021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی لیفتراک جک

معرفی لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2477

لیفتراک جک (JAC) یک برند مشهور جهانی در صنعت خودرو است. لیفتراک جک در سال 1964 در شانگهای تأسیس شد. ظرفیت تولید شرکت جک سالانه به بیش از 000 700 دستگاه ماشین و 500000 دستگاه موتور رسیده است. در صنعت خودروی چین جز 10 رتبه برتر است. JAC  دارای مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته در سطح ملی است.

خط تولید فعلی جک با 500 کارمند فعالیت می‏کند که 50 نفر از آن‌ها پرسنل تحقیق و توسعه هستند. این شرکت به طور متوسط 20000 لیفتراک در سال تولید می‌کند. شرکت جک به فناوری پیشرفته دسترسی پیدا کرده و فناوری پیشرفته را در محصولات خود گنجانیده است.

این شرکت گواهینامه ISO9001، 1400 و 18001 کسب کرده است و کلیه لیفتراک آن‌ها دارای گواهینامه CE  هستند. محصولات جک را می‌توان به 15 سری از جمله لیفتراک‌های دیزل 1- 25T، لیفتراک برقی 1-5 T و بنزین 1-3.5T و لیفتراک LPG  طبقه‌بندی کرد. موتورهای لیفتراک جک کاملاً قدرتمند است.

موتور دیزلی 4DC1 لیفتراک جک نشانگر آن است که این شرکت تنها تولید کننده در چین است که از موتور باکیفیت بالا استفاده می‌کند. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می‏کند که شامل لیفتراک‌های احتراق داخلی 1 تا 25 تن، لیفتراک برقی 1 تا 5 t تن، لیفتراک‌های برقی 3 1.6 و 1.6 تا 2 تن، تراکتورهای برقی 3 تا 6 تن، کامیون برقی و کامیون پالت 1 تا 2 تن و کامیون 1.5 تن هستند. لیفتراک جک قادر است تعداد قطعات یدکی را به تعداد کافی و به موقع را تأمین کند.

شرکت جک دارای یک تیم خدماتی برای کمک به همکاران و فروشندگان خود برای حل مشکلات در هر زمان و هر مکانی است. ارائه خدمات فوق‌العاده به شرکا و نمایندگی‌ها از وظایف لیفتراک جک است. لیفتراک‌های جک در مقایسه با لیفتراک هلی H2000  بیشتر مجهز هستند و این لیفتراک‏ها عملکرد بسیار خوبی دارند. علاوه بر این دارای قیمت پایین‌تری هستند. لیفتراک‌های جک در مقایسه با لیفتراک هیوندای یا میتسوبیشی تقریباً باقیمت مشابه، عملکرد بسیار رقابتی‌تری دارند.

 

انواع لیفتراک جک

شرکت جک انواع متنوعی از لیفتراک ‏ها را تولید می‏کند. این لیفتراک در سه گروه دسته بندی می‏شوند:

 

لیفتراک دیزلی

هنگامی‌که در فضای خارج با لیفتراک خودکار می‌کنید، ممکن است نیاز به نیروی زیادی برای بلند کردن بار داشته باشید. لیفتراک دیزلی جک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با توجه به ظرفیت بار آن‌ها، لیفتراک‌های ما به لیفتراک‌های دیزلی 1-3.5 تنی و لیفتراک دیزل 4-10 تنی طبقه‌بندی می‌شوند.

 

لیفتراک لیزری بنزینی

به عنوان یک تولید کننده لیفتراک در چین، لیفتراک جک در سری J سری دو لیفتراک لیزری LPG را ارائه می‌دهد. این لیفتراک‌ها از بنزین یا LPG تغذیه می‌شوند. لیفتراک LPG یک سوخت نوع پاک است، به این معنی که در اثر سوخت و ساز آلودگی و دود ایجاد نمی‏شود، بنابراین نگهداری کامیون‌های لیفتراک LPG آسان‌تر می‌شود.

 

لیفتراک برقی

لیفتراک‌های برقی از طریق موتورهای الکتریکی تغذیه می‌شوند و از طریق باتری‌های کششی قوی با ماندگاری طولانی کار می‌کنند. با استفاده از لیفتراک برقی، دیگر نیازی به نگرانی در مورد سر و صدا و آلودگی گازهای خروجی ندارید. امروزه با توجه به اهمیت مردم به حفاظت از محیط زیست، لیفتراک برقی به تدریج جایگزین لیفتراک‌های احتراق داخلی را می‌شوند.

 

منابع:

https://www.jackforklift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا