021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک از ابعاد گوناگون

بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک از ابعاد گوناگون
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 971

از کجا بفهمیم کدام قطعه در لیفتراک نیاز به تعمیر دارد؟

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک، از جمله اصلی ترین مفاهیمی هستند که در هنگام استفاده از لیفتراک با آن ها رو به رو می شوید. این مفهوم به دلیل پیچیدگی خاص خود و نیاز به دانش گسترده، در حوزه جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین افرادی با عنوان متخصص تعمیرات، اقدام به بررسی قطعات جداگانه لیفتراک کرده و مشکل به وجود آمده را رفع می کنند. برای برخی از افراد این سوال به وجود می آید که از کجا متوجه اشکال در لیفتراک شویم. در این بخش به برخی از هشدارها و زنگ خطرهایی که هنگام خرابی لیفتراک باید به آن ها توجه کنید اشاره می کنیم.

• خارج شدن دود از اگزوز لیفتراک

در برخی از مواقع، خرابی لیفتراک به صورت واضح و مشخص بروز می کند. به عنوان مثال ممکن است از اگزوز خروجی آن دود غلیظ و تیره خارج شود. این امر کمی نگران کننده به نظر می رسد. با این حال می توان با مراجعه به یک مرکز تعمیر حرفه ای، سریعا اقدام به تعمیر این محصول کرد. همچنین گاهی اوقات نیز دود خارج شده از اگزوز لیفتراک، بوی بسیار نامطبوعی دارد. این امر ممکن است به علت نیم سوز شدن قطعات داخلی لیفتراک و نیاز آن ها به تعویض باشد.

• خاموش شدن حین انجام کار

یکی دیگر از راه هایی که می توان با آن به خرابی لیفتراک پی برد، خاموش شدن مکرر و بی دلیل لیفتراک است. ممکن است شما حین انجام یک فعالیت مکانیکی مهم، با این مشکل مواجه شده باشید. در این حالت به شما توصیه می کنیم لیفتراک را خاموش نگه دارید و سریعا آن را به یک مرکز تعمیر انتقال دهید.

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

خرید قطعه برای تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

هنگام تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک توسط تکنسین های مرتبط، شما باید قطعه مد نظر را خریداری کنید. برخی از افراد این کار را جزو سخت ترین مراحل تعمیرات ذکر کرده اند. زیرا اغلب قطعات به دلیل تحریم های اقتصادی در بازارهای فروش یافت نمی شوند. به همین دلیل هم لازم است تا بررسی گسترده تری برای یافتن این قطعات انجام شود. برخی از قطعات لیفتراک ها به صورت وارداتی هستند. یعنی آن ها را می توان از بازارهای گسترده خارجی خریداری و استفاده کرد. بدیهی است که قیمت محصولات خارجی و وارداتی، نسبت به نمونه های ایرانی گران تر است.

قطعات لیفتراک ایرانی

برخی دیگر از قطعات نیز هستند که به دلیل تولید در داخل کشور، قیمت پایین تری دارند. اگر خواهان کسب نظر ما هستید، به شما می گوییم قطعات ایرانی مناسب تر هستند. زیرا آن ها علاوه بر اینکه قیمت پایینی دارند، قابل دسترس نیز هستند. یعنی به راحتی و با مراجعه به مراکز فروش قطعات لیفتراک، می توانید آن ها را بیابید. پس اگر تمایلی به استفاده از قطعات ایرانی ندارید، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید. زیرا با وضعیت به وجود آمده و اعمال تحریم های اقتصادی، امکان بهره مندی از قطعات خارجی به هیچ عنوان وجود ندارد. برای آشنایی بیش تر با نحوه تعمیر قطعات، می توانید از طریق نمایندگی های تعمیرات نیز اقدام کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا