021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک tcm

بررسی نمایندگی لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1642
برچسب ها

 معرفی لیفتراک TCM

یکی از لیفتراک های محبوب در بازار تجهیزات و ماشین آلات انبارداری، لیفتراک tcm، می باشد. این ماشین آلات صنعتی، توسط مهندسان و کارشناسان ژاپنی در سال 1949، طراحی شده است. لیفتراک های تولید شده در این کمپانی، از نوع برقی و دیزلی هستند. برند TCM علاوه بر تولید لیفتراک، سایر تجهیزات انبارداری و ماشین آلات صنعتی را هم تولید می کند.

این محصولات شامل استاکرها، جک پالت ها و بالابرها، می شود. مدل های طراحی و تولید شده این تجهیزات، فوق العاده متنوع است. کیفیت ساخت و کارایی محصولات برند TCM ژاپن، بر همگان پوشیده نیست و میزان استقبال خریداران از این برند، بالاست.

لیفتراک tcm برقی

یکی از انواع لیفتراک های موجود در بازار، لیفتراک برقی tcm می باشد که در دو مدل، در نمایندگی لیفتراک tcm، به فروش می رسد. مدل اول، لیفتراک برقی سری FB-VIII می باشد که قابلیت جابه جایی و تحمل بار از 1 تن تا 5.3 تن را دارد و با چهار چرخ، فعالیت می کند. مدل دوم، لیفتراک برقی TX می باشد که بارهایی تا وزن 2 تن را حمل می کند و با سه چرخ، تولید شده است.

موتور الکتریکی این نوع لیفتراک tcm، قدرتمند است و ماکزیمم توان حمل بار آن، معادل 5.3 تن است. لیفتراک برقی تی سی ام، دارای صفحه نمایشگر LCD می باشد که قابلیت کنترل میزان روغن موتور، سوخت، شارژ باتری و سرعت، را فراهم کرده است. مرکز بار این نوع ماشین صنعتی درست در نقطه 500 میلی متر، قرار دارد.

لیفتراک تی سی ام

فروش لیفتراک دیزلی در نمایندگی لیفتراک tcm

لیفتراک دیزلی tcm در پنج مدل در ایران موجود است. لیفتراک tcm دیزلی سری iNOMA قابلیت حمل بار و کالا از 5.1 تن تا نهایت 5.3 تن را دارا می باشد. نوع دیگر لیفتراک تی سی ام دیزلی موجود است که مدل آن، Smart Machine می باشد که ظرفیت آن بین 2 تن تا 3 تن، متغیر است. لیفتراک دیزلی FD-FG35-50 با قابلیت جابه جایی بار بین 5 تن تا ماکزیمم 5.3 تن، در نمایندگی لیفتراک tcm به فروش می رسد.

لیفتراک دیزلی سری FD60-100Z8 با توان بارگیری 6 تن تا 10 تن، به فروش می رسد. نوع آخر لیفتراک دیزلی تی سی ام موجود در ایران، مدل FD60-100-2 است که ظرفیت آن 6 تن تا 10 تن می باشد. هر کدام از این پنج مدل، مدل های فرعی دیگری را هم دارند که توسط نمایندگی های ایرانی به فروش می رسند.

لیفتراک تی سی ام با وزن بالا

نوع دیگر لیفتراک های تی سی ام هستند که جزو لیفتراک های سنگین وزن، به حساب می آیند. چهار مدل اصلی و پرطرفدار این لیفتراک ها، شامل لیفتراک سنگین وزن سری FD100-160S می شود. ظرفیت این نوع ماشین صنعتی معادل 10 تن تا 16 تن است. لیفتراک tcm وزن بالای سری FD160-230 با ظرفیت بارگیری 16 تن تا 23 تن، در نمایندگی لیفتراک tcm موجود است.

لیفتراک FD250-300 تی سی ام، قادر به بارگیری 25 تن تا 30 تن کالا و محصول، می باشد. نوع دیگری از این نوع لیفتراک های وزن بالا وجود دارد که مدل آن، FD370-430، می باشد و کاربرد آن در حمل کانتینر است. تمام این لیفتراک ها دارای تنوع و مدل های مختلفی هستند که جهت اطلاع از مدل ها و مشخصات آن ها، می توانید با نمایندگی های لیفتراک تی سی ام، در تماس باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا