021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک تویوتا قسمت دوم

لیفتراک تویوتا قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3611

 در حال حاضر رقابت برای طراحی و تولید انواع تجهیزات انبارداری از جمله لیفتراک ها در جهان رو به افزایش است؛ شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند سعی دارند آخرین فناوری های دنیا را برای تولید محصولات خود به کار گیرند. شرکت تویوتا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته است سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.
لیفتراک های تویوتا در سه مدل لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز تولید می شوند. کیفیت محصول، کارایی بالا و ایمنی دستگاه، سه عامل بسیار مهم در محبوبیت لیفتراک های تویوتا در بازار جهانی هستند. تویوتا خدمات پس از فروش کاملی را به مشتریان خود ارائه می کند؛ به همین دلیل اکثر صنایع برای خرید لیفتراک تویوتا اقدام کنند.

راهبردهایی برای کار با لیفتراک تویوتا، بازرسی دوره ای و تعمیرات آن

کیفیت محصولات انبارداری تویوتا به قدری بالا است که تمام مدل های لیفتراک تویوتا در صنعت به کار گرفته می شوند. صنایع کوچک از لیفتراک های برقی استفاده می کنند؛ در کارخانه های نسبتاً بزرگ، لیفتراک های گازی و دوگانه سوز وظیفه حمل و نقل کالاها را بر عهده دارند و در مناطق صنعتی وسیع، از لیفتراک های دیزلی تویوتا استفاده می شود. 
برای استفاده از لیفتراک به یک اپراتور یا راننده لیفتراک نیاز است؛ راننده ای که بتواند به خوبی با این دستگاه ها کار کند و مهارت و تخصص لازم را در مورد بازرسی لیفتراک و ایمنی آن داشت باشد. اپراتور لیفتراک باید گواهینامه مخصوص رانندگی با لیفتراک دریافت کرده باشد. در مکان هایی که لیفتراک تویوتا در حال عبور و مرور و بارگیری است، نصب علائم رانندگی و هشدار دهنده ضروری است.
برای کار با انواع لیفتراک تویوتا رعایت چند نکته قابل توجه است؛ قبل از کار با لیفتراک، تمام قسمت های دستگاه مانند موتور، سیستم های هشدار، لامپ ها، سیم و کابل های برق، باتری، میزان سوخت موتور، حجم روغن، لاستیک ها، ایمنی دکل ها و شاخک ها و همچنین پرکردن فرم بازرسی باید به دقت انجام شوند. در صورت مشاهده هر گونه نقص در یکی از بخش های لیفتراک، نباید با آن بارگیری شود. 
حمل افراد با استفاده از لیفتراک ها ممنوع است. هرگز نباید بیش از ظرفیت بارگیری یک لیفتراک از آن استفاده نمود. موتور لیفتراک تویوتا بسیار قدرتمند عمل می کند و لذا به مراقبت بیشتری نیاز دارد. حجم روغن موتور و سوخت باید به دقت کنترل شود. باتری های لیفتراک برقی تویوتا از اجزای مهم این دستگاه ها هستند، لذا تصیه می شود حتماً به صورت دوره ای نسبت به شارژ آن اقدام گردد.
هر گونه تعمیرات و نگهداری و یا تعویض قطعات لیفتراک تویوتا باید به وسیله کارشناسان فنی که در نمایندگی معتبر تویوتا مشغول به فعالیت هستند انجام شود. 

امکانات لیفتراک تویوتا

استفاده از انواع لیفتراک تویوتا از بسیاری جهات مقرون به صرفه است. این دستگاه ها مزایا و امکانات بسیار ارزشمندی دارند که در ادامه مطلب بیان شده اند:

  • قابلیت کنترل و هدایت دستگاه بر روی زمین های ناهموار و سطوح شیب دار
  • اتاقک بسیار مجهز و ایمن
  • تنوع در مدل و طرح
  • ترمزها و اهرم های بسیار قوی
  • موتور قدرتمند 
  • گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده

لیفتراک تویوتا

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا