021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مهمترین سوالات هنگام خرید از نمایندگی لیفتراک زوم لاین چیست؟

مهمترین سوالات هنگام خرید از  نمایندگی لیفتراک زوم لاین چیست؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1128

دانستنی های مهم و جالب درباره لیفتراک زوم لاین ؟

در حال حاضر سوالات بسیاری هنگام خرید لیفتراک از نمایندگی لیفتراک زوم لاین مطرح می شود که در این مطلب قصد داریم به مهمترین آنها پاسخ دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم. بیشتر سوالات مربوط به لیفتراک های برقی زوم لاین است که برای محیط های داخلی و نیز محیط حساس بسیار مناسب است.

شما با مراجعه به  نمایندگی لیفتراک زوم لاین می توانید مناسب ترین نوع لیفتراک برقی زوم لاین را برای خود انتخاب کنید. آلفا ماشین تنها نمایندگی معتبر لیفتراک های زوم لاین است که مدل های مختلف لیفتراک های برقی را با گارانتی معتبر و نیز با قیمت بسیار ارزان همراه با خدمات پس از فروش به مشتریان خود خود در سراسر کشور عرضه می کند.
با ما همراه باشید تا به مهمترین سوالات موجود درباره لیفتراک های زوم لاین پاسخ دهیم.

نحوه شارژ لیفتراک های برقی زوم لاین؟

باطری های سنتی اسید سرب برای عملکرد در بالاترین بازده به یک سیستم ۸-۸-۸ نیاز دارند. (8 ساعت شارژ، ۸ ساعت خنک کننده، سپس ۸ ساعت استفاده) اگر باطری در حال تغییر کامل ۸ ساعته نیست، اضافه کردن باطری  اضافی به مخلوط ممکن است لازم باشد. گزینه دیگر در نظر گرفتن سیستم شارژ سریع است. هر یک از این دو گزینه به باطری و اجزای شارژ ویژه نیاز دارند، اما زمان شارژ سریعتر را فراهم می کنند.

باطری های لیفتراک تلفن های همراه نیستند. بنابراین بهتر است قبل از خرید و استفاده از لیفتراک های برقی زوم لاین، از نمایندگی لیفتراک زوم لاین نحوه شارژ را بپرسید و با آگاهی با آن کار کنید.

لیفتراک زوم لاین

نحوه محافظت از باطری لیفتراک های برقی زوم لاین در برابر دمای شدید؟

ترکیب شیمیایی باطری تا حدودی متغیر است. واحدهای نیروگاهی در دمای متوسط بهترین عملکرد را دارند و گرم یا زیاد سرد می تواند عملکرد لیفتراک شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. گرمای شدید به ویژه آسیب رسان است و می تواند طول عمر باطری را ۵۰٪ کاهش دهد. هنگام شارژ احتیاط کنید زیرا درجه حرارت در طول فرایند افزایش می یابد.
اقدامات ایمنی هنگام کار با لیفتراک های برقی زوم لاین؟

اگر اقدامات احتیاطی صحیح را انجام ندهید، باطری  ها می توانند صدمه اساسی ببینند. های لیفتراک برقی زوم لاین، حاوی اسید سولفوریک هستند که می تواند باعث آسیب شدید چشم و پوست شود. هنگام سرویس لیفتراک برقی لباس محافظ و محافظت از چشم یکی از موارد ضروری است. در صورت به وجود آمدن مشکل در لیفتراک زوم لاین بهتر است به نمایندگی لیفتراک زوم لاین مراجعه کنید.

مناسب ترین نمایندگی لیفتراک زوم لاین برای خرید لیفتراک های برقی؟

آلفا ماشین بهترین ارائه دهنده خدمات فروش و تعمیر لیفتراک زوم لاین در کشور است، شما می توانید با مراجعه حضوری و اینترنتی به نمایندگی لیفتراک زوم لاین (مجموعه آلفا ماشین) بهترین و ارزان ترین خدمات را در زمینه لیفتراک زوم لاین به خصوص لیفتراک های برقی دریافت کنید.

آلفا ماشین بیشترین مدل های لیفتراک را در کشور دارا می باشد، بنابراین به راحتی و در کوتاه ترین زمان می توانید مناسب ترین آن را برای شغل خود انتخاب کنید.


 https://thompsonlifttruck.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا