021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با خرید لیفتراک سپاهان

آشنایی با خرید لیفتراک سپاهان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1405

بررسی خرید لیفتراک سپاهان

لیفتراک سپاهان جز یکی از لیفتراک های پرفروش در ایران می باشد و به دلیل تولید آن در داخل کشور نسبت به نمونه های خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1370 و در اصفهان آغاز کرد و علاوه بر لیفتراک در زمینه تولید انواع یدک کش نیز فعالیت دارند. این لیفتراک ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با نمونه های خارجی قابل رقابت هستند و خرید لیفتراک سپاهان بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

این لیفتراک ها در انواع و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند که هر کدام ویژگی ها و کارکرد های مخصوص به خود را دارند اما برخی از ویژگی های مهم این لیفتراک ها عبارت است از:

یکی از ویژگی های مهم این لیفتراک ها موتور پرقدرت و سیستم هیدرولیک قوی می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، فرمان هیدرولیک، سنسور فیلتر هواکش، سنسور دسته حرکت و حفاظ بار، اعلان خطر هوشمند، سیستم هوشمند عیب یابی، دسته حرکت اتوماتیک برقی، سیستم برنامه ریزی سرویس و نگهداری از دیگر ویژگی ها و تجهیزات این لیفتراک ها می باشند.

این شرکت لیفتراک های خود را در انواع مختلف گاز سوز، دیزلی و برقی تولید و به بازار عرضه می کنند و در بیشتر شهر های ایران دارای نمایندگی می باشند و تمامی خدمات در این نمایندگی ها ارائه داده می شوند و مشتریان می توانند با خیال راحت خرید لیفتراک سپاهان را از این نمایندگی ها انجام دهند.

بهتر است در هنگام خرید لیفتراک به نکاتی توجه شود که از بین این نکات می توان به ایمنی و کیفیت دستگاه اشاره کرد تا در هنگام کار با آن دستگاه دچار مشکل نگردد و سلامت بار و راننده را به خطر نیندازد. علاوه بر این توجه به گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش از دیگر نکات مهم در هنگام خرید لیفتراک است که در صورت ایجاد مشکل برای این محصول بتوان از خدمات آن بهره مند شد. همچنین بهتر است در انتخاب نوع لیفتراک دقت شود و متناسب با نوع نیاز و محیطی که قرار است در آن کارکرده شود خریداری گردد.

خرید لیفتراک سپاهان

قیمت لیفتراک

عوامل بسیاری در تعیین قیمت لیفتراک سپاهان موثر است و با توجه به این عوامل قیمت نهایی لیفتراک مشخص می شود. از آنجایی که لیفتراک های سپاهان در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند پس هر یک از آن ها قیمتی متفاوت از دیگری دارد و با توجه به مدل آن قیمت آن مشخص می گردد پس به طور کلی نمی توان قیمت مشخصی برای تمامی لیفتراک های سپاهان تعیین کرد.

نوع سوخت، تناژ و مقدار ظرفیت و تحمل بار از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت برای خرید لیفتراک سپاهان است.

هزینه های حمل و نقل داخلی برای انتقال لیفتراک ها به سایر شهر ها و نمایندگی های مربوط خود شامل هزینه هایی می گردد که بر قیمت نهایی لیفتراک موثر است. بنابراین با توجه به این عوامل نمی توان قیمت مشخصی را ارائه داد و قیمت یک لیفتراک با مدل دیگر آن کاملا متفاوت است بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت ها بهتر است که با متخصصان در این زمینه مشورت شود و از قیمت دقیق آن اطلاع یافت.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا