021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک سپاهان نو و کارکرده

خرید لیفتراک سپاهان نو و کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3984

یکی از شرکت های داخلی که اقدام به طراحی و تولید لیفتراک های قدرتمند کرده است سپاهان است. این شرکت اصفهانی خوشبختانه توانسته است که همپای رقبای خارجی خود به طراحی و ساخت انواع لیفتراک ها بپردازد. خرید لیفتراک سپاهان می تواند به لحاظ اقتصادی به صرفه ترین گزینه برای ما باشد. آلفا ماشین با ارائه ی انواع لیفتراک های نو و کارکرده ی سپاهان به توسعه ی محصولات این شرکت کمک شایانی کرده است. امروزه تکنولوژی به کار رفته در ساخت لیفتراک های سپاهان به گونه ای است که بسیاری از فعالان این صنعت به جای استفاده از گزینه های خارجی، روی به استفاده از محصولات این شرکت داخلی آورده اند.

معرفی لیفتراک های سپاهان

سپاهان به ساخت لیفتراک های قدرتمند مشهور است. بازه ی بین 2 تا 32 تنی در ساخت لیفتراک های این شرکت نشان می دهد که از سبک ترین تا سنگین ترین حد قابلیت جا به جایی اجسام و کالاها را دارا می باشد. شرکت سپاهان با 30 سال تجربه و با شروع فعالیت در سال 1370 از قدیمی ترین شرکت های ساخت ماشین آلات صنعتی در ایران است. تمام تکنولوژی مورد استفاده در ساخت ماشین های این شرکت تحت نظر شرکت کلارک انجام می پذیرد. سپاهان تولید لیفتراک های انباری خود را نیز زیر نظر شرکت قدرتمن سوئدی BT شروع کرد.

لیفتراک سپاهان در گونه های مختلف با کارکرد متفاوت برای افراد در دسترس هستند. لیفتراک های دیزلی سپاهان امروزه توانسته اند بسیار قدرتمندتر از رقبای خارجی به حمل و نقل کالاها مشغول شوند. این لیفتراک ها بهترین گزینه برای استفاده در بندرگاه ها هستند.

لیفتراک های برقی سپاهان نیز با بهره گیری از بروزترین فناوری ها در ساخت لیفتراک های الکتریکی توانسته اند بدون ایجاد هر گونه آلودگی و با صدای بسیار کم مشغول به کار در انبارها شوند. عدم ایجاد آلایندگی توسط لیفتراک های برقی سپاهان موجب شده که این نوع لیفتراک بهترین گزینه برای کار در انبارها باشند.

سپاهان لیفتراک های گازسوز خود را نیز با بالاترین کیفیت به دست کاربران می رساند. این نوع لیفتراک نیز بدون ایجاد آلایندگی و با قدرتی بالاتر از لیفتراک برقی گزینه ی  مناسبی برای کار در انبارها و حمل اجسام نیمه سنگین است.

مزایای خرید لیفتراک سپاهان

خرید لیفتراک سپاهان می تواند نسبت به گزینه های خارجی برای ما مزایای بیشتری داشته باشد. مزیت اول در دسترس بودن شرکت سازنده ی این لیفتراک است که ما به راحتی می توانیم به شرکت و محصولاتش دسترسی داشته باشیم.

وجود نمایندگی در سراسر کشور نیز از دیگر مزایای خرید لیفتراک سپاهان است. این شرکت اقدام به توزیع محصولات خود در سراسر کشور  و در قالب نمایندگی های خود کرده است.

مهمترین مزیت در خرید لیفتراک سپاهان قیمت بسیار مناسب تر محصولات این شرکت نسبت به نمونه های مشابه خارجی است. لیفتراک های سپاهان به سبب تولید داخلی هیچگونه عوارضی جهت واردات به کشور پرداخت نخواهند کرد. قیمت گذاری ریالی محصولات سپاهان نیز بسیار می تواند به کم شدن هزینه ی خرید آن کمک کند.

ما در آلفا ماشین برای شما با ارائه ی انواع لیفتراک های سپاهان، کمک کرده ایم تا موجبات توسعه ی این محصول ایرانی را فراهم کنیم.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا