021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با لیفتراک دوو – دوسان سری G plus آشنا شویم

با لیفتراک دوو – دوسان سری G plus آشنا شویم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4509

لیفتراک دوو – دوسان ، یکی از معروف ترین برندهای بازار لیفتراک و دستگاه های انبارداری است. تمام مدل های لیفتراک تولید شده در این شرکت از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

خرید لیفتراک دوو برای تمام صنایع یا کارخانه هایی که با حمل و نقل کالا سروکار دارند، مقرون به صرفه و ایده آل است.

شرکت لیفتراک دوو – دوسان نیز مانند سایر برندهای این حوزه، انواع لیفتراک برقی، دیزلی و گازی را روانه بازار کرده است. یکی از جدیدترین محصولات تولید این شرکت که مورد استقبال شرکت ها و مشتریان قرار گرفته است، لیفتراک دوو – دوسان سری G Plusاست.

این محصول در دسته لیفتراک های دیزلی قرار دارد و دارای مدل های فرعی سری G با ویژگی ها و امکانات متنوع می باشد. در این مطلب به طور اختصاصی در مورد لیفتراک دیزلی دوو سری G Plusصحبت می کنیم.

 

مشخصات فنی، ویژگی ها و امکانات لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus؛ ظرفیت بارگیری 2 تا 3 تن

لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus، زیباترین و ایده آل ترین محصولات جدید در شرکت لیفتراک دوو هستند.

این لیفتراک ها با استفاده از فناوری های روز دنیا و با استفاده از اصول طراحی مهندسی و قوانین ارگونومیک تولید شده اند. تمام اجزای این محصولات با دقت و ظرافت زیاد طراحی شده به طوری که کار کردن با آن ها بسیار ساده است.

اگر قصد دارید یک لیفتراک کارآمد و البته زیبا تهیه کنید، یکی از مدل های لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

*مشخصات کابین اپراتور لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus

کابین راننده لیفتراک در این محصول به گونه ای طراحی شده است که آسایش و راحتی راننده را در حین بارگیری و حمل، فراهم سازد.

فضای کافی در جلوی پای راننده وجود دارد تا اپراتور بتواند به راحتی با ترمزها و پدال ها کار کند.

فضای کابین هم به اندازه کافی بزرگ است تا راننده هنگام کار، احساس راحتی کند.

پدال های لیفتراک بر طبق اصول ارگونومیک طراحی شده اند. جایگاه راننده لیفتراک در کابین در ارتفاع مشخصی قرار دارد تا بتواند به میدان دید در جهات های مختلف، مسلط باشد.

*اهرم های کنترل قوی

لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus مجهز به اهرم های قوی است. موقعیت لیفتراک با استفاده از این اهرم ها به سادگی قابل تغییر است. اهرم هایی که برای این دستگاه ها طراحی شده اند، امنیت بارگیری و سلامت سایر کارکنان را تضمین می کنند.

*ستون فرمان قابل تنظیم

یکی از مهم ترین و بزرگترین ویژگی های لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus، ستون فرمان قابل تنظیم است. ستون اصلی فرمان لیفتراک را می توانید به راحتی مطابق با جایگاه صندلی راننده و یا شرایط فیزیکی او به سمت عقب یا جلو تنظیم کنید. این ویژگی باعث می شود کار کردن با فرمان، ساده تر باشد.

*سیستم مانیتور شرایط لیفتراک

یک صفحه مخصوص کنترل شرایط لیفتراک در کابین راننده قرار دارد. به این ترتیب راننده لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus می تواند از میزان روغن موتور، سرعت دستگاه، میزان سوخت، سیستم های هشدار و ... مطلع گردد. این صفحه مانیتورینگ به سادگی قابل قرائت است.

*گیربکس های بادوام و محکم

گیربکس های قوی لیفتراک دوو – دوسان، دیزلی، امکان عملکرد سریع دستگاه را هنگام ترمز فراهم کرده و در نتیجه هزینه های تعمیرات و نگهداری را تا حد زیادی کاهش می دهد. گیربکس ها می توانند در کوتاهترین زمان، قدرت را به ترمزها انتقال دهند.

*سیستم هشدار سنجش حضور اپراتور در کابین لیفتراک

یکی از امتیازات و امکانات بسیار مهم در لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus، سیستم سنجش خودکار حضور راننده در کابین است. این سیستم به اختصار، OSS نامیده می شود. بر این اساس، هنگامی که به هر دلیل، راننده لیفتراک از کابین خارج شود یا اتفاقی برای او بیوفتد، سیستم هشدار OSS فعال می شود و به طور خودکار، لیفتراک را متوقف می سازد. این قابلیت از بروز حوادث ناگوار و خسارت بار در محل کار جلوگیری می کند.

*سیستم دو عاملی تصفیه کننده هوا

سیستم های تصفیه کننده هوا در لیفتراک دوو – دوسان با ظرفیت بسیار بالا، علاوه بر افزایش کارایی دستگاه، هزینه خدمات تعمیرات و بازرسی لیفتراک را کاهش می دهد.

*موتور پر قدرت

لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus مجهز به موتور پر قدرت است. موتور این لیفتراک از نوع Yanmar با توان 3/34 کیلو وات در هر ساعت می باشد. این نوع موتور جزو بهترین موتورهای دیزلی لیفتراک محسوب می شود.

*سیستم های مجهز خنک کننده

لیفتراک دوودوسان سری G مجهز به سیستم های هوشمند و کارآمد برای تبادل جریان هوا هستند. این سیستم ها بر اساس یک حسگر جریان هوا کار می کنند و نقش اصلی آن ها در افزایش ظرفیت خنک کنندگی لیفتراک تا حداکثر مقدار خود است.

*دریچه تهویه موتور

موتور لیفتراک های دوو – دوسان سری G Plus با اصول مهندسی ساخته شده است. برای موتور، یک دریچه تهویه تعبیه شده که دسترسی به داخل موتور برای بازرسی یا تعویض اجزای آن را ساده می کند. این دریچه از استحکام بالایی برخوردار است.

 

 

انواع مدل های لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus

لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus در مدل های زیر تولید می شود:
D20G / D25G / D30G Plus
G20G / G25G / G30G Plus

ویژگی

واحد اندازه گیری

D20GPlus

D25GPlus

D30GPlus

ظرفیت بارگیری

Kg

2000

2500

3000

مرکز بار

mm

500

500

500

طول کلی دستگاه تا چنگال ها

mm

2520

2585

2686

عرض لیفتراک

mm

1165

1228

1228

ارتفاع لیفتراک تا بالای گارد کابین

mm

2143

2160

2160

حداقل شعاع چرخش

mm

2250

2300

2430

سرعت حرکت لیفتراک در حین حمل بار

Km/h

18

18

19

سرعت بالابری

mm/s

510

500

490

 

 

خرید لیفتراک دوو – دوسان سری G Plus

با توجه به مزیت ها و امکانات این سری محصولات لیفتراک دوو که در فوق ذکر شدند، استفاده از این دستگاه ها برای صنایع بسیار مفید است.

بهره وری تولید و امنیت کارمندان و همچنین جلوگیری از خسارت به کالا، مهم ترین دلایلی هستند که خرید لیفتراک دوو را توجیه می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لیفتراک، قیمت، نحوه سفارش و خرید این محصولات می توانید با کارشناسان شرکت آلفا ماشین تماس حاصل فرمایید.

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا