021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

معرفی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2898

بدون شک شما تا کنون نام شرکت دوو را شنیده اید و با آن آشنایی دارید. اما شاید به طور کامل با دوسان آشنایی نداشته باشید. شرکت دوو دوسان با ارائه ی باکیفیت ترین لیفتراک ها اکنون در بازار جهانی هم پای سایر رقبا پیش می رود. آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ایران، انواع خدمات مورد نیاز را برای خریداران این برند ارائه می دهد. کیفیت بالا، عمر طولانی، قیمت مناسب و هزینه ی نگهداری محصولات دوو دوسان از مزایای محصولات این شرکت هستند.

لیفتراک های دوو دوسان هم اکنون با کیفیت بالا و برخورداری از شاسی های مدرن، صفحه نمایش پیشرفته ی دستگاه، هدایتگر مقاوم و پیشرفته ی کورتیس، مجهز به سیستم GSS، ترمزهای دیسکی که نیاز به تعمیر ندارند و طراحی صفحه نمایش جهت تنظیمات سیستم، در بازار عرضه می شوند. اما قبل از پرداختن به خدمات نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ایران، ابتدا شما را با تاریخچه ی این شرکت و محصولات آن آشنا می کنیم.

معرفی دوو دوسان

بنای شرکت دوسان در سال 1896 در کشور کره جنوبی نهاده شد. از همان ابتدا این شرکت به عنوان یک شرکت چند ملیتی مشغول ساخت انواع ماشین آلات صنعتی، ساختمان سازی و تجاری شد. این شرکت بالاخره در سال 1968 بالاخره توانست اولین لودر را با نام خود روانه ی بازار کند . جالب است بدانید هم اکنون بیش از 41 هزار نفر در 38 تولیدی این شرکت مشغول به ساخت ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین هستند.

زمینه های اصلی کسب و کار این شرکت بیشتر در صنایع سنگین و ساختمانی دوسان، مهندسی و ساخت و ساز دوسان و موتور دوسان، ساخت دستگاه های آب شیرین کن، تجهیزات ساختمانی ، ماشین آلات پیشرفته ، تجهیزات دفاعی ، خانه ها ، بزرگراه ها و پل ها ، تجهیزات پردازش مواد شیمیایی و موتورهای صنعتی  می باشد. طبق برخی نظرسنجی ها هم اکنون دوسان هفتمین شرکت بزرگ جهان در ساخت ماشین آلات صنعتی می باشد. سرانجام این شرکت با ادغام شرکت همراه با دوو، اولین بیل مکانیکی نسل چهارم را ساخته و وارد بازار کرد.

تولید انواع لیفتراک توسط دوو دوسان

خدمات نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

شرکت دوو دوسان به واسطه ی چندین سال تلاش سخت توانسته به شرایطی که امروز دارد برسد. این شرکت با ایجاد حدود 500 نمایندگی در جهان هم اینک از فعال ترین شرکت های ساخت لیفتراک در جهان است. وجود نمایندگی هر شرکت در شهر موجب می شود که کاربران با خیال راحت تری به خرید و استفاده از آن وسیله بپردازند.

شما با مراجعه به نمایندگی لیفتراک دوو دوسان می توانید از مزایایی که این نمایندگی در نظر گرفته بهره مند شوید. این مزایا عبارتند از :

- خرید انواع لیفتراک های دیزلی، برقی، LPG و دوگانه سوز با قیمت کارخانه ای

- خرید انواع لیفتراک های دوو دوسان به صورت اقساطی

- بهره مندی از شرایط و خدمات پس از فروش

- آموزش نحوه ی کار با انواع لیفتراک های دوو دوسان

و سایر خدماتی که توسط نمایندگی لیفتراک دوو دوسان ارائه می شوند.

سخن پایانی

شما با مراجعه به آلفا ماشین می توانید از تمام خدمات نمایندگی لیفتراک دوو دوسان بهره مند شوید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا