021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

مرکز تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2319

همواره تاکید می شود برای رفع مشکل خود به هنگام استفاده از انواع ماشین آلات به یک مرکز تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک مراجعه کنید. شرکت آلفا ماشین نیز در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان، با راه اندازی مرکز خدمات تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک سعی بر آن داشته تا گام بلندی در رفع نیازهای شما در این عرصه بردارد.

ما همواره با ایجاد ارتباط با شما مشتریان و کاربران این صنعت سعی داریم که با دادن مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان تا حد زیادی به شما در کار کردن با این نوع ماشین کمک کرده باشیم. آلفا ماشین به پشتوانه ی چندین سال تجربه در این کار و با حضور متخصصین و اساتید این حوزه همواره توانسته برای استفاده ی بهینه از انواع لیفتراک به شما عزیزان کمک شایانی کند.

ارائه ی انواع خدمات زیر نظر متخصصین

خدمات مرکز تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

ما در این مجموعه با گرد هم آوردن اساتید متخصص و با استفاده از جدیدترین قطعات و قطعات اورجینال هر لیفتراک متناسب با آن، به خوبی انواع مشکلات شما را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان برطرف خواهیم کرد. همانگونه که می دانید لیفتراک ها در انواع گوناگون و ساخته شده توسط برندهای مختلف هم اکنون در بازار جهانی و در ایران عرضه می شوند.

ما در شرکت آلفا ماشین با تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک در انواع برندها، هر گونه مشکلی را که برای لیفتراک شما بوجود بیاید را برطرف خواهیم کرد. خدماتی که در این مجموعه برای تعمیر انجام می گیرد دربردارنده ی تمام قطعات لیفتراک ها نظیر : رفع مشکل گیربکس، رفع مشکل هیدرولیک، رفع مشکل قطعات  LPG در لیفتراک های گازسوز، برطرف کردن مشکل برقی انواع لیفتراک ها، رفع مشکل بالابر انواع لیفتراک و تمام مشکلات بوجود آمده برای یک لیفتراک می باشد. همچنین ما در آلفا ماشین با فروش تمام لیفتراک های موجود و ساخته شده توسط کمپانی های معتبر به صورت شرایطی، این شرایط را ایجاد کرده ایم که با خیالی آسوده بتوانید از مزایای یک مرکز خدمات بهره مند شوید.

مزایای مراجعه به مرکز خدمات آلفا ماشین

چنانچه برای لیفتراک شما مشکلی بوجود بیاید، شما می توانید با مراجعه به آلفا ماشین به عنوان مرکز خدمات همواره تاکید می شود برای رفع مشکل خود به هنگام استفاده از انواع ماشین آلات به یک مرکز تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک مراجعه کنید. مزایای مراجعه به مرکز خدمات لیفتراک عبارتند از :

 ارائه ی انواع قطعات اورجینال

- بهره مندی از خدمات فروش و پس از فروش انواع لیفتراک

- فروش انواع لیفتراک به صورت اقساطی و شرایطی

- آموزش استفاده از انواع لیفتراک

- نگهداری انواع لیفتراک ها در شرایط آب و هوایی مختلف

- تعمیر و نگهداری از لیفتراک های شما در هنگام بیکاری

و همچنین تمام خدمات مورد نیاز شما جهت نگهداری و تعمیر لیفتراک های مختلف نظیر تعویض روغن، تعویض فیلتر، رفع مشکل صندلی و دیگر فعالیت های مورد نظر، ارائه می شود.

سخن پایانی

آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک تمام خدمات مورد نیاز لیفتراک های مختلف را برای کاربران عرضه می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا