021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - ویژگی‏های منحصر به فرد لیفتراک هلی

ویژگی‏های منحصر به فرد لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3678

شرکت لیفتراک هلی (Heli) یک شرکت با مسئولیت محدود است که در سال 1958 تأسیس شد. هلی یکی از ده تولیدکننده لیفتراک در جهان است. این شرکت در ایالات متحده فعالیت می‏کند تا لیفتراک‌ها، تأمین قطعات، خدمات تعمیر و نگهداری و پشتیبانی فنی در سراسر جهان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

لیفتراک‌های هلی مترادف با کارایی و حفظ ارزش هستند. لیفتراک‌های هلی طیف کاملی از لیفتراک‌های با ظرفیت حمل بار از 1000 پوند تا 10 هزار پوند هستند. لیفتراک هلی یک انتخاب عالی برای تقریباً هرگونه فعالیتی است، از کارخانه‌ها گرفته تا حیاط‌های مزرعه، بنادر تا چاپخانه‌ها و کارخانه‏های تولیدی.

این شرکت بیش از 1700 مدل و 512 محصول تولید شده را بصورت آنلاین در سراسر جهان عرضه می‏کند که از حقوق مالکیت معنوی مستقل برخوردار هستند. در سال 2006، گروه لیفتراک هلی وارد 10 صنعت برتر صنعت جهان و رتبه هشتم در سال 2011 شد. مشتریان گزارش می‌دهند که اپراتورهای آن‌ها عاشق رانندگی با لیفتراک هلی هستند، زیرا این لیفتراک‏ها نسبت به سایر مارک‌ها راحت‌تر هستند. آن‌ها ایمن و راحت ساخته شده‌اند و همراه با یک دکل گسترده‌ای هستند که امکان دید عالی در همه ارتفاعات را برای اپراتور فراهم می‌کنند.

از طریق کنترل‏های مناسب ارگونومیکی، می‏توانید تمام اصول اولیه مورد نیاز خود را بدون نیاز به اجزای الکترونیکی پیچیده مارک‌های دیگر در لیفتراک هلی برنامه‌ریزی کنید. تعویض باتری برای مدل‌های برقی هلی نیز آسان است. مشتریان از عملکرد قابل اطمینان لیفتراک‌های هلی و دوام عالی آن برای تأمین نیازهای شغلی خود رضایت دارند و کارایی بالای آن، آن‌ها جذب کرده است. مدل‌های برقی می‌توانند کار یک روزه را با یک بار شارژ به راحتی انجام دهند و برای استفاده در فضای داخلی بسیار عالی هستند و عاری از هرگونه آلاینده هستند.

 

بررسی لیفتراک هلی مدل CPD10S-20S سه چرخ (جلو درایو)

این مدل لیفتراک هلی دارای درایو یکپارچه از دو موتور  AC محرک 4.5kw و مستقل از محور درایو و دارای محور درایو جمع و جور، شتاب مطلوب و قابلیت بالا رفتن برخوردار است.

 

سیستم فرماندهی

با مونتاژ فرمان برق با چرخ‌های دوقلو، راننده می‌تواند به راحتی لیفتراک را چرخش دهد. با وجود دیفرانسیل الکترونیکی، سرعت حرکت با زاویه فرمان به طور خودکار تغییر می‌کند تا بتوانید با چرخش کامیون به محل اصلی برسید.

 

راندمان بالا

این سری از لیفتراک هلی دارای موتور  DC با عملکرد عالی است که باعث افزایش سرعت بالا آمدن بار و افزایش بهره‌وری لیفتراک می‌شود. این سری از لیفتراک‏ها دارای فناوری پیشرفته‌ای برای سنجش بار پویای سیگنال در سیستم هیدرولیک به هستند که باعث می‌شود سیستم هیدرولیک کامیون از راندمان بیشتری برخوردار باشد و در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری شود.

 

سر و صدای کم

این سری از لیفتراک هلی دارای واحد فرمان یکپارچه با سنجش بار است. این سری دارای عملکرد عالی موتور DC و پمپ کم‌صدا است، به‌طور چشمگیری باعث کاهش سر و صدا هنگام رانندگی می‏شود و سازگار با محیط زیست است.

 

سیستم ترمز دیسکی

سیستم ترمز دیسکی چندگانه این مدل لیفتراک هلی با روغن کار می‌کند. ترمز پارکینگ با دست کار کرده و بر روی ترمز چند دیسک روغنی قرار دارد. وجود ترمز دیسکی چندگانه مجهز به روغن برای تمدید عمر و کاهش هزینه نگهداری آن مفید است.

 

منابع:

https://www.heliforklift.ca

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا