021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4076

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی در هر نقطه کشور ؟

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی مسئله ای است که ممکن است برای دارندگان این وسیله اتفاق بیفتد و باید بدانید که چه مراکزی در ایران اقدام به تعمیر و فروش قطعات این محصول می کنند. پیدا کردن مراکز معتبر و نیز ارزان قیمت می تواند مزیت های فراوانی برای شما داشته باشد که مهمترین آن، پیدا کردن علت خرابی در سریع ترین زمان و تعمیر آن با بالاترین سطح کیفیت می باشد.

کمپانی بزرگ و نیز معروف هلی به پشتوانه نیروی کار مجرب، متخصص و نیز داشتن ابزار آلات فوق پیشرفته، توانسته مدل های مختلفی از لیفتراک ها را تولید کند. کیفیت لیفتراک هلی به مراتب بالاتر از سایر لیفتراک های موجود در بازار است، از مشخصه اصلی لیفتراک های هلی می توان به لاستیک های بزرگ و به سبک تراکتور و موتورهای دیزلی، بنزینی و برقی اشاره کرد.

در صورت نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی می توانید با نمایندگی این شرکت تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی کنند. نمایندگی کمپانی بزرگ و نیز معروف هلی با داشتن نیروی متخصص و مجرب، قابلیت آن را دارند تا در سریع ترین زمان لیفتراک شما را تعمیر نمایند.

لیفتراک هلی

امروزه، مشکلات موتور و دینام یک چهارم کل خرابی های لیفتراک را تشکیل می دهد و دومین علت شایع تخلف است. موتور و دینام حتی اگر به دلیل یک نقص کوچک به درستی کار نکنند، می توانند باعث نقض خارج از سرویس شوند. در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات، باید به مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی مراجعه کنید.

لیفتراک هلی

عامل بعدی که معمولا برای اکثر لیفتراک های هلی به وجود می آید، عمل نکردن ترمز است. دلایل مختلفی برای عمل نکردن ترمز ها در لیفتراک ها وجود دارد، که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. مواردی که باعث بروز مشکلات ترمز می شود عبارتند از: آب داخلی و آلودگی در سیستم کنترل و تأمین هوا ، عبور روغن از کمپرسور، آلودگی و خوردگی خارجی، نشتی فشار هوا، فشار سیستم ترمز و عدم تعادل زمان، کاهش عملکرد ترمز پایه و عملکردهای بی اثر تعمیر و نگهداری.

 مشکلات مربوط به ترمز احتمالاً منجر به خطرات بزرگ تر می شود، بنابراین بهتر است برای رفع این نقص به به مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی مراجعه کنید تا از خطرات احتمالی در امان باشید و آسیب زیادی به لیفتراک وارد نشود.

قیمت لیفتراک هلی

عرضه قطعات کمیاب لیفتراک هلی ؟

با استفاده طولانی مدت از لیفتراک ها ممکن است در اثر زمان و نیز کار بیشتر، برخی از قطعات لیفتراک دچار خرابی شود و نیاز باشد تا شما آنها را تعویض و یا تعمیر کنید. به دلیل تحریم های موجود بسیاری از شرکت ها قطعات مورد نیاز لیفتراک ها را به سختی به ایران می فروشند. بنابراین ممکن است شما به سختی آنها را پیدا کنید.

اما اگر نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی دارید بهتر است ابتدا به نمایندگی شرکت هلی در ایران مراجعه کنید تا به راحتی بتوانید قطعات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار ارزان و با کیفیت مناسب خریداری کنید.

http://blog.kion-na.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا