021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک دوو قسمت دوم

لیفتراک دوو قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4139

شرکت دوو – دوسان توانسته با به کارگیری مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها، تمام نیازهای صنعتی و انبارداری را تأمین کند. لیفتراک های دوو مطابق با استانداردهای جهانی و اصول مهندسی با کیفیت بسیار بالا تولید شده اند.
انواع لیفتراک دوو شامل لیفتراک های برقی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک گازی و لیفتراک دیزلی می باشند. این لیفتراک ها قابلیت حمل بار با وزن های مختلف را دارند. لیفتراک های برقی در دو مدل 3 و 4 چرخ ساخته شده اند و می توانند از 1 تا 3/5 تن را جابه جا کنند.
سری های مختلف لیفتراک دوگانه سوز دوو، قابلیت حمل بار از 1/5 تا 7 تن را دارد. انواع لیفتراک دیزلی دوو نیز، 1/5 تا 6 تن بار را جابه جا می نمایند. مدل ویژه ای از لیفتراک دوو از سوخت گاز طبیعی استفاده می کند و می تواند 1/5 تا 7 را جابه جا کند.
با یک مرور اجمالی بر روی مدل های لیفتراک دوو مشخص می شود که تمام مدل های لیفتراک در محدوده وسیعی از وزن ها می توانند فعالیت کنند؛ به عبارتی دیگر، یک دستگاه لیفتراک دوو – دوسان می تواند هم بارهای سبک و هم سنگین را جابه جا کند.
امکانات لیفتراک های دوو
تجهیزات کامل و عالی تمام مدل های لیفتراک دوو موجب شده است از این لیفتراک ها در صنایع مختلف استفاده شود. راندمان عمل بارگیری و مدت زمان حمل بار در این دستگاه ها فوق العاده بالا است. ابعاد اکثر لیفتراک های دوو در مقایسه با سایر لیفتراک ها کوچک تر است به همین دلیل این دستگاه ها به راحتی و در تمام جهت ها حرکت می کنند.
اتاقک راننده لیفتراک مجهز به امکانات ایمنی و رفاهی است و به گونه ای طراحی شده است که بیشترین میدان دید را برای اپراتور فرآهم می کند. از قابلیت های دیگر لیفتراک های دوو، سیستم قوی ترمز، فرمان هیدرولیک و دکل های ایمن دستگاه است.
سیستم های بالابری این لیفتراک ها دو مرحله ای با دید کاملاً باز و حرکت بسیار نرم و آرام طراحی شده اند. در مورد لیفتراک های دیزلی دوو، موتور دیزلی دستگاه، کم صدا کار می کند و هیچ خطر آلایندگی برای محیط زیست ندارد. موتور لیفتراک های دیزلی و گازی دوو مجهز به سیستم هواکش مخصوص است که از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری کرده و موجب افزایش طول عمر آن می گردد.
موارد مهم در خرید لیفتراک دوو – دوسان
در حال حاضر شرکت های زیادی در سطح جهان و البته در ایران در حال فعالیت به عنوان نمایندگی های معتبر فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های دوو هستند. بهترین روش برای انتخاب یک دستگاه لیفتراک و خرید مطمئن این دستگاه ها، مراجعه به این نمایندگی ها است.
قبل از هر اقدامی برای خرید لیفترک بهتر است هزینه های موجود را به دقت برنامه ریزی کنید. نوع کاربری که از دستگاه انتظار دارید را با امکانات لیفتراک و مشخصات فنی آن به دقت ارزیابی کنید. در انتخاب یک لیفتراک حتماً از راهنمایی های یک کارشناس خوب و ماهر کمک بگیرید. در نهایت به نمایندگی فروش مراجعه کنید و بهترین لیفتراک دوو را سفارش دهید.

لیفتراک دوو قسمت اول

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا