021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - 5 بهترین برندهای سال 2020 برای خرید لیفتراک که باید بشناسید....

5 بهترین برندهای سال 2020 برای خرید لیفتراک که باید بشناسید....
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2306

برای تمام کسب و کارها، خرید لیفتراکبسیار اهمیت دارد. شاید تاکنون شنیده اید که شرکت هایی که هر روز از لیفتراک های قدیمی استفاده می کنند امکان مجروح شدن کارمندان یا کالاها بسیار وجود دارد؛ این عاملی است که می تواد در طولانی مدت، هزینه های زیادی را در بر داشته باشد. در برخی موارد نامطلوب، خسارات وارد شده، جبران ناپذیر است. لیفتراک های قدیمی، زودتر خراب می شوند و هزینه های تعمیرات – نگهداری یا تعویض قطعات را به شدت افزایش می دهند.

با فناوری های جدید که در حوزه طراحی و تولید لیفتراک های جدید به بازار ارائه شده، شرکت ها می توانند به راحتی مدل های قدیمی خود را تعویض کنند. این در حالی است که برندهای جدید با پشتوانه برندهای معروف دنیا برای خرید لیفتراک روانه بازار شده است. به این ترتیب، طبق آماری که در سال 2011 به ثبت رسیده، آمار تصادفات مرگبار ناشی از لیفتراک، در پایین ترین مقدار خود بوده اند؛ چیزی که دلیل آن، پیشرفت های نوین در فناوری های تولید لیفتراک است.

 

قبل هزینه برای خرید لیفتراک جدید، کدام یک را انتخاب می کنید؟

در اینجا، فهرستی از برندهای لیفتراک برتر تهیه کرده اییم که در سال 2020 به عنوان بهترین گزینه خرید لیفتراک بوده اند. اگر می خواهید در سال 2020، لیفتراک جدید بخرید، در ادامه مطلب، برترین برندهای لیفتراک را مطالعه کنید.

 

خرید لیفتراک

وقتی می خواهید لیفتراک جدید را انتخاب کنید، مهمترین عواملی که باید در نظر بگیرید برنامه کاری مورد نظر شما و چیدمان کالاها در انبار است. اگر برای بارگیری و تخلیه محصولات از لیفتراک استفاده می کنید، یک مدل مناسب با موقعیت مکانی انبار لازم دارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب و خرید لیفتراک، این قسمت را بررسی کنید! هنگامی که لیفتراک را انتخاب کردید، اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما، بخصوص اپراتور لیفتراک، آموزش مناسبی را برای کاهش تصادفات احتمالی لیفتراک دیده باشند.

5 برند برتر برای خرید لیفتراک در سال 2020

اکنون که اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب و خرید لیفتراک دارید، در اینجا لیستی از بهترین لیفتراک های موجود در بازار در سال 2020 آورده شده است. برخی از این برندها، مارک های شناخته شده ای هستند در حالی که نام برخی دیگر ممکن است شما را شگفت زده کنند!

 

1- خرید لیفتراک ماریوتی

لیفتراک ماریوتی (Mariotti)، لیفتراک های جمع و جور هستند که برای بارگیری و حمل کالا در فضاهای کوچک طراحی شده اند. ظرفیت های بالابری لیفتراک های ماریوتی از 750 پوند به 3000 پوند می رسد.

 

2- خرید لیفتراک Tailift

این شرکت (مربوط به شرکت تویوتا) طیف گسترده ای از لیفتراک ها شامل لیفتراک های تایر پنوماتیک و LPG (یا موتورهای دیزلی) را ارائه می دهد. برند Tailift همچنین لیفتراک هایی با توان الکتریکی AC را ارائه می دهد که دارای ظرفیت 3000 تا 6000 پوند می باشند و در هر دو مدل سه و چهار چرخ وجود دارند. این مدل نیز بهترین برند در خرید لیفتراک است.

 

3- خرید لیفتراک Genie

برند Genie، بیش از 50 سال پیش تاسیس شده و یکی از تولید کنندگان پیشرو در تجهیزات بالابر هوایی است. Genie ، بالابرهایی را در چند سبک مختلف تولید کرده است، اما همه آنها به رنگ آبی هستند. این برند نیز یکی از گزینه هایی است که برای خرید لیفتراک می توانید آن را در سال 2020 بررسی کنید.

 

4- خرید لیفتراک Lift King

یکی از بهترین مارک ها برای خرید لیفتراک، برند Lift King است که قابلیت تحرک در در زمین های خشن را دارد. برند لیفتراک لیفت کینگ ادعا می کند بیش از 10000 واحد نمایندگی و فروش را در سراسر جهان دارد. این لیفتراک ها نه تنها در بخش تجاری خصوصی محبوب هستند، بلکه بسیاری از محصولات نیز به صورت سفارشی سازی برای کاربردهای خاص مانند صنایع نظامی تولید می شوند.

 

5- خرید لیفتراک نوبل لیفت

Noblelift، یک تولید کننده لیفتراک است که تنها از سال 2015 آغاز به کار کرده است؛ اما این لیفتراک ها در همین مدت کوتاه، کاملاً توانسته اند توجه بازار را به خود معطوف دارند. آنها در حال حاضر تولید کننده پیشرو برای انواع لیفتراک کلاس 1،2 و 3 در چین هستند و این به معنای تحول جدید در خرید لیفتراک خواهد بود که به سرعت در حال گسترش است.

 

منبع:

https://www.sip.net/top-5-best-forklift-brands-in-2020/

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا