021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نحوه فروش لیفتراک کوماتسو

نحوه فروش لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1732
برچسب ها

خرید و فروش لیفتراک کوماتسو در نمایندگی ها

1- لیفتراک دیزلی

لیفتراک دیزلی کوماتسو، به منظور بهره وری در صنایع و انبارها و با هدف جابه جایی کردن بارهای سنگین، تولید شده است. این نوع ماشین آلات صنعتی، قابلیت جابه جایی و حمل کالاها و بارهای سنگین وزن را دارد و می تواند در هر شرایطی، فعالیت کند. مقاومت بالای لیفتراک دیزلی کوماتسو، موجب استفاده ی آن را در صنایع مختلف، فراهم کرده است.

موتور لیفتراک دیزلی کوماتسو نسبت به موتور لیفتراک دوگانه سوز، پرقدرت است، چرا که ساختار و نوع احتراق درون موتور این نوع لیفتراک ها، با یکدیگر متفاوت می باشد. نمایندگی لیفتراک دیزلی کوماتسو در ایران، انواع لیفتراک دیزلی اعم از DX 20/ DX 50، EX 50، FX 20/ GX 20 و JX، را به فروش می رساند.

2- لیفتراک برقی

یکی از پرکاربردترین مدل های فروش لیفتراک کوماتسو در ایران، لیفتراک برقی کوماتسو، است. موتور لیفتراک برقی کوماتسو، توان بالایی دارد و هیچ گونه آلاینده ای را تولید نمی کند. نیروی این مدل از لیفتراک ها، از باطری اسیدی و سربی، تامین می شود که فوق العاده قوی می باشند.

موتور به کار رفته در لیفتراک برقی، از نوع AC می باشد و با ضریب اطمینان بالا، انرژی مورد نیاز تولید می شود. راننده لیفتراک برقی کوماتسو، در هنگام نشستن پشت دکل، میدان دید وسیعی دارد. انواع مختلف لیفتراک برقی در نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو، موجود است.

3- لیفتراک دوگانه سوز

هدف از تولید لیفتراک دوگانه سوز، فعالیت در فضاهای سرباز، بوده است ولی گاها هم در فضاهای سربسته بزرگ که دارای تهویه مناسب، می باشد، استفاده می گردد. سوخت موتور لیفتراک دوگانه سوز، بنزین و گاز می باشد. سوخت گاز مورد نیاز لیفتراک، می بایست از نوع گاز مایع LPG، باشد. آلودگی ایجاد شده توسط لیفتراک دوگانه سوز، فوق العاده محدود می باشد. از دیگر ویژگی های این لیفتراک ها، می توان به کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی آن، اشاره کرد.

فروش لیفتراک کوماتسو

برند کوماتسو

شرکت تولیدکننده ماشین آلات صنعتی و لیفتراک کوماتسو، در کشور ژاپن، واقع شده است. شرکت کوماتسو سال 1921 میلادی در شهر کوماتسو کشور ژاپن، راه اندازی شد. لیفتراک کوماتسو، بعد از ماشین آلات صنعتی برند کاترپیلار آمریکا، حرف اول را در جهان می زند. امروزه، برند کوماتسو یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده ماشین آلات، محصولات و خدمات متنوع صنعتی، می باشد.

شرکت کوماتسو، علاوه بر این که در تولید انواع ماشین آلات صنعتی، نقش دارد، در تولید انواع ماشین های حمل و نقل، ماشین آلات راهسازی و تجهیزات جانبی ماشین های سنگین، نیز فعال می باشد. دومین تولیدکننده بزرگ ماشین آلات صنعتی در جهان، دارای نمایندگی های بسیاری در کشورهای دنیا، می باشد.

نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو در ایران

نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو در ایران، توانسته تمام نیازهای صنعتگران را پوشش دهد. نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو در ایران، علاوه بر این که انواع مدل های لیفتراک را ارائه کرده اند، انواع کامیون های مجهز به بالابر برقی را هم در کنار سایر تجهیزات انبارداری، به فروش می رسانند. تمام تولیدات لیفتراک کوماتسو دارای چندین تاییده  بین المللی اعم از ISO 9001 Quality Management System و ISO 14001 Environmental Management System، می باشند.

تولیدات لیفتراک کوماتسو، شامل نوع لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک برقی، می باشند که همگی مطابق با استانداردهای جهانی، تولید شده اند. کیفیت ساخت تجهیزات انبارداری و ماشین آلات صنعتی کوماتسو، فوق العاده بالا است و از این رو، همه تجهیزات تولیدشده، بازدهی بالایی دارند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا