021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک زوم لاین

بررسی نمایندگی لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2567

آشنایی با نمایندگی لیفتراک زوم لاین

شرکت های بسیاری در تمامی جهان وجود دارند که در تولید لیفتراک فعالیت دارند شرکت و نمایندگی لیفتراک زوم لاین یکی از شرکت های مهم است که در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت در سال 1992 توانست شرکت خود را در چین تاسیس کند و بعد از 8 سال به بازار بورس جهانی هنگ کنگ راه پیدا کرد. این شرکت همچنین تولید کننده انواع ماشین آلات سنگین و صنعتی و همچنین انواع لیفتراک می باشد و تمامی تولیدات این شرکت مجهز به تکنولوژی روز دنیا می باشند.

این شرکت در سال 2009 موفق شد که در بین ده برند مطرح جهانی رتبه ششم را در تولید لیفتراک و جرثقیل به دست آورد. این کارخانه محصولات خود را در سراسر جهان صادر می نماید و دارای بیش از 160 نمایندگی فروش می باشد و در تمامی این نمایندگی ها بیش از 700 نیروی متخصص و باتجربه وجود دارد که خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد.

لیفتراک های این شرکت به کشور هایی مثل روسیه، آلمان، استرالیا، آرژانتین، برزیل، جنوب آسیا، آمریکا، آفریقا جنوبی، خاورمیانه و همچنین ایران صادر می کند. لیفتراک های زوم لاین دارای انواع مختلف دیزلی، دوگانه سوز و برقی می باشد و در مدل های مختلف سری z، سری e و سری r در بازار ایران عرضه می شوند.

با توجه به این که این کارخانه در تمامی دنیا و همچنین ایران نمایندگی های فعال دارد و وظیفه این نمایندگی ها فروش محصولات این شرکت و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین در صورت نیاز مشاوره خرید به مشتریان خود ارائه می دهد.

نمایندگی لیفتراک زوم لاین

عوامل موثر در قیمت لیفتراک های زوم لاین

عوامل بسیار زیادی در تعیین نرخ این لیفتراک ها در نمایندگی لیفتراک زوم لاین موثر است و معمولا با توجه به انواع مختلفی که از این لیفتراک ها وجود دارد نمی توان قیمت دقیقی را تعیین کرد و با توجه به نوع آن قیمت متفاوتی خواهد داشت. پس یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصولات نوع و مدل لیفتراک ها می باشد.

علاوه بر این از آنجایی که این محصولات در ایران وارداتی می باشد پس طبیعی است که نرخ آن با نرخ ارز تعیین می شود. بنابراین از آنجایی که نرخ ارز نیز دارای نوسان است و ثباتی ندارد پس نوسانات ارزی از دیگر عوامل تعیین کننده این محصولات است.

هزینه حمل و نقل لیفتراک برای ورود این محصولات به داخل کشور از دیگر عوامل است که بر روی قیمت لیفتراک ها تاثیر می گذارد و البته نرخ ارز در این مورد نیز دخیل است. هزینه گمرک برای ترخیص این محصولات نیز مهم است که با توجه به نوع آن و کشور سازنده هزینه ها متفاوت خواهد بود و قیمت گذاری ها بر این اساس تعیین خواهد شد.

همچنین هزینه حمل و نقل لیفتراک ها در داخل کشور نیز هزینه ای جداگانه خواهد داشت و علاوه بر این هزینه های جانبی مثل گارانتی، خدمات پس از فروش و اعزام نیروی متخصص نیز از جمله عواملی هستند که همگی بر روی قیمت نهایی این محصولات در نمایندگی لیفتراک زوم لاین تاثیرگذار خواهد بود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا