021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

بررسی تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1096
برچسب ها

 بررسی خدمات نمایندگی های فروش ماشین آلات صنعتی

آشنایی با تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک، بر دارندگان لیفتراک، واجب است. لیفتراک جزو ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، به حساب می آید که شرایط نگهداری آن با شرایط نگهداری ماشین های ساده متفاوت است. ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری همانند لیفتراک، در محیط های شرکتی و کارخانه ای، در حال فعالیت هستند.

لیفتراک ها مدام در حال جابه جایی و حمل بارهای سنگین وزن، می باشد. از این رو، این نوع ماشین آلات صنعتی زیر بار فشار بالایی، هستند و در مدت کوتاهی دچار آسیب می شوند.

جلوگیری از آسیب دیدن لیفتراک

برای جلوگیری از آسیب دیدن لیفتراک، توصیه می شوند هر چند وقت یک بار، آن را در نمایندگی، سرویس کنید. سرویس لیفتراک، جزو خدماتی است که توسط نمایندگی فروش لیفتراک، به صورت رایگان و یا با هزینه های پایین، انجام می شود و با سرویس های به موقع، می توان جلوی خرابی و آسیب دیدن قطعات لیفتراک را گرفت.

به عبارتی می توان گفت که سرویس لیفتراک به منظور نگهداری از ماشین آلات، می باشد که اگر در زمان درست و توسط فرد ماهر، صورت گیرد، جلوی هزینه های اضافی و گزاف را می گیرد. سرویس کردن لیفتراک شامل خدماتی چون تمیز کردن و غبارزدایی قطعات و فیلترهای ماشین، گریس کاری زنجیرها و دکل ها، بررسی ترمزها، بررسی تعادل دستگاه به خصوص تعادل شاخک ها و بررسی وضعیت ساییدگی، می شود. تعمیرات مشمول حال قطعات معیوب و خراب و آسیب دیده می شود.

اگر قطعه معیوب قابل تعمیر باشد، توسط تعمیرکار و یا مکانیک، قطعه معیوب تعمیر می شود. ولی خب، گاها قطعه معیوب قابل تعمیر نیست، از این رو، قطعه اورجینال و جدید، جایگزین قطعه معیوب می شود.

تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

خدمات انواع لیفتراک در نمایندگی ها

بهترین کیفیت در تعمیرات و تعویض قطعات معیوب را می توانید از نمایندگی های فروش لیفتراک، توقع داشته باشید. تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک را می توانید از نمایندگی های فروش لیفتراک، با بهترین کیفیت، انتظار داشته باشید.

بهتر است جهت خرید به نمایندگی ها مراجعه کنید تا از اصالت لیفتراک، مطمئن شوید و گارانتی و ضمانت نامه ی آن را دریافت کنید. دریافت گارانتی، به منظور بهره مندی از خدمات پس از فروش نمایندگی، می باشد و خریدار می تواند از سرویس های دوره ای رایگان نمایندگی لیفتراک هم بهره مند گردد.

خرید تجهیزات انبارداری

لیفتراک ها انواع و اقسام مختلفی دارند که شامل لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک برقی و لیفتراک سنگین وزن، می شوند. هر کدام از این لیفتراک ها، مدل های مختلفی دارند که هر کدام قابلیت های منحصر به فردی را دارند. گنجایش و ظرفیت هر ماشین صنعتی، منحصر به فرد است و گاها قدرت لیفتراک تا چندین تن، می رسد.

جهت خرید، می بایست راجب برند سازنده، خدمات پس از فروش برند، گارانتی محصول، کارایی و قدرت لیفتراک، بررسی کنید و بهترین لیفتراک را متناسب با کار خود، انتخاب کنید. تجهیزات انبارداری اگر به موقع سرویس بشوند و یا اگر برای تعمیرات به نمایندگی ها برده شوند و یا اگر مکانیک و مهندس مجرب آن ها را تعمیر کنند و اگر از قطعات اصل و اورجینال استفاده گردد، قطعا عمر مفید طولانی تری خواهند داشت.

عمر مفید لیفتراک

عمر مفید طولانی یعنی کارایی و کیفیت بیشتری توسط لیفتراک ارائه می شود و هیچ گاه، کیفیت آن، افت نخواهد کرد. تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک از هر برندی که باشد، اهمیت دارد و می بایست توسط نمایندگی ها، صورت گیرد تا ضمانت نامه و گارانتی توسط نمایندگی ارائه گردد.پ

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا