021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی خرید لیفتراک سهند

بررسی خرید لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2587

خرید لیفتراک سهند

یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین لیفتراک های حال حاضر کشور لیفتراک سهند می باشد. کمپانی لیفتراک سهند توانسته است با به خدمت گرفتن مهندسین و متخصصین عالی رتبه در زمینه تولید و طراحی لیفتراک فعالیت خوبی داشته باشد، در پیرو همین موضوع کمپانی لیفتراک سهند اقدام به تولید انواع لیفتراک ها، استاکر ها، پالت ها و جک پالت ها کرده است. این دستگاه ها عبارت است از:

  • لیفتراک های برقی
  • لیفتراک های دیزلی
  • لیفتراک های دوگانه سوز
  • ریچتراک برقی
  • استاکر برقی
  • استاکر دستی
  • پالت تراک برقی
  • جک پالت دستی.

افرادی که تمایل دارند یکی از لیفتراک های سهند را خریداری کنند بهتر است به یکی از مراکز مجاز و یا نمایندگی های فروش و خرید لیفتراک سهند مراجعه نمایند. این مراکز به دلیل ارتباط مستقیم با کمپانی سهند دارای قیمت هایی هستند که تقریباً با درب کارخانه تفاوتی ندارند، بنابراین برای خرید لیفتراک سهند توصیه می‌ کنیم که به این مراکز مراجعه نمایید و از قیمت های مناسب و خدمات آنها بهره مند شوید. در ادامه قصد داریم یکی از مدل‌های لیفتراک کمپانی سهند را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

لیفتراک سهند

لیفتراک سهند مدل برقی

این لیفتراک جزو دستگاه های صنعتی پرکاربرد محسوب می شود و از آن می توان در مراکز صنعتی و کارخانجات در خصوص جابجایی و حمل بار های سنگین بهره گیری کرد. لیفتراک های برقی در واقع نسبت به لیفتراک های مدل دیزلی از سر و صدای کمتری برخوردار می باشند، البته در نظر داشته باشید که آلودگی آنها نیز بسیار کم است و برخلاف لیفتراک های دیزلی می توان از آن ها در فضای بسته استفاده نمود. همانطور که مستحضر هستید از لیفتراک های دیزلی تنها می‌توان در فضا های باز استفاده کرد، البته در یک صورت از لیفتراک های دیزلی نیز می توان در فضای بسته استفاده نمود آن هم در صورتی است که آن مکان دارای هواکش های پرقدرتی باشد و دائما هوای داخل را تخلیه کند.

در خصوص هزینه سوخت لیفتراک های برقی باید گفت که هزینه آنها بسیار پایین است در واقع این لیفتراک ها به سرعت می توانند هزینه‌ های اولیه خود را جبران نمایند. لیفتراک های برقی از یک موتور الکتریکی برای حرکت بهره می برند همچنین لیفتراک ها دارای باتری هایی نیز می باشند که از آنها برای تامین انرژی الکتریکی استفاده می کنند. در خصوص شارژ کردن این باتری ها باید گفت که این فرایند توسط اتصال به شبکه و همچنین بهره گیری از سیستم ترمز لیفتراک شارژ می شوند.

امتیازات لیفتراک سهند مدل برقی

از امتیازات بارز این لیفتراک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قیمت موتور های الکتریکی تعبیه شده در لیفتراک های برقی بسیار نازل می باشد

- آلودگی صوتی در لیفتراک های برقی نزدیک به صفر است

- هزینه های نگهداری و سرویس در لیفتراک های برقی به واسطه بهره‌ گیری کم از قطعات مکانیکی بسیار پایین می باشد

- راندمان کاری لیفتراک های برقی نسبت به لیفتراک های احتراقی در سطح بالاتری قرار دارد

- در لیفتراک های برقی آلاینده های گازی گلخانه ای به هیچ عنوان وجود ندارند و این موضوع نزدیک به صفر می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا