021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک برقی

خرید لیفتراک برقی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5880

لیفتراک های برقی جزو محبوب ترین دستگاه ها در کارخانه های کوچک قلمداد می شوند؛ صنایع تولید کننده انواع کالا مانند قطعات فلزی، مواد غذایی، کاغذ، محصولات پلاستیکی و ...، که دارای انبارهای کم وسعت هستند، برای جابه جایی محصولات خود از لیفتراک برقی استفاده می کنند.

انواع لیفتراک برقی که در بازار موجود هستند، ابعاد مشخصی دارند و جزو لیفتراک ها کوچک دسته بندی می شوند. این ماشین ها از باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. خرید لیفتراک برقی با توجه به خصوصیات فنی این دستگاه ها انجام می شود و امکانات لیفتراک، تعیین کننده قیمت نهایی این دستگاه خواهند بود. لیفتراک برقی، دو شاخک قوی در قسمت جلویی دستگاه دارد که برای حمل بسته های بزرگ نظیر پالت های چوبی به کار می روند. این مدل لیفتراک ها بدون توجه به برند سازنده، در دو نوع لیفتراک برقی 3 چرخ و 4 چرخ تولید می شوند. برخی از شرکت های تولیدکننده لیفتراک، صرفاً لیفتراک 4 چرخ را تولید می کنند و برخی دیگر از شرکت ها هر دو محصول را به بازار ارائه می نمایند.

چرا باید برای خرید لیفتراک برقی اقدام کنیم؟

قبل از خرید لیفتراک برقی، پیشنهاد می کنیم وضعیت انبار خود را به دقت بررسی کنید. ممکن است حجم کالاهایی که باید جابه جا کنید بیشتر از حد انتظار باشد و یا انبار به اندازه حرکت یک لیفتراک برقی، وسعت نداشته باشد؛ در هر دو حالت، خرید لیفتراک برقی نه تنها امور انبارداری شما را پیش نخواهد برد، بلکه موجب صرف هزینه های اضافی شده و بی شک از لحاظ مالی ضرر خواهید کرد.
با توجه به مثال فوق، نوع کاربری لیفتراک عامل بسیار مهم در خرید لیفتراک برقی است. ضرورت خرید این لیفتراک ها برای بارگیری، حمل بارهای سنگین، حدود 1 تا 5 تن در انبار است. افراد معمولی و حتی سایر تجهیزات حمل و نقل کالا مانندد استاکر و جک پالت ها قادر به جابه جایی این میزان بار نیستند؛ بدیهی است که خرید لیفتراک برقی در این مورد اهمیت زیادی دارد. 

بهترین راه برای خرید لیفتراک برقی چیست؟

انتخاب اینکه قصد داریم یک لیفتراک برقی نو خریداری کنید یا دست دوم، بر عهده شخص شما است؛ به نظر می رسد به دلیل اینکه هزینه خرید لیفتراک برقی، اولین و مهم ترین مسأله برای مدیران است، بهترین راه برای خرید این دستگاه ها، مراجعه به مراکز معتبر فروش لیفتراک برقی باشد. نمایندگی های فروش انواع لیفتراک برقی با توجه به فعالیت برند تولیدکننده، در هر زمان آماده ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی به مشتریان هستند. 
برای خرید لیفتراک برقی دست دوم نیز دو راه وجود دارد؛ اول آنکه این لیفتراک را از بازار آزاد تهیه کنید و دوم آنکه، مراکز فروش مخصوص خرید لیفتراک برقی کارکرده را یافته و همراه با یک فرد باتجربه به آن مکان مراجعه کنید.
از هر یک از دو روش فوق که برای خرید لیفتراک برقی اقدام کنید باید به خوبی از امکانات و ویژگی های یک لیفتراک ایده آل آگاهی داشته باشید. لیفتراک های برقی عموماً ارزان تر هستند، اما پس از خرید دستگاه سعی کنید به طور اصولی و صحیح از آن استفاده کنید و استانداردهای نگهداری از باتری لیفتراک را در مورد آن اجرا نمایید. به کارگیری راهنمایی های کارشناسان مراکز معتبر فروش لیفتراک برقی می تواند موجب افزایش طول عمر دستگاه و بازدهی کارهای شما شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا