021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با لیست قیمت خدمات در نمایندگی لیفتراک هایستر

آشنایی با لیست قیمت خدمات در نمایندگی لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1178

نکاتی که هنگام خرید لیفتراک باید به آن ها توجه داشته باشید.

نمایندگی لیفتراک هایستر، فعالیت خود را به صورت هدفمند سازمان دهی کرده است. طی این فعالیت، بسیاری از شرکت های تولیدی و کارگاه های کوچک، نیاز خود به انواع لیفتراک را تامین می کنند. این راهنما به شما در خرید لیفتراک مناسب در اولین بررسی و مراجعه کمک می کند. در این مقاله پاسخ مهمترین سؤالات و توصیه هایی را که به آن نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. همچنین هنگام خرید لیفتراک، باید چک لیستی از نیازهای خود تهیه و آماده سازی کنید. با استفاده از اطلاعات این بخش، به راحتی می توانید موفق به نگارش و آماده سازی این چک لیست شوید.

1- هنگام سفارش لیفتراک، باید به نوع محموله ای که در شرکت و یا مجموعه خود تولید می کنید توجه داشته باشید. این نکات باید توسط پارامترهای گوناگونی مورد بررسی قرار بگیرند. به عنوان مثال، شما باید توجه داشته باشید که حداکثر وزن بار شما، تا چه اندازه است. همچنین باید به شکل بار و اندازه حجمی آن نیز دقت کنید. دقت به تمامی این موارد، در نهایت می تواند خرید و همچنین استفاده از لیفتراک را برای شما آسان تر و راحت تر کند.

2- یکی دیگر از نکاتی که هنگام سفارش لیفتراک باید به آن توجه کنید، ظرفیت باربری لیفتراک شما است. همانطور که می دانید ظرفیت باربری لیفتراک شما باید از حداکثر وزن بار بیش تر باشد. زیرا هنگام استفاده از لیفتراک، فشار اضافی به نقاط و جهات گوناگون لیفتراک وارد می شود. در صورت بالا بودن ظرفیت باربری، این فشار اضافی نمی تواند اشکالی برای لیفتراک شما ایجاد کند. پس هنگام سفارش و انتخاب لیفتراک، بهترین لیفتراک را که ظرفیت باربری بالایی دارد انتخاب کنید.

قیمت خدمات در نمایندگی لیفتراک هایستر

بررسی هزینه سرویس و تعمیر لیفتراک  در نمایندگی لیفتراک هایستر

هزینه سرویس لیفتراک در نمایندگی لیفتراک هایستر، بسیار متفاوت است. برخی از نمونه های نمایندگی، هیچ گونه پولی بابت ارائه خدمات دریافت نمی کنند. البته این امر تنها در صورتی انجام می شود که ضمانت های پس از فروش بر روی یک محصول اعمال شده باشد. در غیر این صورت، هزینه هایی برای ارائه خدمات از جمله تعمیرات تخصصی لیفتراک از مشتریان دریافت می شود. اگر لیفتراک شما نیاز به تعمیرات جزئی و ساده دارد، طبیعتا هزینه بسیار اندکی از مشتریان دریافت می شود. همچنین چنانچه اگر لیفتراک دچار استهلاک بسیار زیادی شده است، هزینه تعمیرات آن نسبت به تعمیرات جزئی بالاتر است.

برخی دیگر از خدماتی که به صورت کاملا رایگان در نمایندگی لیفتراک هایستر ارائه می شوند، خدمات مشاوره هستند. این خدمات را افراد متخصص و آگاهی که در بخش پاسخگویی فعالیت می کنند، ارائه  می دهند. به همین دلیل نیز نمایندگی ها موظف به پرداخت تمامی هزینه های مربوط به مشاوره به صورت فردی هستند. مشتریان می توانند در صورت نیاز، از این خدمات کاربردی و مفید به صورت گسترده استفاده کنند. برای آشنایی بیش تر با موارد ذکر شده، می توانید به بخش امور مالی نمایندگی های مختلف مراجعه کنید. در این بخش اطلاعات زیادی درباره نحوه محاسبه هزینه تعمیرات لیفتراک و خرید لیفتراک به شما عزیزان ارائه می شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا