021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1464

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

برای آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر در ابتدا بهتر است که با قطعات مختلف لیفتراک آشنایی داشت تا در صورت خرابی بتوان قطعات مختلف آن را تعمیر نمود. لیفتراک ها بر اثر عوامل مختلف مثل عدم توجه به سرویس به موقع آن ها، استفاده نادرست و همچنین با گذشت زمان ممکن است دچار فرسودگی و یا خرابی گردند. بنابراین سرویس دهی منظم لیفتراک و انتخاب یک لیفتراک متناسب با نوع نیاز و کارکرد آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای جلوگیری از خراب شدن زود هنگام لیفتراک ها باید هنگام خرید به نکاتی توجه کرد که از جمله مهم ترین آن توجه به نوع موتور، ظرفیت حمل و نقل بار و ارتفاع بلند کردن آن است. همچنین با توجه به تعدد مدل های این لیفتراک ها هر کدام کارکرد خاص خود را دارند که برای عملکرد بهتر باید متناسب با نوع نیاز انتخاب شوند.

اما اگر بنا به هر دلیلی لیفتراک شما دچار خرابی و مشکل گردید باید به نمایندگی ها و تعمیرگاه های معتبر مراجعه کرد تا با تشخیص دقیق علت خرابی آن را به بهترین شکل لیفتراک شما را تعمیر نمایند و به کمک متخصصانی با تجربه و کاربلد مشکل لیفتراک شما حل شود.

لیفتراک های هایستر از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آن ها موتور، دکل ها، شاخک ها، زنجیر بالابری، فرمان، اتاق راننده، نگهدارنده بار، وزنه تعادل و... است که تمامی آن ها با بهترین کیفیت ساخته شده است و از آنجایی که دارای تجهیزات پیشرفته می باشد و با استفاده از تکنولوژی روز ساخته شده است پس تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر  نیاز به تخصص لازم دارد.

در صورت ایجاد مشکل بهتر است قطعات در اسرع وقت تعمیر و در صورت نیاز تعویض شوند در غیر این صورت به دیگر قطعات نیز آسیب می رساند و در عملکرد آن تاثیر منفی خواهد داشت.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

ویژگی های لیفتراک هایستر

لیفتراک های هایستر در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و در سراسر جهان عرضه می گردند. اما برخی از مهم ترین ویژگی های این نوع لیفتراک ها عبارت است از:

یکی از ویژگی های مهم در رابطه با تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر است که در مقایسه با دیگر لیفتراک ها قطعات آن ارزان تر است و هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن نیز کمتر است و مقرون به صرفه می باشد.

ویژگی دیگر درباره میزان آلایندگی آن است که هیچ گونه دودی تولید نمی کند و با محیط زیست سازگار می باشد بنابراین با توجه به این ویژگی برای فضا های بسته که تهویه مناسبی هم ندارند بسیار مناسب است.

این لیفتراک ها معمولا بی سر و صدا می باشند و آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند. از دیگر ویژگی های این لیفتراک اندازه و ابعاد آن می باشد که بسیار جمع و جور هستند و کار کردن با آن ها راحت می باشد.

از آنجایی که این لیفتراک ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند قطعات آن به تعمیرات زیادی احتیاج ندارند و طول عمر آن ها بسیار خوب است. همچنین به طور کلی قیمت خرید این لیفتراک ها بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا