفتراک دوگانه سوز به صورت (گازی – بنزینی)

1/5 تا 7 تن

لیفتراک دیزلی  به صورت (گازوئیلی)

1/5 تا 16 تن

خرید لیفتراک دوو

همه ی مدل های لیفتراک دوو در صورت اصل بودن دارای طول عمر بالایی هستند به همین دلیل با خرید آنها می توانید به مدت طولانی از مزایای آنها بهره مند شوید. این محصولات نیازمند نگهداری و مراقبت هستند به همین دلیل سرویس های دوره ای باید جدی گرفته شود. وجود هر گونه نقص و ایراد جزیی اگر در اسرع وقت برطرف شود می تواند به طور مطلوب بازده آن را بهبود بخشد.

اگر با گذر زمان شاهد کاهش کارایی آن و یا شنیدن صداهای عجیب و غریب بوده اید بلافاصله از یک تعمیر کار برای بررسی و بازبینی آن بهره مند شوید.

اینک برای خرید لیفتراک دوو گزینه خرید آنلاین و تلفنی  را نیز فعال کرده ایم ، در هر نقطه ای که باشید می توانید محصول مد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات سفارش را نهایی کنید. ما اینجا هستیم تا شما خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید.

اطلاعات کامل در مورد قیمت هر کدام از مدل های موجود را می توانید در اولین صفحه ی وب سایتمان مشاهده کنید.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که هر کدام از انواع لیفتراک دوو دارای یک قیمت استاندارد در بازار است به همین دلیل هر گاه هزینه ی کم و یا زیادی از شما برای خرید این محصولات درخواست شود حتما به کیفیت آنها مشکوک باشید، زیرا سودجویان معمولا با پیشنهاد هزینه های کم قصد فریب کاربران را دارند.

بررسی لیفتراک دوو

باید و نبایدهایی در مورد لیفتراک دوو

لیفتراک دوو قابلیت آن را دارد که برای یک بازه ی زمانی طولانی و بدون وقفه کار کند ولی این امر طول عمر مفید آن را کاهش خواهد داد به همین دلیل سعی کنید هر از گاهی دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید استراحت کند.

از سوی دیگر اگر قصد خرید محصولی کارکرد و دست دوم را دارید به مدت زمانی که قرار است از آن استفاده شود توجه کنید، زیرا محصولات دست دوم معمولا توانایی کفی نداشته و بعد از اعمال باز و حجم کاری بسیار زیاد ممکن است کارایی خود را از دست دهند.

اگر برای اولین بار قصد خرید لیفتراک دوو را دارید لازم است اطلاعات کامل به منظور یک خرید مطمئن را به دست آورید در غیر این صورت از محصول انتخاب شده راضی نخواهید بود. از آنجا که برای انتخاب این نوع از محصولات هزینه ی بسیار زیادی صرف می شود هرگونه سهل انگاری می تواند به زیان های گزافی منجر گردد.

مشخصات لیفتراک دوو باید با توقعاتی که شما از این دستگاه دارید سازگار باشد. اتاقک این نوع از لیفتراک ها مجهز به امکانات مختلف است و این امر امنیت بسیاری را فراهم ساخته است.

راه اندازی و استفاده از این نوع دستگاه ها نیز در صورت در نظر گرفتن نکات اولیه بسیار آسان خواهد بود. ما به شما اطمینان کامل می دهیم که اگر مراقبت های لازم از این دستگاه جدی گرفته شود و بیشتر از توان و ظرفیت بارگیری آن استفاده نشود می توانید برای مدت بسیار طولانی از کارایی آن بهره مند بشید. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد کارایی انواع مختلف از لیفتراک ها با ما همراه باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا