021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان)

نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان)
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5315

انواع مدل های لیفتراک دوو – دوسان برای صنایع مختلف کاربرد دارند؛ به عبارت ساده تر، می توانید انواع این دستگاه ها را متناسب با میزان بودجه خود خریداری کنید. شرکت تولید کننده لیفتراک دوو، محصولات خود را با استفاده از فناوری های مدرن تولید می کند و برای افزایش میزان فروش لیفتراک های خود، مراکز نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان) را در کشورهای مختلف جهان تأسیس کرده است. 
تمام مدل های لیفتراک دوو – دووسان مطابق به استانداردهای صنعتی و محیط زیست ساخته شده اند. نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان)، کیفیت بالای تمام محصولات انبارداری این شرکت را تضمین می کند و خدمات پشتیبانی گسترده ای را برای مشتریان ارائه می نماید.

وظایف نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان)

اختصاص دادن بودجه خرید برای یک لیفتراک دوو، یکی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی مالی شرکت ها به شمار می رود. اگر قصد دارید همزمان با اینکه هزینه های خود را مدیریت می کنید، بهترین نوع لیفتراک دوو را برای کسب و کار خود خریداری کنید، می توانید به نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان) در منطقه خود مراجعه کنید و پس از دریافت خدمات مشاوره خرید لیفتراک، دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.
علاوه بر ارائه خدمات مشاوره خرید لیفتراک، یکی از وظایف کارشناسان نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان)، کمک به مشتریان و مصرف کنندگان این دستگاه ها و راهنمایی آن ها در افزایش بهره وری است؛ نمایندگی فروش لیفتراک دوو به خریداران راهنمایی می کند که چگونه می توانند هزینه های عملیاتی خود را کاهش دهند و کالاهای خود را با ایمنی بیشتری جابه جا نمایند. از طرفی دیگر، آموزش تخصصی اپراتور لیفتراک نیز از تعهدات دیگر مراکز نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان) می باشد.
به واسطه آموزش های دوره ای که در زمینه بازرسی، تعمیرات و نحوه کار با انواع لیفتراک دوو به اپراتورهای این دستگاه ها داده می شوند، نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان)، کیفیت و امنیت بارگیری و حمل کالا را توسط دستگاه های خود تضمین می کند و در ساعات مختلف روز آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی آن را بر عهده می گیرد.
تمام لیفتراک های دوو که از سوی کارخانه تولید کننده به مراکز نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان) تحویل داده می شوند، دارای مشخصات دقیق از جمله تاریخ تولید، ارسال، مشخصات فنی و مواردی از این قبیل هستند؛ هر زمان که لیفتراک جدیدی وارد انبارهای نمایندگی فروش می شود، تاریخ دقیق ورود و مشخصات دستگاه به طور کامل توسط متخصصان ثبت می شود و لیفتراک با رعایت نکات استاندارد در انبار نگهداری می شود. تمام نمایندگی ها برای این کار از برنامه های مدیریتی و انبارداری دقیق و مشخصی استفاده می کنند.
یکی از خدمات منحصر به فردی که نمایندگی لیفتراک سام (دوو – دووسان) به شرکت ها ارائه می کند، اجاره دادن لیفتراک دوو – دوسان به آن ها است. برخی از شرکت ها به واسطه نوع کسب و کار خود نیاز دارند برای مدت کوتاهی از یکی از مدل های لیفتراک دوو استفاده کنند؛ مرکز نمایندگی برای ارائه خدمات بهتر به این افراد، لیفتراک های دست دوم یا لیفتراک های تعمیر شده خود را البته با کیفیت بالا برای مدت زمان مشخصی به متقاضیان اجاره می دهد؛ برای انجام مراحل قانونی، یک قرارداد اجاره معتبر بین کافرما و مشتری تنظیم می شود و هر دو طرف، آن را امضا می کنند. اجاره لیفتراک دوو شامل تمام خدمات تعمیرات، بازرسی، نگهداری و امنیت این لیفتراک ها می باشد.

منبع:
http://doosanflt.com/category/services/

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا