021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مزیت های خرید لیفتراک کوماتسو به صورت اینترنتی

مزیت های خرید لیفتراک کوماتسو به صورت اینترنتی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4402

مهمترین کاربرد لیفتراک کوماتسو؟

اصلی ترین دلیل برای خرید لیفتراک کوماتسو کیفیت خوب و قیمت مناسب آنها است. گفته می شود هزینه های کارکرد یک لیفتراک برقی از نوع کوماتسو حدود ۸۰٪ کمتر از یک لیفتراک گاز LP یا دیزلی است. این بدان معناست که نگهداری یک لیفتراک برقی می تواند سالانه ۹۰۰ پوند برای شما هزینه داشته باشد، در حالی که یک لیفتراک گازی LP ممکن است تا ۶۰۰۰ پوند برای شما هزینه در بر داشته باشد. وقتی نوبت به تعمیر و نگهداری می رسد، یک لیفتراک برقی از نوع کوماتسو یک سوم مبلغی را که شما برای نگه داشتن یک لیفتراک دیزلی نیاز دارید، هزینه می کند.

با خرید لیفتراک کوماتسو جدید معمولاً از ضمانت نامه طولانی مدت آن نیز بهره مند می شوید، که اغلب حدود 3 سال است ، به این معنی که اگر در مهلت مقرر مشکلی پیش بیاید، می توانید دستگاه را به صورت رایگان و یا با حداقل قیمت تعمیر کنید. برخی از لیفتراک های نیز دارای ضمانت محدود هستند که ممکن است برای مدت زمان کوتاه تری باشد و فقط قطعات خاصی را پوشش می دهد. در چند سال اول داشتن لیفتراک جدید صرفه جویی قابل توجهی به شما می دهد. پس هنگام خرید لیفتراک سعی کنید برند کوماتسو را در اولویت اول خود قرار دهید.

 توجه داشته باشید که شرکت کوماتسو مدل های مختلفی از لیفتراک ها را تولید کرده و هر کدام از آنها کاربردهای مختلفی دارند و برای فعالیت های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال لیفتراک های برقی  کوماتسو به دلیل شتاب و قدرت مناسب و همچنین سر و صدای کمتر برای مکان های سربسته مانند ترمینال های مسافربری، ، فرودگاه، انبارهای سرپوشیده و ... مناسب هستند.

لیفتراک کوماتسو

توجه داشته باشید که اگر عملکرد شما چندین شیفت باشد، شما به یک لیفتراک بادوام، قدرتمند، و کم مصرف  نیاز دارید. مدل های جدید لیفتراک کوماتسو می توانند ساعت های طولانی را با سرعت موثری کار کنند، پس برای خرید لیفتراک کوماتسو همواره به نوع فعالیتی که قرار است انجام دهد توجه کنید تا خرید مناسبی داشته باشید.

 

خرید لیفتراک کوماتسو به صورت اینترنتی؟

خرید لیفتراک کوماتسو جدید بهره وری بالاتر و نیز ایمنی را تضمین می کند. دیگر نگران خراب شدن دستگاه یا طولانی بودن زمان خرابی نخواهید بود، زیرا مدل های جدید شرکت کوماتسو با فناوری بسیار بالایی طراحی و تولید شده و علاوه بر بهره وری بالا، هزینه های شما را کاهش خواهد داد.

شما می توانید به صورت اینترنتی برای خرید لیفتراک کوماتسو اقدام کنید، نمایندگی های شرکت کوماتسو این قابلیت را برای مشتریان فراهم ساخته اند تا تمامی محصولات این شرکت را از طی وب سایت شرکت خریداری کنند.

 هنگامی که شما نیاز به انتخاب قطعات تخصصی دارید، به راحتی می توانید به وب سایت کوماتسو و نمایندگی های فروش این شرکت وارد شده و برای خرید اقدام کنید تا در کمترین زمان و با حداقل قیمت محصول برای شما ارسال شود. این نوع روش خرید لیفتراک کوماتسو می تواند صرفه جویی خوبی در زمان و هزینه به وجود بیاورد و دضمن می توانید به راحتی از هر کجای کشور اقدام به خرید کنید.

خرید لیفتراک کوماتسو

 

https://komatsuforklift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا