021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1902

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

در ابتدا برای درک بهتر تعمیرات مربوط به لیفتراک تویوتا بهتر است که به بررسی قطعات آن پرداخت، پس در ادامه به تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا خواهیم پرداخت. قطعات لیفتراک در واقع شامل قسمت ها و تجهیزات یک لیفتراک می شوند که هر چه این قطعات بهتر و مطابق با ایمنی ساخته شده باشند خود لیفتراک نیز از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

لیفتراک ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که در اینجا به بررسی مهم ترین این قطعات خواهیم پرداخت. یکی از این اجزا و قطعات مهم دکل لیفتراک می باشد که وظیفه آن بالا بردن و حمل بار است که انواع مختلفی دارند و در سه دسته تقسیم بندی می شوند. یکی از انواع آن دکل دو مرحله ای است که شامل دو قسمت خارجی و داخلی می باشد. قسمت خارجی آن ثابت است ولی قسمت داخلی متحرک می باشد که در زمان بالا بردن بار و یا حرکت دادن شاخه ها به حرکت در می آید.دکل سه مرحله ای از دیگر نوع دکل است که از یک قسمت خارجی و دو قسمت درونی تشکیل شده است. نوع دیگر دکل چهار مرحله ای است و از یک بخش خارجی و سه بخش داخلی تشکیل شده است.

قطعه مهم دیگر در لیفتراک های تویوتا تایر های آن می باشد که باعث راحتی حرکت آن و بالا رفتن قدرت مانور لیفتراک در مکان ها و موقعیت های مختلف می گردد. این قطعه مهم نیز خود دارای انواع مختلفی است که در یک تقسیم بندی کلی به چهار دسته تقسیم می شود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

یکی از انواع آن تایر های پنوماتیک است که بیشتر برای حرکت بر روی سطوح ناهموار طراحی و ساخته شده است. دسته دیگر تایر های پنوماتیکی است که در برابر پنچری مقاوم می باشد و برای مکان هایی که دارای سطح های بسیار سخت و خشن است مناسب می باشد. تار های معمولی در دسته دیگر قرار گرفته که برای سطوح معمولی مناسب است و جز متداول ترین و رایج ترین تایر ها می باشد. دسته آخر تایر های بی اثر است که هنگام حرکت هیچ گونه اثر و سیاهی بر روی سطح باقی نمی گذارد.

تعمیرات

تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا و نگهداری درست این قطعات از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است که برای نگهداری اصولی این اجزا بهتر است به نکاتی توجه گردد تا از به وجود آمدن مشکل و یا خرابی برای لیفتراک جلوگیری شود و در صورت به آمدن خرابی در اسرع وقت به تعمیر آن پرداخت تا از به وجود آمدن مشکلات جدی تر خودداری شود.

یکی از این نکات مهم کنترل و بازرسی دقیق اجزای لیفتراک می باشد که بهتر است قبل از هرگونه بارگیری انجام پذیرد. از دیگر نکات مهم بازرسی لاستیک قبل از انجام کار است به علاوه حتما چند ماه یک بار موتور و قطعات مختلف مربوط به لیفتراک چک شود.

ترمز ها و دکل ها به صورت دوره ای بررسی گردد و در هر دوره مواردی مثل سطح روغن موتور، روغن ترمز و سطح آب رادیاتور بررسی شود. با انجام درست این نکات می توان از خرابی بسیاری از قطعات جلوگیری کرد و در صورت تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا بهتر است به مراکز و تعمیرگاه های معتبر مراجعه کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا