021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خدمات تعمیرات لیفتراک برای رفع مشکلات دستگاه

خدمات تعمیرات لیفتراک برای رفع مشکلات دستگاه
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4350

تعمیرات لیفتراک به عنوان تجهیزات پیچیده صنعتی اهمیت فوق العاده زیادی دارد. انواع لیفتراک، ابزارهای ضروری در بسیاری از صنایع هستند؛ از انبارهای مخصوص ذخیره کالا و انبار کارخانه های تولیدی گرفته تا بارگیری در اسکله ها و پروژه های ساخت و ساز به نوعی از لیفتراک ها برای حمل و نقل و جابجایی بارها استفاده می کنند. انواع لیفتراک ممکن است دچار مشکلات مکانیکی و عملکردی شوند.

تعمیرات لیفتراک و نگهداری آن از این بابت اهمیت دارد که می تواند دستگاه را در شرایط عملیاتی خوب تنظیم کند. اگر قرار باشد قطعات یا حتی برخی از لوازم جانبی لیفتراک ها تعمیر و یا تعویض شوند ممکن است هزینه های زیادی در بر داشته باشد؛ چند راهکار مهم وجود دارد که می تواند هزینه های تعمیرات لیفتراک را تا حد زیادی کاهش دهد. در ادامه مطلب با این ۳ نکته مهم آشنا می شویم.

بازرسی روزانه؛ کاهش هزینه های تعمیرات لیفتراک

تعمیرات لیفتراک

تفاوتی نمی کند که از چه نوع لیفتراک برای کسب و کار خود استفاده می کنید؛ آنچه می تواند هزینه های تعمیرات لیفتراک را کاهش دهد، بازرسی روزانه است. دو د؛لیل اصلی وجود دارد که صاحبان لیفتراک را توجیه می‌کند بازرسی‌های روزانه دستگاه را در دستور کار خود قرار دهند صرفه جویی در هزینه تعمیرات لیفتراک و افزایش ایمنی، دو دستاورد مهم برای توجیه جمله فوق می باشند.

اگر لیفتراک را به صورت روزانه بازرسی کنید مشکلاتی که در مراحل اولیه هستند به راحتی تشخیص داده می شوند، بنابراین می‌توانید تعمیرات لیفتراک را با هزینه های بسیار کمتر و در مقیاس کوچکتر انجام دهید.

 تعمیرات لیفتراک پس از شناسایی مشکلات

تعمیرات لیفتراک

بسیاری از مشکلات جزئی ممکن است در انواع لیفتراک ها به وجود آیند؛ عدم شارژ کامل باتری لیفتراک برقی، نشت روغن از شیلنگ ها و عدم تعادل دستگاه هنگام حمل بار، نمونه هایی از برخی از رایج ترین مشکلاتی هستند که حتماً به تعمیرات لیفتراک نیاز دارند. هنگام بازرسی از لیفتراک، قطعاً مشکلات را شناسایی کرده و سپس نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید. به خوبی آگاه هستید که اگر مشکلات، نادیده گرفته شوند و نسبت به تعمیرات لیفتراک یا جلوگیری از آسیب ها اقدام نشود، چه اتفاقاتی رخ خواهند داد؟!

 تعمیرات لیفتراک به شیوه های صحیح

زمانی که مشکلات لیفتراک ها توسط تکنسین های ماهر شناسایی شوند، اصول صحیح و فوری تعمیرات لیفتراک ضرورت دارد. نوع مشکلاتی که برای این دستگاه ها اتفاق می افتد در خدمات تعمیرات و نگهداری لیفتراک تأثیر دارد. ممکن است استارت لیفتراک به درستی کار نکند و یا سیستم گشتاور فرمان به درستی عمل نکند؛ در این حالت، آسیب های وارد شده به سایر قطعات لیفتراک، جدی تر خواهد بود؛ بنابراین خدمات تعمیرات لیفتراک باید در اولین فرصت و به شیوه های اصولی  اجرا گردد..

 تعمیرات لیفتراک برای رفع مشکلات دکل دستگاه

تعمیرات لیفتراک

دکل لیفتراک برای بلند کردن و جابجایی بار استفاده می شود. مشکلاتی که برای دکل به وجود می‌آید و به تعمیرات لیفتراک نیاز دارد شامل موارد زیر است:
-دکل لیفتراک با سرعت استاندارد کار نمی کند
-به اندازه کافی بارها را پایین نمی‌آورد
-دکل به صورت نامنظم کار می کند

برای رفع مشکلات فوق، مایع هیدرولیک را کنترل کنید؛ اگر سطح روغن هیدرولیک درست باشد، زنجیرهای دکل را بازرسی کنید تا مطمئن شوید که در جای خود قرار دارند؛ هرگونه کشیدگی، ترک ‌خوردگی، ناهمواری یا زنگ زدگی موجب می‌شود دکل لیفتراک به درستی کار نکند.

نکات مهم در تعمیرات لیفتراک

-شناسایی مشکلات اصلی
-تنظیم سیستم دستگاه
-بازرسی سطح شارژ باتری
-بازرسی مایع ضد یخ در موتور
-بازرسی لاستیک ها
-تنظیم فرمان و کنترل اهرم ها

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا