021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیر و تعویض قطعات انواع لیفتراک

تعمیر و تعویض قطعات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1005
برچسب ها

بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

هر محصول و پروداکتی، نیازمند سرویس دهی است. لیفتراک هم مانند هر ماشین صنعتی، در فضای انبار، در حال فعالیت است و فعالیت آن، محدود و مختصر نیست. فعالیت های سنگین لیفتراک، موجب می شود پس از گذشت مدتی، قطعات لیفتراک دچار آسیب و اشکال شوند.

هر چند این امر عادی می باشد ولی فرسودگی قطعات، می بایست سریعا توسط کارشناس شناسایی شود تا تعمیرات لازم صورت گیرد. شناسایی به موقع فرسودگی قطعات، مانع از آسیب دیدن لیفتراک می شود، گاها شناسایی فرسودگی قطعات با تاخیر انجام می شود و همین امر موجب می شود که لیفتراک آسیب ببیند و دچار مشکل شود.

تعمیر قطعه آسیب دیده

اگر قطعه آسیب دیده، قابل تعمیر باشد، قطعه توسط مکانیک ها تعمیر می شود و در غیر این صورت، قطعه می بایست تعویض شود. تکلیف قطعه فرسوده هم مشخص است، می بایست تعویض شود، چرا که عمر خود را کرده است. هر قطعه، طول عمر مشخصی دارد و به صورت دائمی کار نمی کند، پس از طی زمان مشخص، قطعات فرسوده می بایست تعویض شوند.

توصیه می شود تعمیر توسط مکانیک ماهر و مجرب انجام شود تا نقص آن به درستی و به صورت کامل، رفع شود. قطعه تعویض شده هم می بایست اورجینال و اصل باشد تا به سایر تجهیزات لیفتراک، آسیب نزند.

تعمیر و تعویض قطعات انواع لیفتراک

مزیت تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک در نمایندگی ها

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک که توسط کارشناسان در نمایندگی ها انجام می شود، در سطح بالایی می باشد. تعمیرات توسط مکانیک ها و مهندسین مجرب و ماهری که در نمایندگی ها مشغول هستند، صورت می گیرد. گاها مهندسین از تجهیزات جهت شناسایی عیب و ایراد لیفتراک، استفاده می کنند و عملیات عیب یابی را انجام می دهند و گاها بنا به تجربه ای که دارند، مشکل ماشین را پیدا می کنند.

مکانیک ها و مهندسین نمایندگی ها، همگی کار بلد هستند و بدون اشکال، تعمیرات را انجام می دهند. گاها افراد برای تعمیر لیفتراک های خود به سایر مکانیک ها، مراجعه می کنند. متاسفانه برخی از مکانیک ها قادر به شناسایی مشکل نیست و خرابی و آسیب را بیشتر می کنند.

خرید قطعات یدکی از نمایندگی های لیفتراک

خرید قطعات یدکی از نمایندگی های لیفتراک، به این صورت است که شما لوازم یدکی اورجینال و اصل را خریداری می کند. امروزه لوازم یدکی های فیک در بازارها موجود هستند و کاملا مشابه لوازم اورجینال می باشند. تشخیص لوازم اورجینال از فیک، کار افراد مجرب و ماهر است و هر کس قادر به این کار، نیست. نمایندگی ها، لوازم یدکی اورجینال و اصل به مشتریان خود می فروشند. لوازم یدکی اورجینال، کارایی و کیفیت ماشین آلات صنعتی را حفظ می کند.

قیمت خدمات ارائه شده

نمایندگی هایی که در سراسر ایران مشغول به کار هستند، خدمات رایگانی را به مشتریان خود ارائه کرده اند. این خدمات شامل سرویس رایگان و عیب یابی رایگان، می شود. از طرفی، هزینه تعمیر و تعویض لوازم آسیب دیده و خراب در داخل نمایندگی های هر برند، نسبت به قیمت خارج از نمایندگی، مناسب تر است. برخی از نمایندگی ها هم، دستمزد تعمیر و تعویض لوازم را در حد ناچیزی در نظر گرفته اند.

از این گذشته، نمایندگی ها به تمام مدل های ماشین آلات صنعتی، مسلط هستند و می توانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند. از این رو، جهت تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک، می توانید با وب سایت نمایندگی برند مد نظر خود، ارتباط برقرار کنید و با مشاوران و کارشناسان نمایندگی، در ارتباط باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا