021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین نمایندگی لیفتراک هلی

بهترین نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2170

یکی از بهترین ماشین آلاتی که برای جابجایی بار مورد استفاده قرار می گیرد لیفتراک می باشد. لیفتراک ها برندهای متنوعی دارند که هر یک از آنها را باید از نمایندگی خریداری کنید. نمایندگی لیفتراک هلی بهترین و با کیفیت ‌ترین لیفتراک ها را برای جابجایی وسیله های متنوع به مشتریان ارائه می دهد.

 بنابراین شما با مراجعه به بهترین نمایندگی لیفتراک های هلی می توانید یکی از انواع لیفتراک هایی که مناسب فضای کاری تان می باشد را خریداری کنید. کارشناسانی که در نمایندگی فعالیت می ‌کنند به خوبی قادر هستند که جهت خریداری انواع لیفتراک ها شما را راهنمایی نمایند.

مشخصات فیزیکی و امکانات لیفتراک های موجود در نمایندگی لیفتراک هلی

شما زمانی که قصد خرید لیفتراک را از نمایندگی لیفتراک هلی دارید باید به خوبی در مورد مشخصات فنی و همچنین امکانات لیفتراک های هلی اطلاعات کافی کسب نمایید. برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات لیفتراک های هلی عبارت است از :

1. کابین راننده لیفتراک های هلی بر اساس اصول ارگونومیک طراحی گشته است. خروج و ورود اپراتور به درون لیفتراک ها به راحتی انجام می شود. رانندگان می‌ توانند صندلی را بر اساس موقعیت بدنی شان تنظیم کنند. پدال ترمز، اهرم دکمه های سیستم هوشمند و غیره به بهترین نحو ممکن روی لیفتراک نصب شده اند.

2. ترمز قوی لیفتراک های هلی ایمنی را زمان بارگیری و همچنین حمل کالا تامین می کند. لیفتراک های هلی در زمان حرکت و جابجایی بار واژگون نمی شوند. لاستیک های لیفتراک ها با کیفیت هستند و امکان حرکت کردن روی سطوح ناهموار و شیب دار را دارند.

3. در لیفتراک های هلی باتری و بسیاری از دیگر قطعات الکترونیکی به وسیله سرپوش هایی که محافظ هستند پوشیده می شوند. تمامی قطعات لیفتراک هلی گارانتی دارند. بازرسی ‌های دوره‌ ای روی شارژ باتری، قسمت الکترونیکی لیفتراک موتور و غیره به صورت رایگان انجام می شود.

بهترین نمایندگی لیفتراک هلی

4. نمایندگی که فروش لیفتراک هلی را بر عهده دارد تمامی خدمات مربوط به گارانتی و پشتیبانی رایگان انواع محصولات لیفتراک هلی را به مشتریان ارائه می دهد.

5. قطعات الکترونیکی هوشمند درون لیفتراک هلی از دیگر ویژگی ها و مشخصات این لیفتراک ها است. انواع محصولات لیفتراک هلی به سیستم هشدار دهنده مجهز هستند.

6. سیستم روشنایی نمایشگر، تاریخ و زمان آلارم سوخت و شارژر باتری صفحه نمایشگر هوشمند و غیره از جمله ویژگی های هوشمند بودن لیفتراک هلی هستند.

7. تمامی این امکانات بهره‌ وری لازم را به لیفتراک ارائه می‌ دهند و شما می توانید انواع امکانات و خدمات مربوط به لیفتراک های را بر اساس نوع باری که جابجا می کنید دریافت نمایید.

8. قیمت هر یک از لیفتراک ها با یکدیگر فرق می کند. هر یک از لیفتراک های هلی را با قیمت های متنوع به فروش می رسانند. دقت داشته باشید که پیش از خرید انواع لیفتراک ها، باید به خوبی در مورد قیمت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید و سپس آنها را تهیه نمایید.

9. کارایی هر یک از لیفتراک ها بر اساس مدلی که دارند، برای جابجایی بار فرق می کند. برخی از آنها حجم زیادی از بار را جابجا می کنند و برخی از آنها حجم کمتری از بار را جابجا می نمایند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا