021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک کوماتسو قسمت دوم

خرید لیفتراک کوماتسو قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4875

خرید لیفتراک کوماتسو با توجه به شهرت جهانی شرکت کوماتسو، کار ساده ای به نظر می رسد اما آیا انتخاب مدل های مختلف لیفتراک های کوماتسو برای هر فرد امکان پذیر است؟ خیر. لیفتراک کوماتسو یکی از معتبرترین برندهای ماشین آلات انبارداری و راهسازی در جهان است. این شرکت، دستگاه های تولیدی خود را با کیفیت بالا به کشورهای جهان صادر می کند.
اگر قصد دارید یک لیفتراک کوماتسو برای کسب و کار خود تهیه کنید باید قبل از خرید به چند نکته دقت نمایید؛ بهتر است پاسخ به چند پرسش ساده را در دستور کار خود قرار دهید؛ وسعت انبار شما چقدر است؟ آیا فرد ماهر و باتجربه ای در اختیار دارید که بتواند به راحتی با لیفتراک کوماتسو کار کند؟ چه مقدار بودجه برای خرید لیفتراک کوماتسو تعیین کرده اید؟ چه میزان بار و با چه تناژی می خواهید توسط لیفتراک جابه جا کنید؟ آیا برای لیفتراک به لوازم جانبی نیاز دارید؟ و ... . اگر بتوانید به سوالات فوق به درستی و دقیق پاسخ بدهید، بیش از نیمی از راه خرید یک لیفتراک کوماتسو را طی کرده اید.

کدام مدل از لیفتراک های کوماتسو را خریداری کنیم؟


پس از بررسی دقیق برنامه خرید لیفتراک کوماتسو، اکنون نوبت به مشورت با کارشناسان این حوزه از صنعت است. بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید یکی از انواع مدل های لیفتراک کوماتسو که با کسب و کار شما متناسب باشد، مراجعه به نمایندگی های معتبر شرکت کوماتسو است. گفت و گو با کارشناسان با تجربه و مطالعه کاتالوگ لیفتراک ها می تواند به شما برای خرید لیفتراک کوماتس کمک زیادی کند. سعی کنید قیمت های این دستگاه را با سایر مدل های مشابه مقایسه کنید و سپس تصمیم گیری کنید. 
توصیه ما به شما این است که هرگز برای خرید دستگاه های مهم انبارداری مانند لیفتراک ها، عجله نکنید. این دستگاه ها اغلب قیمت بالایی دارند و اگر شما دستگاه مناسبی را خریداری نکنید، بی شک از لحاظ اقتصادی ضرر می کنید. سوخت لیفتراک کوماتسو که شما برای خرید آن اقدام کرده اید نیز یکی دیگر از عوام مهم در انتخاب این دستگاه است. البته باید گفت تمام مدل های لیفتراک کوماتسو مطابق با استاندارد جهانی محیط زیست طراحی شده اند و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند.
حالا که با تکنیک های خرید لیفتراک کوماتسو آشنا شدید بهتر است به بررسی مدل های مختلف این دستگاه ها بپردازیم. "لیفتراک برقی؟ لیفتراک گازی؟ یا لیفتراک دیزلی؟ کدام برای ما بهتر است؟" لیفتراک های برقی کوماتسو، کاربری محدود دارند، از باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند و هر بار به صورت دوره ای باید باتری آن را شارژ کرد. لیفتراک های برقی، ابعاد کوچک تری دارند، به همین دلیل برای انبارهای کوچک تر مناسب هستند.
لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو با سوخت بنزین و گاز طبیعی کار می کند؛ از این جهت باید در نگهداری لیفتراک و بررسی مخازن سوخت دقت زیادی کرد. لیفتراک های دوگانه سوز برای حمل بار تا 8 تن مناسب هستند و امکانات کامل ایمنی و رفاهی را برای حمل بار دارند. لیفتراک های دیزلی با سوخت گازوئیل کار می کنند، بنابراین باید مخزن سوخت این دستگاه را به صورت دوره ای بازرسی کرد و در نگهداری آن نیز دقت نمود. گازوئیل در فصل سرما دچار یخ زدگی می شود، لذا می توان از ضد یخ در موتور استفاده کرد و یا دستگاه را در انبارهای گرم نگهداری نمود. با استفاده از لیفتراک دیزلی کوماتسو، بارهایی با وزن بالای 20 تن را می توان با ایمنی بالا حمل کرد.
با توجه به موارد فوق، به شما این اطمینان را می دهیم که با اندکی دقت و مشورت با شرکت های باتجربه و متخصص می توانید بهترین لیفتراک کوماتسو را خریداری نمایید.

خرید لیفتراک کوماتسو قسمت اول

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا