021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای خرید از نمایندگی لیفتراک tcm؟

راهنمای خرید از نمایندگی لیفتراک tcm؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3035

هنگام خرید از نمایندگی لیفتراک tcm به چه چیزی باید توجه کرد؟

هنگام خرید از نمایندگی لیفتراک tcm، مطمئن شوید که به دنبال ویژگی های ارگونومیک هستید، این ویژگی ها عبارتند از:

- صندلی گردان و یا ثابت استاندارد، متقاطع زاویه دار

- قابلیت تشخیص بار برداشته شده توسط لیفتراک

- ستون فرمان لرزش گیر

- دکل مناسب برای دید بهتر و نیز بیشتر

- ارتفاع پله کم برای ورود و خروج آسان

- یک فرمان کوچک همراه با یک کابین اپراتور بزرگ

- اعلام هشدار برای خطرات احتمالی موقع کار

- ارتفاع مناسب دکل برای کارهای داخل و خارج

مطمئن باشید با مراجعه به معتبرترین نمایندگی لیفتراک tcm، شما یک لیفتراک استاندارد، ارزان قیمت با کارایی بالا دریافت خواهید کرد، شما می توانید مدل های مورد نظر خود را از نمایندگی با تخفیفات ویژه خریداری کنید، از لیفتراک های دیزلی گرفته تا لیفتراک ها برقی و نیز لیفتراک های دوگانه سوز.

خرید لیفتراک های برقی tcm از نمایندگی لیفتراک tcm؟

قبل از مراجعه به نمایندگی لیفتراک tcm برای خرید لیفتراک برقی tcm بهتر است کمی با مشخصات و ویژگی های مهم این نوع لیفتراک ها آشنا شوید تا درک کاملی از عملکرد آنها داشته باشید.

لیفتراک های برقی tcm برعکس لیفتراک های دیزلی این شرکت، با استفاده از نیروی برق کار می کنند. این نیرو توسط باتری ذخیره شده و در طول فعالیت لیفتراک به کار گرفته می شود.

  لیفتراک tcm

باتری ها اجزای حیاتی در یک لیفتراک برقی هستند. باتری ها به عنوان  قلب لیفتراک شناخته می شوند. عملکرد و طول عمر باتری لیفتراک شما می تواند بسیار متفاوت باشد، زیرا اصلی ترین عامل تولید کم مراقبت و نگهداری ضعیف است. در حالی که آنها به طور متوسط پنج سال دوام می آورند، شما با نگهداری منظم می توانید انتظار دستگاه خود را دو برابر کنید. در اینجا نحوه حفظ صدای باتری برقی تا یک دهه حفظ شده است.

شارژ مناسب باتری لیفتراک برای به حداکثر رساندن عمر مفید آن بسیار مهم است. شارژ بیش از حد و یا کمتر از آن باعث آسیب جدی به باتری می شود. به نظر می رسد امروزه شارژ بیش از حد مقصر بزرگتر باشد. اغلب اوقات، به دلیل سرعت زیاد در انبارها، رانندگان چندین بار در روز دستگاه را به برق متصل می کنند تا باتری "همیشه پر باشد". هر بار که این اتفاق می افتد، باتری اساساً فریب می دهد که خالی است، بنابراین عمر آن شارژ خاص را کوتاه می کند. روش مناسب این است که شارژ باتری را تا زمانی که فقط ۱۵٪ -۲۰٪ از عمر باتری باقی نماند، متوقف کنید.

برای نگهداری صحیح باتری لیفتراک می توانید به نمایندگی لیفتراک tcm مراجعه کنید تا مشاوره رایگان در این زمینه به شما  ارائه شود. شرکت آلفا ماشین می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند و اطلاعات خوبی برای خرید، تعمیر و نگهداری به شما ارائه دهد.

برای خرید آسان و ارزان لیفتراک tcm بهتر است به آلفا ماشین که نمایندگی لیفتراک tcm در کشور است مراجعه کنید و یا با شرکت ما تماس بگیرید، ما در این راه به شما خدمت فوق العاده خوبی ارائه می دهیم. محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت آنها نیز ارزان و مقرون به صرفه تر است.

 http://blog.liftow.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا