021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نحوه خرید لیفتراک تویوتا

نحوه خرید لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1033
برچسب ها

معرفی برند تویوتا و لیفتراک های تولیدی

برند تویوتا فعالیت خود را از سال 1926 میلادی، در چهار دسته بندی، در کشور ژاپن، آغاز کرد. خودروسازی، موتورسازی، ساخت ماشین آلات صنعتی (که شامل لیفتراک می شود) و ساخت سیستم های الکترونیکی و الکتریکی، از جمله تولیدات برند تویوتا به حساب می آید. در بین تمام تولیدات این برند، لیفتراک تویوتا، شهرت بالایی دارد و محصولات تویوتا با ظاهر و طراحی ظریف، قدرت و کیفیت بالایی را دارند.

انواع لیفتراک تویوتا

انواع لیفتراک تویوتا شامل لیفتراک 1 تنی، 1.5 تنی، 2 تنی، 2.5 تنی، 3 تنی، 5 تنی و 7 تنی، می شود. از طرفی لیفتراک دیزلی تویوتا، لیفتراک برقی تویوتا و لیفتراک دوگانه سوز تویوتا، همگی جزو انواع مدل های ماشین آلات صنعتی هستند.

برند تویوتا یک برند شناخته شده جهانی می باشد که در عرصه بین المللی، دارای طرفدار می باشد و متقاضی های بسیاری دارد. کارخانه ها و کمپانی برند تویوتا در آسیا تاسیس شده اند و عمدتا برای تولید محصولات، از مواد اولیه موجود در همین منطقه استفاده می کنند. از این رو، به دلیل پایین بودن قیمت مواد اولیه و پایین بودن دستمزد کارگران کارخانه، قیمت محصولات تولید شده و ساخته شده، نسبت به برندهای اروپایی و آمریکایی، پایین می باشد.

از این رو، کیفیت بالا و قیمت نسبتا پایین، موجب فروش گسترده لیفتراک تویوتا، شده است. علاوه بر این که، برند تویوتا انواع لیفتراک ها و ماشین های صنعتی را ساخته است، انواع تجهیزات انبارداری اعم از جک پالت، استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک و ریچتراک را هم تولید و روانه بازار کرده است. از این رو، خریداران می توانند تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز انبارداری را از این برند، تهیه کنند.

نحوه خرید لیفتراک تویوتا از نمایندگی های ایرانی

خرید لیفتراک تویوتا

1- لیفتراک برقی تویوتا

یکی از انواع مدل های موجود در نمایندگی های خرید لیفتراک تویوتا در سراسر ایران، لیفتراک برقی می باشد. منبع تامین انرژی، این نوع ماشین آلات صنعتی، باتری می باشد و خوشبختانه لیفتراک برقی تویوتا مجهز به سیستم بهینه سازی انرژی می باشد. در صورت اتمام شارژ باتری، این امکان برای مصرف کننده برقرار است که باتری را شارژ کند یا باتری جدید جایگزین آن، کند. موتور این نوع لیفتراک تویوتا از نوع AC می باشد که موجب افزایش راندمان لیفتراک و کاهش هزینه های تعمیرات ماشین، می گردد.

2- لیفتراک دیزلی تویوتا

یکی دیگر از انواع مدل های لیفتراک که در نمایندگی خرید لیفتراک تویوتا، موجود است، لیفتراک دیزلی می باشد. منبع تامین انرژی این نوع ماشین آلات صنعتی، از سوخت گازوئیل فراهم می شود. این تجهیزات قابلیت جابه جایی و حمل بار تا 16 تن را دارند.

نیروی محرکه لیفتراک دیزلی تویوتا توسط موتور دیزلی، تامین می شود که منطبق بر استانداردهای جهانی محیط زیست، تولید شده اند. از دیگر ویژگی های این نوع لیفتراک ها، می توان به گشتاور بالا، مصرف کم و سرویس آسان آن، اشاره کرد. اهرم ها و فرمان لیفتراک دیزلی، مجهز به سیستم قدرتمند هیدرولیکی، می باشند.

3- لیفتراک دوگانه سوز تویوتا

این نوع لیفتراک ها با دو نوع سوخت، گاز مایع و بنزین، فعالیت می کنند و انرژی مورد نیاز خود را تامین می کنند. طراحی لیفتراک دوگانه سوز تویوتا برای محیط های باز می باشد و گاها در محیط های بسته که تهویه مناسبی دارند هم کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی های لیفتراک دوگانه سوز تویوتا، می توان به مصرف کم سوخت، تولید حداقل آلاینده، مخزن ایمن ذخیره گاز، آلودگی صوتی کمتر و پیمودن مسافت بیشتر در هنگام عملیات حمل بار، اشاره کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا