021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک سپاهان

بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک سپاهان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1111
برچسب ها

تعمیر لیفتراک های برقی سپاهان

تعمیرات لیفتراک برقی سپاهان، شامل تعمیر باتری، برد لیفتراک برقی، تعمیر سیستم های اینورتر، پمپ هیدرولیک، تعمیر برد کنترل، تعمیر سیستم لیفتراک، تعمیر شارژر باتری، تعمیر اکچویتور لیفتراک، جعبه فرمان ماشین و برد حرکتی و تعمیر درایور الکتروموتور، می شود. لیفتراک برقی سپاهان، ممکن است در قسمت های سیم کشی، نورافزایی، برق کاری، برد کنترل و یا در بخش الکتروموتور، دچار مشکل شود.

در اکثر مواقع، اکچویتور لیفتراک سپاهان، تعویض می شود و قطعه اورجینال جایگزین آن می گردد. اتاق راننده، محل استقرار راننده لیفتراک می باشد و در این اتاقک، اجزایی چون اهرم ها، فرمان و پدال، قرار دارد. سقف اتاقک راننده، از جنس فلز می باشد و در برابر ضربات و سقوط بارهای سنگین وزن، ایمن است ولی گاها ممکن است بر اثر ضربه های وحشتناک، نیازمند تعمیرات باشد.

یکی از خدماتی که مکانیک بر روی لیفتراک برقی سپاهان، انجام می دهد، عیب یابی بردهای پیشرفته SMD، می باشد. گاها به خواست مشتری، سیستم هیدرولیک جایگزین سیستم فرمان برقی EPS، می گردد که این تعمیرات می بایست در داخل اتاقک لیفتراک سپاهان، انجام گردد.

تعمیرات لیفتراک دیزلی

مکانیک و تعمیرکار تیم نمایندگی لیفتراک دیزلی سپاهان، می بایست دانش کافی به لیفتراک دیزلی را داشته باشد. مکانیک باید با استفاده از لوازم و قطعات یدکی اورجینال و اصل، کیفیت و عملکرد لیفتراک سپاهان را بالا ببرد. چرا که تعمیر غیراصولی و غیراستاندارد لیفتراک دیزلی سپاهان، موجب افت کارایی آن، می شود.

در این شرایط، لیفتراک به درستی کار نخواهد کرد و عملا از رده خارج می شود. تعمیرات لیفتراک دیزلی سپاهان، شامل تعمیر انواع الحاقیه های لیفتراک، تعمیر دیفرانسیل، تعمیر رادیاتور، موتور لیفتراک، سیم کشی برق موجود در لیفتراک، تعمیر سیستم هیدرولیک و تعمیر قطعات آسیب دیده، می شود.

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک سپاهان

علاوه بر این ها، تعویض روغن موتور، گیربکس، هیدرولیک و دیفرانسیل، تعویض فیلتر هیدرولیک، فیلتر روغن ترمز و فیلتر گازوئیل لیفتراک دیزلی سپاهان، در دستور کار هر مکانیک ماهری، قرار دارد. گاها قطعات آسیب دیده در صورت لزوم، با جوشکاری، تعمیر می گردند و در برخی موارد که قطعه معیوب قابل تعمیر نیست، از این رو، با قطعه یدکی اورجینال، تعویض می شوند. تعمیرات تجهیزات هشداردهنده لیفتراک دیزلی سپاهان، اعم از دنده عقب، بوق، چراغ گردان، بلندگو و چراغ چشمک زن، هم در لیست تعمیرات، قرار دارند.

بررسی نحوه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان

نوع سوم لیفتراک سپاهان، لیفتراک دوگانه سوز می باشد که در بازار با نام لیفتراک هیبریدی، هم می شناسند. تعمیرات تخصصی لیفتراک دوگانه سوز سپاهان، شامل تعمیر کامل موتور، تعمیر کاربراتور و انژکتور، تعمیر مشکلات سیم کشی، استارت، دینام، باتری، تعمیر گیربکس، تعمیر سیستم سوخت رسانی، تعمیر سیستم برقی لیفتراک و تعمیر مشکلات شاخ و دکل، می شود.

حرکت بالا و پایین ریل های دکل لیفتراک به وسیله زنجیر، می باشد. تعمیرات لیفتراک دوگانه سوز سپاهان فقط محدود به موارد ذکر شده، نمی باشد، بلکه شامل تعمیر گیربکس های اتوماتیک و دستی، هم می شوند. از طرفی، رفع ایرادات شاسی، دکل، ترمز، چرخ ها و پدال ها، هم هستند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان، محدود به موارد ذکر شده، نیست. رفع ایرادات هیدرولیک فرمان، شامل تقویت فشار hyd لیفتراک، تنظیمات کورس فرمان لیفتراک، تعویض شیلنگ های هیدرولیک و تعمیر جک ها، می شود. تعمیر شیر کنترل و تراشکاری و آهنگری اکسل عقب، جزو تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان، به حساب می آید. گاها افراد با هدف صافکاری بدنه لیفتراک دوگانه سوز سپاهان، رفع روغن ریزی، رفع نشتی سوخت هیدرولیک، تعمیر نشتی گیربکس و دیفرانسیل، به نمایندگی ها، مراجعه می کنند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا