021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین مکانیکی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

بهترین مکانیکی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2906

تعمیرات و قطعات لیفتراک جک در ایران؟

تعمیرات و قطعات لیفتراک جک در نمایندگی و یا مراکز مجاز، یک روش مقرون به صرفه برای شرکت ها، به ویژه شرکت های کوچکتر  می باشد. با این که، لیفتراک های استفاده شده خطرات خاص خود را به همراه دارند و می تواند در بلند مدت هزینه های گزافی برای کارفرمایان داشته باشد. اما بهترین و مناسب ترین کار برای جلوگیری از خرابی های احتمالی لیفتراک جک، سرویس به موقع و نگهداری مناسب از آنها است. ب

نکته ای که اکثر خریداران نگام خرید لیفتراک به آن توجه نمی کنند، ضمانت خوب هنگام خرید است. مهم است که بدانید مدت ضمانت شما چه مدت طول می کشد، چه چیزی را شامل می شود و - به طور قابل توجهی - چه مواردی را شامل نمی شود.

اگر لیفتراک جک دچار خرابی شده باشد و هنوز از ضمانت آن باقی مانده باشد می توانید برای اطمینان از استفاده از ضمانت با شرکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند. شما با ضمانت معتبر شرکت جک می توانید اقدام به تعمیرات و قطعات لیفتراک جک کنید.

استفاده از ضمانت نامه جک، هزینه های تعمیرات و قطعات لیفتراک جک را به حداقل می رساند و در برخی از مواقع حتی نیازی به پرداخت هزینه نیست و مشکلات موجود به صورت رایگان توسط شرکت برطرف می شوند.

توجه داشته باشید که واردات سرکش در بازار لیفتراک ها به طور فزاینده ای انجام می شود و ضروری است که از آنها اجتناب کنید. تهیه قطعات برای آنها نه تنها سخت و فروش آنها سخت است بلکه در صورت خرابی، چنین لیفتراک هایی حتی می تواند بیمه شما را باطل کند. بنابراین خرید لیفتراک از نمایندگی معتبر بسیار مهم است.

هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که لیفتراک مورد نظری که می خواهید خریداری کنید برند اصل  باشد. علاوه بر این، مطمئن شوید که پلاک شناسه، دفترچه راهنمای کاربر، گواهی CE و همه برچسب ها و هشدارها به زبان صحیح باشد.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

نمایندگی لیفتراک جک در ایران؟

نمایندگی جک در ایران نیز وجود دارد، و خریداران می توانند برای خرید و یا  تعمیرات و قطعات لیفتراک جک به این مرکز مراجعه نمایند. تا محصول اصل و با کیفیت تهیه نمایند. همچنین در صورت خرابی می توانید لیفتراک خود را به این مرکز برده تا توسط نیروی کار متخصص مشکلات موجود برطرف شود.

یک بازرسی دقیق از لیفتراک جک توسط افراد متخصص و ماهر، می تواند سلامت لیفتراک شما را تضمین کند.  نکته مهمی که باید بدانید این است که، هر کدام از لیفتراک ها از نظر قانونی ملزم به داشتن یک گواهینامه آزمایش دقیق هستند و به محض خرید لیفتراک جدید و یا کارکرده می بایست این نوع گواهی نامه را از فروشنده دریافت کنید تا در صورت خرابی  به مراکز تعمیرات و قطعات لیفتراک جک ارائه کنید.

در این صورت مشکلات به راحتی تشخیص داده شده و بعد از سرویس لیفتراک می توانید کارهای انجام شده را در دفترچه مخصوص قید کنید تا برای سرویس های آینده لیفتراک از آنها استفاده کنید.

برای خرید قطعات اصل نیز بهتر است از نمایندگی معتبر استفاده کنید، سایر مراکز موجود ممکن است قطعات تقلبی به شما ارائه دهند.

برای خرید لیفتراک جک کلیک کنید.

 

https://www.purchasing.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا