021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک هیوندای

لیفتراک هیوندای
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4888

لیفتراک هیوندای به منظور حمل و نقل بار در انبار کارخانه ها و صنایع طراحی و تولید شده است. این شرکت به دلیل ارائه مصولات رقابتی در بازار دارای برترین رتبه جهانی در تولید انواع لیفتراک هیوندای است.
لیفتراک های هیوندای در انواع برقی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شوند. هر کدام از این دستگاه ها امکانات و قابلیت های ویژه ای دارند و برای کاربرد در یک محیط مشخص مناسب هستند. ابعاد لیفتراک های برقی هیوندای در مقایسه با سایر مدل های لیفتراک، کوچک تر است؛ لیفتراک های دیزلی هیوندای، بزرگ تر هستند و در فضاهای باز و صنایع وسیع برای بارگیری با تناژ بالا استفاده می شوند.

آشنایی با اجزای لیفتراک هیوندای

هر کدام از انواع لیفتراک هیوندای دارای ویژگی های خاص خود هستند. اجازه دهید ابتدا نقاط مشترک بین سه مدل متنوع لیفتراک هیوندای یعنی لیفتراک برقی هیوندای، لیفتراک دیزلی هیوندای و لیفتراک دوگانه سوز هیوندای را بررسی کنیم.
تمام مدل های لیفتراک هیوندای در مجهز بودن به امکانات زیر مشترک هستند: دکل، موتورهای قوی، شاخک، لاستیک و تایر، اتاقک راننده، اهرم، سیستم های هشدار، سیستم روشنایی، مخزن سوخت، اتصالات و پیچ ها و تجهیزات ایمنی برای راننده. در قسمت بعدی قصد داریم تفاوت های انواع مدل لیفتراک هیوندای را بررسی کنیم.
مهم ترین و اصلی ترین تمایزی که برای انواع مدل لیفتراک هیوندای می توان بیان نمود و به عبارتی، طراحی و ساخت این دستگاه ها بر همین مبنا انجام می شود، نوع سوخت لیفتراک است. بدیهی است لیفتراکی که با نیروی باتری کار کند، لیفتراک برقی نام دارد و اگر از گازوئیل برای سوخت لیفتراک استفاده شود، آن دستگاه حتماً لیفتراک دیزلی خواهد بود. سوخت هر لیفتراک، مهم ترین قسمت آن است که به نوعی بر قیمت نهایی لیفتراک هیوندای نیز تأثیر خواهد داشت. 
تفاوت دیگر انواع لیفتراک های هیوندای با یکدیگر شامل تفاوت در طول و عرض دستگاه، ارتفاع آزاد بالابری، حداکثر ظرفیت بارگیری، قدرت و توان موتور، حجم مخزن سوخت، سرعت حرکت لیفتراک، امکانات جزئی رفاهی در اتاقک راننده، ارتفاع دکل و شاخک ها، رنگ و نمای ظاهری لیفتراک است. 
با توجه به مواردی که در فوق ذکر شد، به راحتی می توان دریافت که هر یک از مدل های لیفتراک هیوندای به سری های فرعی تقسیم بندی می شوند؛ به طور مثال، لیفتراک دیزلی هیوندای مدل D – 7E شامل سری های فرعی  110D-7E، 130D-7E، 140D-7E و 160D-7E می باشد که در جزئیات ظاهری و برخی از موارد فنی با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید و فروش لیفتراک هیوندای

موقعیتی را تصور کنید که مدیر یک کارخانه برای خرید یک لیفتراک هیوندای برنامه ریزی می کند؛ اگر این فرد تمام جوانب کار را به خوبی بررسی نکند و یا در خرید لیفتراک هیوندای عجله کند، طبیعتاً انتخاب خوبی نخواهد داشت و گاهی ممکن است از لحاظ مالی نیز متضرر شود.
بودجه ای که کارفرما برای خرید لیفتراک نو یا دست دوم تعیین می کند، در سرعت خریدن یک دستگاه لیفتراک هیوندای تأثیر دارد. کسی که در خرج و هزینه ها محدودیت داشته باشد باید با احتیاط بیشتری گام بردارد؛ اما کارخانه ای که از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشد به راحتی می تواند یک لیفتراک نو و عالی خریداری کند.
انواع مدل های لیفتراک هیوندای قابلیت حرکت و توقف بر روی سطح شیب دار را دارند. با استفاده از این دستگاه ها می توان با وزن 1 تا 25 تن را جابه جا نمود. راندمان کار با مدل های مختلف لیفتراک هیوندای بسیار بالا است و البته اگر اپراتور لیفتراک به طور صحیح از دستگاه استفاده کند و بازرسی های دوره ای را برای آن انجام دهد، طول عمر آن بیشتر خواهد شد. توصیه می شود لیفتراک های هیوندای را از نمایندگی های معتبر فروش هیوندای تهیه کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا