021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز نمایندگی لیفتراک هلی

مرکز نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1940

اگر از فعالان در حوزه‌های صنعتی هستید و استفاده از لیفتراک ها را در دستور کار خود قرار داده اید، توصیه ما به شما خرید لیفتراک هلی خواهد بود. ما در مجموعه آلفا ماشین، نمایندگی لیفتراک هلی، تمام محصولات این کمپانی قدرتمند را فراهم کرده و آنها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

هلی به عنوان یک کمپانی سازنده لیفتراک، در ابتدا فعالیت خود را با تولید تجهیزات معدنی و ماشین آلات صنعتی آغاز نمود. علاوه بر اینکه این کمپانی امروزه لیفتراک های خود را با بالاترین کیفیت در بازار ارائه می دهد، باید بدانید که ماشین های الکتریکی این کمپانی زبانزد خاص و عام بوده و با قدرت بالا و کیفیت مناسب در دسترس شما قرار می گیرند.

این شرکت چینی در بیش ۲۲ سال توانست رتبه اول را در تولید لیفتراک های مختلف به خود اختصاص دهد. بد نیست بدانید که این کمپانی برای بالا بردن کیفیت محصولات خود از موتورهای پر قدرت نیسان ژاپن و ایسوزو این کشور استفاده می‌کند. با این حال چنانچه به دنبال خرید لیفتراک های هلی هستید، ما در نمایندگی لیفتراک هلی در مرکز آلفا ماشین تمام گزینه های شما را فراهم کرده و آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

ویژگی های مهم لیفتراک هلی

اگر به دنبال خرید لیفتراک هستید، هلی به عنوان یکی از برندهای معتبر سعی کرده ویژگی های متعددی را در لیفتراک های خود به کار ببرد. از جمله ویژگی های به کار رفته در این نوع لیفتراک ها می توان به کیفیت بسیار بالای آنها با وجود بهره مندی از موتورهای پرقدرت ژاپنی اشاره نمود. علاوه بر این کاربری بسیار آسان لیفتراک های هلی به شما این امکان را می دهند که به راحتی بتوانید از آنها در مکان های مختلف استفاده کنید.

فروش انواع لیفتراک هلی

اگر در زمینه های مختلف فعالیت می کنید و بسته به نیاز خود قصد خرید لیفتراک در شکل‌های مختلف را دارید، می توانید از مجموعه آلفا ماشین به عنوان مرکز نمایندگی لیفتراک هلی، تمام گزینه ها را خریداری کنید. لیفتراک های برقی هلی یکی است باکیفیت ترین لیفتراک های برقی در جهان به شمار می‌روند. این لیفتراک ها با بهره مندی از نمایشگر دیجیتالی چند منظوره و الکتروموتور پمپ هیدرولیک در کنار یک کنترلر به شما این امکان را می دهد که جهت استفاده از آن ها بالاترین سطح کیفی را دریافت کنید.

در کنار این لیفتراک ها، لیفتراک های دیزلی با ظرفیت بسیار بالا در موارد گوناگون پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این لیفتراک ها با ظرفیت ۱۵ تن می توانند عملکرد مناسبی برای شما در موارد مختلف داشته باشند.

قیمت لیفتراک هلی

با وجود این که نوسانات بازار بسیار در قیمت محصولات صنعتی تأثیرگذار است، ولی لیفتراک های هلی همواره در یک رنج ثابت با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرند. چنانچه قصد خرید لیفتراک های دیزلی و برقی را دارید، ما در مرکز نمایندگی لیفتراک هلی، محصولات این برند را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما ارائه میدهیم.

خدمات نمایندگی لیفتراک هلی

شما به هنگام مراجعه به یک نمایندگی لیفتراک، تمام نیازهای خود را باید دریافت کنید. به همین دلیل مرکز ما تمام خدمات مورد نیاز به شما را فراهم کرده و آن ها را در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید لیفتراک های مختلف و خرید لیفتراک دست دوم و همچنین تعمیر و سرویس انواع لیفتراک هلی، میتوانید روی مجموعه آلفا ماشین حساب ویژه ای باز کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا