021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک ایرانی

خرید لیفتراک ایرانی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 6595

لیفتراک ها، تجهیزات انبارداری صنعتی هستند که برای حمل و نقل بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. برای عملیات بارگیری، لیفتراک ها بهتر از سایر انواع دستگاه های حمل کالا هستند؛ لیفتراک ها بدون خطر واژگونی قادرند بارهای سنگین را جابه جا کنند.
از میان برندهای لیفتراک خارجی، لیفتراک تویوتا، کوماتسو، هیوندای و دوو بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند. در میان لیفتراک های ایرانی، نام دو برند معروف با نام های لیفتراک سهند و لیفتراک سپاهان لیفتر در رتبه اول ایران به چشم می خورند. این دو شرکت برتر ایرانی با سابقه طولانی توانسته اند در بازارهای جهانی به جایگاه ویژه ای برسند.

برندهای معتبر تولید کننده لیفتراک در ایران

اگر بخواهیم با نگاه اجمالی، تولید کنندگان برتر لیفتراک در ایران را دسته بندی کنیم می توان این شرکت ها را به صورت زیر فهرست نمود:

  1.  شرکت لیفتراک سهند
  2.  شرکت لیفتراک سپاهان لیفتر
  3.  شرکت لیفتراک ایران یدک
  4.  شرکت لیفتراک آریا

شرکت های فوق در زمینه طراحی و تولید انواع لیفتراک، ریچتراک، جک پالت، پالت تراک، استاکر و یدک کش، مطابق با استانداردهای جهانی به خودکفایی رسیده اند و توانسته اند دستگاه هایی تولید کنند که توانایی رقابت را نمونه های خارجی خود را داشته باشند. لیفتراک های ایرانی قابلیت حمل بار تا حداکثر 32 تن را دارند.

راهنمای جامع برای خرید لیفتراک ایرانی

سوال اساسی در مورد خرید لیفتراک ایرانی این است که "کدام لیفتراک را متناسب با نوع کاربری و محیط صنعتی و کاری خود انتخاب و خریداری کنیم؟" در اولین مرحله خرید یک لیفتراک ایرانی، صرف نظر از نوع برند آن، باید تعیین کنید در حقیقت شما چه کاربری را از لیفتراک انتظار دارید و حداکثر میزان باری که می خواهید توسط این دستگاه ها جابه جا کنید، چند تن است. سپس هزینه های خود را برنامه ریزی کرده و در نهایت یک لیفتراک ایرانی را انتخاب و خریداری کنید.
برای انتخاب صحیح و درست یک لیفتراک ایرانی، باید اطلاعاتی راجع به انواع مدل لیفتراک در دست داشته باشید. لیفتراک های برقی، عموماً در مکان های محدود و فضاهای سربسته مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قرار است تا زمان های طولانی از لیفتراک استفاده کنید، لیفتراک برقی برای شما مناسب نخواهد بود. لیفتراک های برقی وزن سبکی دارند و سر و صدای کمتری تولید می کنند.
اگر قصد دارید بارهای سنگین تری را جابه جا کنید و یا در مدت زمان های طولانی، بارگیری را انجام دهید، لیفتراک های دیزلی و یا دوگانه سوز برای شما بهترین گزینه هستند. شتاب و سرعت لیفتراک های سنگین تر نیز به خوبی لیفتراک های برقی می باشد و بارگیری با این لیفتراک ها به ایمنی بالا انجام می گیرد. بنابراین، با یک برنامه ریزی دقیق می توان بهترین برند لیفتراک ایرانی را را خریداری نمود.
یکی از امتیازات ویژه خرید لیفتراک ایرانی این است که برندهای ایرانی در هر دوره از فروش شرکت خود، یک دوره کوتاه مدت را به فروش ویژه محصولات لیفتراک اختصاص می دهند. در این دوره فروش ویژه، قیمت های نهایی لیفتراک شامل درصدی تخفیف می شود و همچنین می توان آن ها به صورت اقساطی نیز خریداری کرد. با یک بررسی دقیق در مورد خرید لیفتراک ایرانی، می توان بهترین نوع آن را خریداری کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا