021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

بهترین مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1545

محبوب ترین و پر استفاده ترین ماشین جهت حمل و نقل کالاها و جعبه های نیمه سنگین در بنادر، اسکله ها، انبارها و همچنین محل های ساخت و ساز بدون شک لیفتراک است. لیفتراک جک با فناوری خاصی و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها امروز در بازار عرضه می شوند. از این رو برای انجام تعمیرات و تعویض قطعات باید به یک مرکز تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک جک رجوع کرد. آلفا ماشین به واسطه ی قرارداد با این شرکت تمام قطعات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کرده و به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

لیفتراک جک

لیفتراک جک یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ جک موتورس است. جک موتورس هم اکنون به طور گسترده مشغول به تولید و ارائه ی انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، سبک، خودروهای سواری، انواع قطعات مانند شاسی و موتور خودروهای مختلف، گیربکس و سایر قطعات مورد نیاز ماشین آلات است. لیفتراک های جک در انواع مختلفی مانند لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های برقی و لیفتراک های دوگانه سوز هم اکنون با بهترین کیفیت و به تناسب نیاز کاربران طراحی و تولید می شوند. بهره گیری از موتورهای کمپانی های معروف نیسان و ایسوزو در ساخت لیفتراک های جک موجب شده که اطمینان خاطر بسیار بالایی به کاربران در خرید این لیفتراک داده شود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک جک در انواع مختلف

همانگونه که بیان کردیم کمپانی جک لیفتراک های خود را در انواع مختلف به بازار ارائه می کند.

لیفتراک های دیزلی: بهره مندی از موتور فوق العاده قدرتمند و قابلیت حمل بار تا 16 تن را دارا هستند.

لیفتراک برقی جک: این نوع لیفتراک به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد یکی از گزینه های محبوب جهت خرید توسط کاربران است. لیفتراک برقی جک هیچگونه آلایندگی را ایجاد نخواهد کرد.

لیفتراک گازسوز جک: سوخت مورد استفاده در این لیفتراک LPG است که قدرت بالاتری نسبت به لیفتراک برقی خواهد داشت. این نوع لیفتراک هم به نسبت لیفتراک دیزلی، آلایندگی کمتری را تولید خواهد کرد.

ما در آلفا ماشین با ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک جک در انواع مختلف، شما را در نگهداری و استفاده از انواع لیفتراک های این برند همراهی خواهیم کرد.

لیفتراک جک

خدمات نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

 همواره تاکید ما این است برای رفع مشکل لیفتراک خود به یک مرکز تعمیر تخصصی مراجعه کنید. ما در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک جک تمام خدمات تخصصی را به شما ارائه خواهیم داد.

- تعمیر انواع لیفتراک های جک به دست متخصصین

-  تعویض قطعات لیفتراک جک با قطعات اورجینال در صورت نیاز

- ارائه ی مشاوره و راهنمایی جهت نگهداری و استفاده از لیفتراک

- تعمیر و نصب قطعات انواع لیفتراک های جک با ضمانت

همچنین ما در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک جک تام نیازها و قطعات جانبی که شما برای استفاده از لیفتراک جک مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر، تعویض لاستیک، رفع مشکل برق و سایر خدمات مورد نیاز در حفظ و نگهداری از این لیفتراک را به شما عرضه خواهیم کرد.

سخن پایانی

فناوری به کار رفته در ساخت لیفتراک های جک بسیار خاص بوده و بررسی آن نیاز به حضور افراد متخصص به این امر دارد. آلفا ماشین به واسطه ی چندین سال تجربه و با حضور اساتید این امر بهترین مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک جک برای شما خواهد بود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا