021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهکارهایی اصولی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

راهکارهایی اصولی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1314

پارامترهای موثر بر هزینه تعمیرات لیفتراک

هر دستگاهی پس از مدتی نیاز به بررسی و تعمیر دارد. در واقع عمر مفید هر دستگاه، محدوده مشخصی دارد و باید طبق این محدوده، عمل تعمیر اصولی و درست روی آن انجام شود. تعمیرات و قطعات لیفتراک جک هم به همین منظور صورت می گیرد و اهداف خاصی را دنبال می کند. وقتی که قصد تعمیر یک دستگاه را دارید، باید عوامل گوناگونی را در نظر بگیرید. با این بررسی متوجه خواهید شد که آیا به نفع شماست که تعمیرات لیفتراک را انجام دهید یا باید نسبت به خرید مجددا آن اقدام نمایید.

مهم ترین پارامترهای موثر بر هزینه تعمیرات لیفتراک عبارتند از:

- دامنه تعمیرات

گاهی اوقات تعمیرات و قطعات لیفتراک جک ساده است و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. یک تکنسین پس از بررسی سطحی دستگاه متوجه عیوب آن شده و نسبت به برطرف کردن آن اقدام می کند. در مواقعی نیز ممکن است تعمیر لیفتراک کمی نیاز به دقت داشته باشد و بعضی از قطعات دستگاه نیاز به تعویض پیدا کنند. بنابراین می توان گفت که دامنه تعمیر، اصلی ترین تاثیر را بر روی هزینه تعمیرات می گذارد.

- مبلغ دریافتی تکنسین

هر مجموعه تعمیرات، هزینه به خصوصی را از افراد دریافت می کند. با وجود اینکه قیمت تقریبا ثابتی برای این کار تعریف شده است، با این حال بسته به سابقه مراکز گوناگون، مبلغ های متفاوتی بابت هزینه تعمیرات پرداخت می شود.
برای همین ممکن است یک تکنسین با به کارگیری بهترین شیوه تعمیر، هزینه بیش تری را از شما دریافت نماید. پس می توان نتیجه گرفت که یکی از اصلی ترین پارامترهای موثر در هزینه تعمیرات لیفتراک مبلغ دریافتی تکنسین های تعمیرکار است.

تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

مهم ترین مزایای تعمیرات و قطعات لیفتراک جک

راحتی کارمندان امری اساسی است، اما دلایل دیگری وجود دارد که باید در هنگام انتخاب لیفتراک در نظر داشت. بنابراین بیایید با جزئیات ببینیم که چگونه یک لیفتراک درجه یک و باکیفیت می تواند بهره وری لجستیک انبار یک شرکت را تسهیل کند. همچنین در صورت نیاز استفاده از بهترین شیوه تعمیر نیز می تواند موثر باشد و حمل بار را نسبت به روش های سنتی سهولت بخشد.

1. سایش و نگهداری کمتر

هنگامی که لیفتراک برقی جک بر روی سطوح ناهموار حرکت می کند، در صورت عدم وجود سیستم میرایی، ارتعاشات و ضربه ها می تواند در دراز مدت باعث آسیب به اجزای مکانیکی و الکتریکی آن شود. از طرف دیگر سیستم تعلیق کشش را از بین می برد و بار روی شاخک ها را پایدارتر می کند. به این ترتیب در مقایسه با دیگر محصولات، لیفتراک جک بیشتر دوام می آورد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد.

2. راحتی و در نتیجه بهره وری بیش تر

تصور کنید چند ساعت کار می کنید و به جابجایی بار در یک کارخانه مشغول هستید. پس از چند ساعت کار کردن مطمئنا خستگی بر شما غالب می شود. این در حالی است که وجود یک لیفتراک برقی جک کمک می کند که با آسودگی بهتر و در بازه زمانی طولانی تر مشغول به کار شوید. در این صورت عملکرد ثابت تری خواهید داشت و خستگی معنایی ندارد. بنابراین استفاده از یک لیفتراک متناسب با نیازهای منابع انسانی به معنای بهینه سازی تولید و تشویق به رشد کسب و کار است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا