021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com
لیفتراک دوو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7731

 شرکت دوسان (دوو) برای اولین بار توانست در سال 1968، سری اول لیفتراک های خود را تولید و روانه بازار کند. لیفتراک های شرکت دوو – دوسان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند و توانستند گواهینامه های استاندارد جهانی را دریافت نمایند. پس اط موفقیت بزرگ لیفتراک دوو در بازار جهانی، شرکت دوسان تصمیم گرفت این دستگاه ها را به سایر کشورها نیز صادر کند. برای این کار، کشور انگلستان به عنوان بازار هدف انتخاب شد. انواع لیفتراک دیزلی، برقی و گازی دوو در بیش از 100 مدل متنوع در انگلستان به فروش رفت. با پیشرفت چشمگیر فروش لیفتراک دوو در انگلستان، سایر کشورها نیز به خرید این محصول علاقه مند شدند و به این ترتیب درصد صادرات و فروش این دستگاه ها افزایش پیدا کرد. آمار صادرات لیفتراک دوو به کشورهای خارجی، 65 درصد است.

مشخصات فنی لیفتراک دوو

لیفتراک های دوو در سه نوع لیفتراک برقی، گازی و دیزلی تولید می شوند. هر یک از دستگاه ها، مدل های مختلفی داشته و دارای مشخصات فنی مخصوص به خود هستند. برای استفاده از لیفتراک دوو باید ابتدا از مشخصات فنی دستگاه آگاهی کامل داشت.
انواع لیفتراک دوو دارای خصوصیات ویژه ای هستند. مهم ترین ویژگی این لیفتراک ها، کارایی و بهره وری بالای آن ها است. عملیات بارگیری با لیفتراک دوو به راحتی انجام پذیر است و لیفتراک از قدرت تحرک بالایی برخوردار است. به واسطه استفاده از لیفتراک های دوو، بسیاری از هزینه های جانبی مانند هزینه های اولیه، هزینه های تعمیرات و نگهداری دستگاه و هزینه های ناشی از خسارت به کالاها در حین بارگیری به شدت کاهش می یابند.
لیفتراک دوو در تمام مدل های موجود در بازار، دوام و طول عمر بالایی دارد. استفاده از لیفتراک و کنترل و هدایت آن در حین عملیات بارگیری به سهولت توسط اپراتور امکان پذیر است. یکی دیگر از امکانات لیفتراک دوو، فرمان هیدرولیکی دستگاه است. سیستم فرمان هیدرواستاتیک لیفتراک با قدرت مانور بالا، به حرکت لیفتراک در محیط های مختلف کمک زیادی می کند. دکل ها و شاخک های لیفتراک دوو در نهایت دقت و ایمنی طراحی شده اند و به هیچ عنوان احتمال سقوط بار از روی شاخک ها وجود ندارد.
اتاقک راننده لیفتراک دوو، مجه به امکانات کامل می باشد و راننده می تواند با امنیت و آسایش بسیار بالا، تا مدت زمان های طولانی به اجرای عملیات بارگیری ادامه دهد. اهرم های قوی لیفتراک دوو موجب کنترل بسیار آسان دستگاه می شود. اپراتور لیفتراک به طور کامل به فضای بیرون لیفتراک تسلط دارد.

انواع لیفتراک دوو

همان طور که در بخض قبلی ذکر شد، لیفتراک های دوو در سه مدل اصلی لیفتراک برقی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شوند. خلاصه ای از انواع لیفتراک های دوو به همراه ظرفیت بارگیری آن ها در جدول زیر نشان داده شده است.

انواع لیفتراک های دوو – دوسان

مدل لیفتراک

ظرفیت بارگیری

لیفتراک گازی

1/5 تا 7 تن

لیفتراک برقی (3چرخ 4چرخ)

1 تا 3/5 تن

لیفتراک دوگانه سوز (گازی – بنزینی)

1/5 تا 7 تن

لیفتراک دیزلی (گازوئیلی)

1/5 تا 16 تن

برای خرید انواع لیفتراک دوو بهتر است از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش این دستگاه ها اقدام شود.

لیفتراک دوو قسمت دوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا