021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک هلی

معرفی نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2224

یکی از خدماتی که توسط آلفا ماشین به کاربران ارائه می شود، فروش و خدمات پس از فروش لیفتراک های هلی می باشد. آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک هلی برای کاربران و فعالان این حوزه انواع لیفتراک های این کمپانی را عرضه می کند. این مرکز علاوه بر فروش لیفتراک های هلی، یک مرکز تعمیرات و تعویض قطعات نیز برای این لیفتراک ها است. شما با ارائه به آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک هلی می توانید از خدمات ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است بهره مند شوید. همواره تاکید شده که برای خرید هر وسیله ای به مرکز نمایندگی وسیله ی مورد نظر مراجعه کنید. ابتدا بهتر است به معرفی کمپانی هلی بپردازیم.

هلی یکی از 10 برند برتر دنیا در ساخت لیفتراک

معرفی کمپانی هلی

بنای ابتدایی این شرکت چینی در سال 1958 و به جهت ساخت تجهیزات و ماشین آلات معدنی با نام حیفا نهاده شد. با گذشت زمان و در سال 1993 این شرکت به واسطه ی پیشرفت در ساخت ماشین آلات و تجهیزات، به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های چینی فعالیت خود را گسترش داد. در بزرگی این شرکت همین بس که شرکت هلی به مدت 20 سال متوالی به عنوان بهترین شرکت در ساخت ماشین آلات صنعتی و لیفتراک در کشور چین انتخاب شد. پیشرفت این شرکت همچنان ادامه دارد به طوری که در این سال ها همواره جز 10 برند موفق ساخت ماشین آلات و لیفتراک ها در جهان است. کمپانی هلی سعی داشت تا با پیشرفت در ساخت لیفتراک، ساخت این ماشین را از حالت سنتی خارج کرده و به شکل پیشرفته ی امروزی درآورد. هلی در این کار موفق بود و با ایجاد یک تیم از متخصصین این امر به خوبی توانست گام بلندی در توسعه ی صنعت لیفتراک سازی بردارد.

انواع لیفتراک های هلی

کمپانی هلی نیز به مانند رقبای خود مشغول به ساخت لیفتراک های گوناگون است.

لیفتراک های دیزلی هلی : این نوع لیفتراک به سبب ایجاد آلایندگی، بیشتر در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند هر چند در انبارهای بزرگ با نصب یک تهویه نیز می توان از این لیفتراک بهره برد. هلی این نوع لیفتراک خود را با استفاده از موتورهای ژاپنی و آمریکایی در تناژهای 1.5 الی 15 تنی طراحی و روانه ی بازار کرده است.

لیفتراک برقی هلی : این نوع از لیفتراک های هلی که با یک باتری 48 ولتی کار می کنند، به برد ایتالیایی مجهز هستند. استفاده از این نوع لیفتراک نیز در انبارها مناسب است.

لیفتراک گازسوز هلی : این نوع از لیفتراک های هلی که با LPG و بنزین کار می کنند، با موتورهای ژاپنی در تناژهای 2 تا 3 تنی تولید می شوند. استفاده از این نوع لیفتراک در فضای باز و بسته کارایی دارد.

ما در آلفا ماشین به عنوان مرکز نمایندگی لیفتراک هلی تمام این لیفتراک ها را برای کاربران عرضه می کنیم.

مزایای مراجعه به نمایندگی لیفتراک هلی

شما برای بهره بردن از خدمات فروش و پس از فروش لیفتراک هلی باید به یک مرکز نمایندگی رجوع کنید. ما در مرکز نمایندگی لیفتراک هلی برای کاربران این شرایط را مهیا نموده ایم.

- فروش انواع لیفتراک های هلی با قیمت مناسب

- بهره بردن از فروش با شرایط اقساطی

- ارائه ی تمام خدمات فروش و پس از فروش

- آموزش استفاده از انواع لیفتراک های هلی

سخن پایانی

آلفا ماشین به عنوان مرکز نمایندگی لیفتراک هلی تمام نیازهای کاربران را در استفاده از این نوع لیفتراک برطرف می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا