021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک زوم لاین – چری

نمایندگی لیفتراک زوم لاین – چری
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7237

 لیفتراک، نوعی ماشین صنعتی است که برای حمل بار در انبارها و صنایع مختلف، استفاده می شود. لیفتراک ها در انواع مدل ها، توسط کارخانه های متعددی در سطح جهان تولید می شوند. شرکت های معتبر زیادی در این بازار مشغول رقابت هستند. یکی از این برندهای معروف، شرکت لیفتراک  زوم لاین – چری است.
  شرکت ماشین آلات زوم لاین در سال 1992، تحت نام تجاری "صنایع ماشین آلات سنگین زوم لاین" محصولات خود را وارد بازار نمود. در همان سال، در بورس شرکت کرد و توانست جزو شرکت های بزرگ بورس چینی قرار بگیرد. در سال 2000 نیز توانست به بازار بورس جهانی در هنگ کنگ راه یابد.
  شرکت زوم لاین، اولین و بزرگترین شرکت ماشین سازی چینی است که توانسته در بورس شنزن و هنگ کنگ شرکت کند. مجموعه زون لاین و چری، پیشرو در تولید و ارائه ماشین آلات تخصصی، ابزار آلات و انواع لیفتراک، با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، مجهز به سیستم مهندسی فوق العاده و خدمات فروش می باشد.
  این مجموعه، در چین، بیش از 14 مرکز صنعتی و پارک های فناوری را بنا نهاده است. شرکت زوم لاین – چری، در حدود 100 کشور را به لحاظ صنعتی پوشش می دهد. محصولات این شرکت به آفریقا، آسیا، روسیه و استرالیا صادر می شود.
  در سال 2007، با خرید یک شرکت ایتالیایی توانست تحولی عظیم در صنعت پمپ سازی ایجاد کند و به عنوان برترین تولید کننده پمپ بتنی در چین شناخته شد.
  شرکت زوم لاین، هر ساله 5 درصد از بودجه خود را برای تحقیق و توسعه اختصاص می دهد. با این روند، با ارائه محصولات بهتر و خدمات بیشتر، موفق به جلب رضایت مشتریان خواهد شد.
  از ابتدای تأسیس این شرکت تا اکنون، همواره از رشد 60 درصدی برخوردار بوده است. در سال 2009، از میان 10 برند معتبر دنیا، در تولید ماشین آلات راهسازی، رتبه ششم جهان را برای تولید لیفتراک و جرثقیل، به خود اختصاص داد.
  کارخانه مدرن و جدید لیفتراک زوم لاین و چری، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و تجهیزات کارآمد، دارای بیش از 160 نمایندگی فروش در سراسر دنیا و هم چنین دارای 700 کارشناس و مهندس مجرب، ونیز انبارهای مجهز، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.
انواع لیفتراک های دیزلی، برقی، دوگانه سوز و انواع بالابر در این کارخانه تولید و روانه بازار می شود.
  لیفتراک هاى زوم لاین هم اکنون به کشور هاى انگلیس، آلمان، روسیه، استرالیا، بزریل، آرژانتین، آفریقا جنوبى، آمریکا، جنوب آسیا، خاورمیانه و ایران صادر مى شود.
  در سال 2015، برای مرتبه هشتم، توانست عنوان بهترین تولید کننده ماشین های صنعتی را کسب کند. همچنین در سال 2016، در رتبه بندی جهانی، از میان برترین های صنعت، مرتبه 133، در بین 500 برند برتر آسیایی، رتبه 255 و در بین 500 برند داخلی چین، رتبه 73 را به دست آورد.
  لیفتراک های زوم لاین – چری در مدل های مختلف سری E، سری R، سری Z، لیفتراک سنگین دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز و برقی در ایران عرضه می شود.
  این شرکت در کشورهای مختلف، نمایندگی فروش دارد. نمایندگی های مجاز فروش محصولات و خدمات شرکت زوم لاین – چری، مسئول فروش محصولات و ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره خرید به مشتریان می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا