021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل

معرفی مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2663

یکی از مطرح ترین کمپانی های ساخت ماشین آلات صنعتی در آلمان، کمپانی اشتیل است. اشتیل از معدود کمپانی هایی است که در ساخت ماشین آلات خود علاوه بر کیفیت بالا در بازدهی، ظاهر زیبا را نیز مد نظر خود قرار می دهد. مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران نیز با ارائه ی انواع لیفتراک های اشتیل به کاربران این حوزه تمام خدمات مورد نیاز اعم از خرید، فروش، تعویض و تعمیر قطعات لیفتراک اشتیل را انجام خواهد داد.

معرفی لیفتراک های اشتیل

به کاربردن خلاقیت در ساخت لیفتراک توسط کمپانی اشتیل موجب شده که یکی از پر طرفدارترین لیفتراک های موجود در بازار خصوصا در کشورهای اروپایی باشد. کیفیت عالی محصولات، طراحی منحصر به فرد، رنگ آمیزی خلاقانه و دوام بالای لیفتراک های اشتیل از بارزترین خصوصیات این نوع ماشین هستند.

اشتیل با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ماشین آلات از نخستین کمپانی هایی بود که موفق شد لیفتراک های برقی را به بازار عرضه کند. قابلیت بالا رفتن بالابر و دکل لیفتراک اشتیل تا ارتفاع 13 متری به کاربران امکان دسترسی به بلندترین نقاط را در حمل و نقل کالا را می دهد.

لیفتراک های هیبریدی و برقی اشتیل از بروزترین فناوری در ساخت خود بهره می بردند. اشتیل نیز به مانند سایر رقبای خود در ساخت لیفتراک با بالاترین استانداردهای دنیا مشغول به طراحی و ارائه ی انواع لیفتراک در قالب موتورهای قدرتمند است. استیل از معدود برندهایی است که هم اکنون مشغول به ارائه ی لیفتراک های هیبریدی است.

لیفتراک های دیزلی اشتیل با قدرت فوق العاده ای که دارند عملکردی عالی برای حمل اجسام سنگین از خود به جای خواهند گذاشت. سیستم اکسل و گیربکس این لیفتراک از بهترین نوع های موجود در بازار هستند.

لیفتراک های گازسوز اشتیل نیز با قدرت متوسط قادر به کارایی در مکان های مختلف بدون ایجاد هیچگونه آلایندگی هستند. استفاده از این نوع لیفتراک در مکان هایی که نباید آلودگی ایجاد شود می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

لیفتراک های اشتیل

خدمات مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل

مرکز نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران و در شرکت آلفا ماشین قرار دارد. این مجموعه با ارائه ی تمام فعالیت های تخصصی به شما خدمات متنوعی را ارائه خواهد داد. برخی از این خدمات عبارتند از:

- فروش انواع لیفتراک های اشتیل

- فروش انواع لیفتراک های کارکرده ی اشتیل

- فروش لیفتراک های اشتیل با شرایط ویژه و به صورت اقساطی

- ارائه ی انواع قطعات لیفتراک های اشتیل به صورت اورجینال

- انجام تعمیرات انواع لیفتراک های اشتیل به تخصصی ترین شیوه

همچنین ما در این مرکز تمام خدمات مورد نیاز شما را جهت حفظ و نگهداری از لیفتراک های اشتیل به شما ارائه خواهیم داد. خدماتی نظیر رفع مشکل برق لیفتراک های برقی، فروش لاستیک انواع لیفتراک های اشتیل، تعویض روغن لیفتراک های اشتیل، تعویض فیلتر لیفتراک های اشتیل و رفع مشکلات باتری این لیفتراک ها در این مرکز به صورت تخصصی انجام خواهد پذیرفت.

سخن پایانی

کمپانی اشتیل لیفتراک های تخصصی خود را از طریق نمایندگی های خود به بازار عرضه می کند. آلفا ماشین، نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران است که تمام خدمات این لیفتراک را به شما عرضه خواهد کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا